kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۳۳۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

خواندنی از ورزش ایران


* با حکم وزیر ورزش و جوانان محمد جمشیدی که پیش از این نیز به مدت دو سال مدیرعامل صندوق بود، با حکم دکتر مسعود سلطانی فر در سمت خود ابقا شد.
* تیم ملی تیروکمان که قرار بود در رشته‌های ریکرو و کامپوند مردان در مسابقات جهانی سیزم (ارتش‌های جهان) به میزبانی فرانسه شرکت کند، به دلیل عدم صدور به موقع روادید از حضور در این رقابت‌ها باز ماند.
* تیم هندبال نفت و گاز گچساران که سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا و جهان را دارد با شش ملی‌پوش قرارداد بست. محمد علی قاسمی، علی رحیمی، کامران نصرتی، مهرداد صمصامی، امید سه کناری و مجتبی حیدرپور هندبالیست‌هایی هستند که با این تیم قرارداد امضا کردند. تیم نفت و گاز گچساران با نایب قهرمانی در لیگ برتر هندبال جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دریافت کرد. این تیم همچنین در جام باشگاه‌های آسیا در سال گذشته به عنوان چهارمی دست یافت که با کناره‌گیری تیم هندبال النور عربستان جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد.مسابقات هندبال باشگاه‌های جهان از سوم تا ششم شهریور ماه سال جاری در شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد و هشت باشگاه برتر هندبال جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند. نفت و گاز گچساران نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.
* مهدی مرندی، لیبروی اول تیم‌ ‌ملی والیبال ایران و بازیکن فصل گذشته باشگاه پیکان با عقد قراردادی به تیم بانک سرمایه پیوست.این لیبروی ۳۱ ساله و ۱۷۲ سانتیمتری در فصل گذشته با تیم پیکان تهران به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال دست یافته بود.
* برخی از بازیکنان و سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان برای دریافت مطالبات خود به صورت رسمی از این باشگاه شکایت کردند. تیم هندبال شهرداری کاشان فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد، اما برای امسال از حضور در رقابت‌ها کناره‌گیری کرده و منحل شد. برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم هندبال شهرداری کاشان برای دریافت مطالبات فصل گذشته خود از این تیم شکایت رسمی کردند.ضمن اینکه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال هم در جریان این موضوع قرار گرفته است تا شکایت آنها هم از طریق مراجع قضایی و هم از طریق مسئولان فدراسیون پیگیری شود.به این ترتیب دیروز ابلاغ رسمی توسط مامور دادگستری به همراه اعضای این تیم که اکثراً از ملی‌پوشان هم هستند به مسئول امور مالی و مدیرعامل باشگاه شهرداری کاشان تحویل داده شد.