kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۱۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

امیر نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش شد

امیر نصیرزاده با تصویب فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش شد.


بنا بر پیشنهاد امیر حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تصویب سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده این نیرو، به سمت جانشین فرماندهی نهاجا منصوب شد.
همچنین از سوی فرمانده نهاجا، امیر سرتیپ دوم محمد قراباغی به سمت معاون هماهنگ‌کننده و رئیس‌ستاد نیروی هوایی ارتش منصوب شد.
امیر سرتیپ دوم محمد قراباغی پیش از این سمت‌هایی نظیر معاون عملیات نیروی هوایی ارتش، فرماندهی مجتمع اوج نهاجا، فرماندهی پایگاه شهید اردستانی امیدیه، جانشین فرمانده پایگاه شهید لشکری و معاونت عملیات این پایگاه را عهده‌دار بوده است.
دیگر اینکه مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شهید فکوری با حضور دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در این استان،  امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی، و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری برگزار شد.
امیر شاه صفی فرمانده نیروی هوایی در این مراسم با قدر دانی از تلاش‌های امیر واحدی در دوران تصدی فرماندهی پایگاه شهید فکوری گفت: کسب عناوین متعددی که پایگاه شهید فکوری در طول مدت فرماندهی امیر واحدی  در سطوح مختلف نیروهای مسلح کسب کرده حاکی از موفقیت وی در مسئولیت محوله است.
به گزارش تسنیم، در ادامه مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس  و دوران پس از جنگ تا به اکنون، بسیار ارزنده و قابل تمجید است و در این میان پایگاه شهید فکوری نیز در ایفای نقش خود بسیار خوش درخشیده است. وی با قدردانی از زحمات امیر واحدی، انتصاب فرمانده جدید پایگاه را تبریک گفته و برای این دو فرمانده آرزوی موفقیت کرد.