kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
رئیس مجلس:

دولت آینده باید در چارچوب برنامه ششم حرکت کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آینده باید در چارچوب برنامه ششم حرکت کند، گفت: مجلس تنها از کابینه‌ای حمایت می‌کند که تمام هم و غم آن ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در کشور باشد.


به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علی لاریجانی عصر پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین افتخاری روحانی مبارز و نماینده اسبق مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید همبستگی داخلی بیشتر شود گفت: اختلافات همیشه زمینه بروز دارد و اینکه اختلافات را شعله‌ور کنیم صحیح نیست و همه باید سربلندی کشور را در گرو پیروی از رهبری بدانیم زیرا هر کجا که ایران به مشکل برمی‌خورد این ولایت‌فقیه است که ایران را از بحران‌ها نجات می‌دهد و دشمن سعی دارد با تفرقه بر نابودی اسلام بکوشد.
وی گفت: اگر این انقلاب قرار است پایدار بماند باید ولایت‌فقیه را مورد حمایت قرار دهیم. وی با اشاره به اینکه مسئله اصلی کشور اشتغال، تورم و صادرات است گفت: نمایندگان مجلس زمینه لازم برای اشتغال و کار جوانان فارغ‌التحصیل را در برنامه ششم دیده‌اند. لاریجانی افزود: باید پشتوانه‌های صنعتی و تبدیلی برای کشاورزان ایجاد که تا بتوانند مزید رونق اقتصاد روستاها باشند و در این راستا باید وام‌های ارزان‌قیمت در اختیار کشاورزان قرار داد و در روزهای آینده مجلس چنین طرحی را تصویب می‌کند و برای تولید در روستاها دولت اصرار دارد.