kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۱۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* پیشنهاد بنده این است که 17 مرداد یعنی روز شهادت محسن حججی به عنوان روز غیرت و عزت ایرانی در تاریخ و تقویم کشور ثبت و ضبط بشود.
0861---0912
 * زمانه عجیب و غریبی شده هفتاد ساله‌ها برای پست و ریاست دست و پا می‌زنند و دهه هفتادی‌ها برای شهادت!
6937---0919
* به نمایندگان مجلس یادآوری می‌کنم که شما نماینده مردم هستید پس در انتخاب و تأیید صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت انقلابی عمل کنید زیرا اگر غیر از این عمل کنید زیان آن به مردم وارد می‌شود، و مردم آن را ناشی از عدم دقت و مسئولیت‌پذیری شما خواهند دانست.
7772---0938
* آقای کواکبیان چه قیاس مع‌الفارقی کردند! به محضر ایشان عرض می‌کنم، آقای ظریف به روی کری تحریم‌کننده ملت ایران لبخند می‌زد و سردار سلیمانی به مجاهدان خط مقدم جبهه مقاومت. نتیجه تلاش آقای ظریف برچیدن سانتریفیوژها، بتن‌ریزی راکتور اراک و... بود و سردار سلیمانی فتح سنگر به سنگر پایگاه‌ها و شهرهای اشغالی در عراق و سوریه. آقای ظریف در هتل‌های نیویورک و سوئیس و... به استراحت می‌پرداخت و سردار سلیمانی در خرابه‌های شهر حلب و موصل عراق!
محسن- گرگان
* رئیس‌جمهور در جلسه رأی اعتماد برای وزیر راه خود (آقای آخوندی) شهردار منتخب سه دوره شورای شهر مردم تهران را مورد نسبت ناروایی قرار داد! این گونه رأی جمع‌کردن حرام است.
6158---0936
* آقای کواکبیان که تمام قد به دفاع از دولت برخاست آیا از وضعیت بازنشستگان خبر دارد؟ آیا از وضعیت مسکن مهر و عملکرد 4 ساله گذشته و اوضاع متقاضیان مسکن مهر که چندین سال است هستی خود را فروخته‌اند تا مبلغی تهیه کنند و بتوانند سرپناهی برای خود دست و پا کنند خبر دارد که وزیر مربوطه با مزخرف خواندن آن هیچ‌گام مثبتی برنداشت و...؟
حسین‌پور و نادری
* رئیس‌جمهور در مجلس به انحراف بانکها و عدم کنترل آنها سخن می‌گوید در حالی که 4 سال از عمر دولتشان سپری شده است  و باید در این مدت فکری می‌کردند.
9839---0919
* اگر مجلس به وزیر پورشه‌سواری که زندگی اشرافی خودش را به رخ دیگران می‌کشد رأی بدهد عواقب سوئی برای ملت در پی خواهد داشت.
2805---0916
* چطور رئیس‌جمهور برای لغو کنسرت یکی از حامیان فتنه مرثیه خواند ولی در قبال شهادت شهید محسن حججی که جهان را تکان داد هیچ واکنشی نشان نداد!
عسگری
*‌ وقتی یک راننده مست در فرانسه تعدادی را زیر می‌گیرد بلافاصله رئیس‌جمهور پیام می‌فرستد (که البته کار درستی است) وزیر امور خارجه به ‌آنجا سفر می‌کند اما در کنار کشورمان همسایه شرقی چند صدنفر شهید و زخمی می‌شوند دریغ از یک پیام؟ چرا؟! چه جنایت بزرگی باید در همسایگی ما رخ دهد که مشمول پیام شما ‌شود؟!
وحیدی -گرمسار
* آقای نجفی وقتی مسئولیتی در دولت یازدهم داشت به خاطر مشکل جسمی استعفا کرد، حالا چطور با این حجم بالای مسئولیت‌های شهرداری تهران می‌خواهد سکاندار شهرداری شود؟! خدا را شکر به خاطر مصلحت‌های سیاسی مشکل جسمی هم حل می‌شود!
سوری
* اینکه آقای ظریف گفته در برجام به اهداف خود رسیدیم درست است چون هدف این آقایان دست کشیدن از توان هسته‌ای بود که این کار را انجام دادند و همه چیز تمام شد.
