kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۳۳۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

آتش سوزی یک واحد اقامتی در دست ساخت در مشهد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی گسترده ظهر دیروز در یک واحد اقامتی در دست ساخت در این شهر خبر داد.


آتشپاد دوم حسن جعفری به خبرنگار ایرنا افزود: دود ناشی از این حریق در خیابان امام رضا(ع) مشهد از فاصله دور قابل مشاهده بود.
وی گفت: آتش‌نشانان پس از این حادثه بلافاصله تلاش خود را برای اطفای کامل حریق و عملیات کاوش این واحد اقامتی در حال ساخت که 20 طبقه است آغاز کردند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی این مجموعه اقامتی 20 طبقه در دست ساخت در خیابان امام رضا(ع) این شهر با تلاش 200 آتش نشان مهار شد.
جعفری افزود: با شروع حریق بلافاصله 65 خودروی آتش ‌نشانی مشهد به همراه 200 آتش‌نشان در محل حادثه مستقر و مشغول عملیات شدند.وی ادامه داد: کانون این آتش ‌سوزی وسیع در مجموعه اقامتی در حال ساخت بخاطر گستردگی حریق مشخص نبود لذا عملیات مهار آتش به سرعت از چند جهت آغاز شد.او گفت: آتش در همان لحظات شروع عملیات آتش نشانان تحت کنترل درآمد اما شعله‌های حریق بخشهای مختلفی از این مجموعه پس از عملیات مهار دوباره سرکشید لذا عملیات مهار و کاوش حدود 2 ساعت به طول انجامید.مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد افزود: علت وقوع این حریق در دست بررسی است. در این آتش سوزی به هیچ‌یک از کارگران این مجموعه آسیبی نرسید و تنها چند آتش نشان دچار دود گرفتگی اما در محل مداوا شدند.