kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۱۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

چگونه یک فلسطینی را بکشیم؟ رژیم صهیونیستی به گردشگران آموزش می‌دهد

یک شرکت صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن، دوره‌هایی برای گردشگران خارجی برگزار می‌کند که در آن گردشگران روش کشتن فلسطینی‌ها را آموزش می‌بینند!


کمپ آموزش نظامی این شرکت در کرانه باختری رود اردن، دوره‌هایی برای گردشگران خارجی برگزار می‌کند تا به اهداف شبیه‌سازی شده فلسطینی که مربیان این کمپ آنها را «تروریست» خطاب می‌کنند، شلیک کنند طبق گزارش‌هایی که در این باره منتشر شده نزدیک به 20 توریست یهودی که از آمریکای جنوبی برای بازدید از کرانه باختری سفر کرده بودند در یک دوره «ضد تروریسم» که توسط سربازان سابق صهیونیست برگزار می‌شود شرکت کرده‌اند. در این دوره که در کمپی نظامی برگزار می‌شود، به گردشگران آموزش داده می‌شود که چگونه به یک فلسطینی باید شلیک کنند و یا در مواقع خطر از خود چگونه دفاع کنند.
شرکت ترتیب‌دهنده این برنامه، «کالیبر سه» نام دارد و این دوره را در کمپی در شهرک صهیونیست‌نشین «افرات» در منطقه شهرهای عرب نشین کرانه باختری رود اردن برگزار می‌کند. این اردوگاه آموزشی ابتدا در سال ۲۰۰۳ با هدف آموزش نیروهای امنیتی یا بادیگاردهای ویژه تاسیس شد. این مجموعه از سال ۲۰۱۳ به جاذبه توریستی تبدیل شده و گردشگران با هزینه کمی بیشتر از ۱۰۰ دلار در آن شرکت می‌کنند. مربیان این کمپ نظامی به گردشگران آموزش می‌دهند که چگونه از اسلحه استفاده کنند. این افراد گاهی حتی در مسابقات پینت‌بال شرکت می‌کنند و یا به آنها روش‌های دفاع شخصی آموزش داده می‌شود.
در این کلاس‌ها «تروریست‌ها» را ملبس به چفیه عربی فلسطینیان نشان می‌دهند که «الله‌اکبر» گویان به سمت مردم حمله می‌کنند! و مربیان با برنامه‌ریزی یک سناریوی شبیه‌سازی شده در بازار و مکان‌های دیگر به گردشگران آموزش می‌دهند که چگونه آنها را بکشند. یک معلم فلسطینی که در روستایی در همسایگی این اردوگاه ساکن است، این دوره‌ها را تبلیغاتی و باعث ترس از فلسطینیان دانست و گفت: «کسانی که این دوره را تدارک دیده‌اند باعث ایجاد ترس از فلسطینیان در میان گردشگرها می‌شوند. تا زمانی که به کشورهای خود باز گردند این ترس را به دیگران منتقل کنند.» این در حالی است که پیش از این نیز روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در گزارشی در این رابطه خبر داده بود که کودکان صهیونیست نیز در شهرک مهاجرپذیر یاکایر در شمال کرانه باختری، نحوه استفاده از تفنگ ام 16 وشلیک به سوی فلسطینی‌ها را فرا می‌گیرند. به نوشته این روزنامه صهیونیستی، آموزش شلیک با ام 16 یکی از برنامه‌های اردوی تابستانی است که در کنار چند مهارت دیگر به کودکان کلاس‌های چهارم وپنجم ابتدایی در قالب یک اردوی تابستانی در این شهرک مهاجرپذیر آموزش داده می‌شود. مدیر این اردو می‌گوید هیچ یک از اولیای این دانش‌آموزان اعتراضی به آموزش سلاح وشلیک به سوی اهداف توسط این کودکان نداشته و این برنامه به طور کامل در حال اجرا می‌باشد.