3104---0912
* وقتی قانون اقدام متقابل و متناسب در خصوص برجام در مجلس مورد بحث و تصویب قرار گرفت روی آن بررسی لازم صورت گرفته بود تا کشور کمترین هزینه را نسبت به نقض برجام توسط طرف مقابل مذاکره بپردازد مگر مفاد توافق برجام تغییر داشته که ما هم قانون جدیدی تصویب کنیم؟! این رفتار مجلس یک عقب‌نشینی از مطالبات قانونی کشورمان است. لایه‌های پنهان قانون جدید در آینده خسارات محض برای کشور خواهد داشت.
2914---0912
* صدای فتنه‌گری و تفرقه‌اندازی و کینه‌ورزی دشمنان در برخی روزنامه‌های حامی مدعی اصلاح‌طلبی شنیده می‌شود! روزنامه قانون به جای همدردی با خانواده و مردم ایران از شهادت غرورآفرین شهید حججی به فضایی توهین‌آمیز علیه شهدا و آرمان‌های این عزیزان بدل شده است! این تخلف آشکار را مسئولان مربوطه نمی‌بینند؟
2811---021
* گمان نمی‌کنم نماینده مجلس هیچ کشوری حتی کشورهای آفریقایی اقدام به سلفی گرفتن با موگرینی کنند. آن رفتار عجیب نمایندگان اصلاح‌طلب پدیده نایابی بود که شاید نظیر آن دیگر اتفاق نیفتد!
5060---021
* سپاه وعده انتقام گرفتن سخت از داعش را داده است. اما هنوز این وعده عملی نشده حامیان نامحسوس داعش در داخل کشور به ویژه برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای به تب و تاب افتاده‌اند!
7977---0912
* نمایندگان مدعی اصلاح‌طلبی مجلس هرکجا که در جواب منتقدین خود حرف برای گفتن ندارند و به قول معروف کم می‌آورند فورا موضوع وجود رهبری در بالای سر نظام را به میان می‌کشند! واقعا که بعضی‌ها در شیطنت و فریبکاری دست شیطان را از پشت بسته‌اند.
عربی
* وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ریشه‌کنی فقر در تاریخ 96/5/22 سخن می‌گفت. به ایشان عرض می‌کنم ریشه‌کنی فقر مطلق پیش‌کش، طلب قانونی بازنشستگان را پرداخت کنید. حتی در دولت دهم، پنجم هرماه حقوق خود را دریافت می‌کردیم ولی دولت یازدهم آن را به بیستم ماه رساند! و افزایش حقوق فروردین ماه 96 هم هنوز پرداخت نشده است!
3353----0919
* چرا وزارت علوم این همه در رشته حقوق دانشجو جذب می‌کند؟ مگر بازار کار وکالت چقدر گنجایش دارد؟ آیا این سیاست جذب دانشجو برای کشور فاجعه نیست؟!
9280----0919
* اگر قانون اساسی آموزش و پرورش را رایگان دانسته پس 200 هزارتومانی که مدارس دولتی برای ثبت‌نام دریافت می‌کنند چیست؟ نمایندگان سلفی‌بگیر مجلس اگر وقت کردند گوشه‌چشمی هم بر این‌گونه مشکلات موکلین خود داشته باشند تا حقوقی که می‌گیرند حلال باشد.
4153---021 و 2665---0912
* جاده‌های محور آستانه - شازند و اراک و برعکس بسیار فرسوده و دارای چاله‌های عمیق و شکستگی‌های فراوان است و نیاز مبرم و اساسی به بازسازی و آسفالت ضخیم و نو دارد. از اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی درخواست مساعدت داریم.
تعدادی از رانندگان برون‌شهری: مصطفایی، بخشی‌زاده و محمدی
* کارگران بسیاری در منطقه سرآسیاب شهر ملارد هستند که ناچارند هر روز تا محل کارشان در تهران سفر کنند. اتوبوس‌هایی که در این مسیر مسافران را جابه‌جا می‌کنند، فاقد تهویه مناسب و ایمنی کافی درونی هنگام بروز سانحه هستند و حتی صندلی‌های فاقد استاندارد آنها در نوع خود حادثه‌ساز به حساب می‌آید. بهتر نیست مسئولان کمی هم به فکر قشر کارگر باشند تا کمتر متحمل هزینه شوند.
0603----021