kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
معاون شهردار خبر داد

صدورکارت‌بلیت‌های اعتباری همزمان با اجرای تعرفه‌های جدید

معاون شهردار تهران گفت: پس از ابلاغ نرخ جدید سوخت و اجرایی شدن تعرفه‌های جدید مترو و اتوبوس،‌کارت‌بلیت‌های اعتباری یک ساله صادر می‌شود.
به گزارش فارس، جعفر تشکری هاشمی اظهار داشت: سه نوع کارت اعتباری برای استفاده از مترو، اتوبوس و کارت‌بلیت ترکیبی خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کارت‌بلیت‌های یکساله باید با نرخ‌های جدید مصوب شورای اسلامی شهر همزمان به اجرا درآید،‌ در انتظار زمان اجرای جدید افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی هستیم و پس از آن کارت‌بلیت‌های یکساله توزیع می‌شود.تشکری هاشمی با بیان اینکه قیمت بلیت‌های مترو 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارت‌های اعتباری یکساله 80 هزار تومان به فروش می‌رسد که اعتبار استفاده از آن 120 هزار تومان خواهد بود.معاون شهردار تهران گفت: پس از ابلاغ نرخ‌های جدید سوخت و اجرایی شدن تعرفه‌های جدید مترو و اتوبوس این کارت‌ها صادر می‌شود.
وی سقف اعتبار کارت‌های 55 هزار تومان مترو را تا 100 هزار و 80 هزار تومانی اتوبوس را 120 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبار برای کارت‌های 120 هزار تومانی مشترک اتوبوسرانی و مترو به میزان 150 هزار تومان تعیین شده است.