kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۱۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
اعتراف ناپدری راز جنایت هولناک را برملا کرد

جزئیاتی از پرونده کشف ۲ سر بریده در تهران

پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی از پرونده سرهای بریده کشف شده دو زن و مرد جوان در محدوده خیابان شیخ بهایی را اعلام کرد.



به گزارش فارس، شامگاه یازدهم مرداد جاری، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر کشف سرهای بریده شده متعلق به انسان در محوطه‌ای خاکی در خیابان شیخ بهایی – پائین‌تر از اتوبان همت به کلانتری 125 یوسف آباد اعلام شد.
با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی اولیه مشخص شد که سرهای پیدا شده متعلق به آقا و خانمی حدودا 30 الی 40 ساله است که آثار شلیک گلوله به سر هر دو نفر آنها مشهود بوده و قاتل یا قاتلین به منظور عدم شناسایی هویت این زن و مرد جوان اقدام به سوزاندن آنها کرده‌اند‌.
با آغاز اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده محل کشف سرهای بریده شده موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو شاسی بلند شدند که ساعاتی قبل از کشف سرها در نزدیکی محل توقف داشته و دقایقی پس از پیاده شدن راننده از ماشین، آتش در محل کشف سرهای بریده شده شعله‌ور شده است.
در شرایطی که در طول مدت زمان آغاز رسیدگی به این پرونده هیچگونه طرح شکایتی مبنی بر فقدان آقا و خانم جوان با مشخصات مورد نظر کارآگاهان در هیچکدام از مراکز انتظامی و کلانتری‌ها ثبت نشده بود، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود موفق به کشف قسمت‌های دیگری از بقایای متعلق به جسد زنی در محل بازیافت منطقه کهریزک شدند که در بررسی‌های تکمیلی اطمینان پیدا کردند که اعضای بدن کشف شده متعلق به بدن یکی از مقتولین پرونده است.
کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات شبانه‌روزی موفق به شناسایی پیرمردی 75 ساله در منطقه امیرآباد شدند که بنا بر اظهارات همسایگانش با همسر، پسر (پسرخوانده) و عروسش زندگی می‌کند اما از چند روز پیش و به صورت ناگهانی پسر و عروسش به نام‌های بهرام (38 ساله) و نسرین (35 ساله) دیگر در محل زندگی شان مشاهده نشده‌اند.
تحقیقات درخصوص علت غیبت بهرام و نسرین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما پیرمرد در اظهارات اولیه همچنان مدعی آن بود که بهرام و همسرش در حدود 10 روز پیش از خانه خارج شده و از آن زمان تاکنون دیگر اطلاعی از آنها ندارد.
با توجه به شواهد بدست آمده درخصوص احتمال اطلاع این پیرمرد از جنایت و با هماهنگی بازپرس پرونده، کارآگاهان به محل سکونت این پیرمرد مراجعه کرده و در اولین مرحله موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سواری شاسی بلند دقیقا مشابه خودرو شاسی بلند شناسایی شده در تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده کشف سرهای بریده شدند. با توجه به قوی شدن احتمالات درخصوص ارتکاب جنایت توسط ناپدری بهرام، بازرسی از محل سکونت این شخص در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با حضور تیم‌های تخصصی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، آثار وقوع جنایت در محل کشف و پیرمرد (ناپدری بهرام) به ناچار لب به اعتراف گشود و 25 مرداد ماه (همزمان با بازدید سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از پلیس آگاهی تهران بزرگ) به قتل بهرام و همسرش اعتراف کرد.
متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: ما بچه دار نمی‌شدیم و بهرام فرزند خواهر همسرم بود که ما از کودکی او را به خانه خود آورده و بزرگ کرده بودیم.از مدت‌ها قبل با بهرام اختلاف داشتیم چون او معتاد شدید به شیشه و کراک بود و تمام وسایل زندگی را می‌فروخت.
وی در ادامه اعترافاتش افزود: از چند روز پیش از جنایت تنش و درگیری مابین ما بیشتر شد، طوری که بهرام حتی همسرم را کتک زد،به همین علت همسرم را به خانه خواهرش فرستادم و من با بهرام و همسرش در خانه تنها شدیم. روز هشتم مرداد، بهرام دوباره شروع به فحاشی و شکستن در و ضربه به دیوار کرد، هنگامی که به آشپزخانه رفت و می‌خواست به اتاقش برگردد من در را باز کردم و سریع تیراندازی کردم؛ افتاد روی زمین؛ رفتم جلو و تیر دوم را به سرش زدم.
متهم در توضیح بیشتر گفت:‌ همسر بهرام پس از شنیدن صدای تیراندازی تا از لای در بیرون آمد با تیر به سینه‌اش زدم. رفت و روی تخت افتاد؛ وقتی رفتم داخل دیدم روی تخت افتاده که تیر دوم را به سرش زدم و کارش تمام شد. سپس با اره [برقی] که از قبل در خانه بود شروع کردم به....
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب هر دو جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.