kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وادادگی این دولت در سیاست خارجی به جایی رسیده که کشوری مثل فرانسه با میدان‌ دادن به تروریست‌های فرسوده منافق بر علیه ایران شمشیر می‌کشد ولی دولتمردان ما از یک اعتراض خشک و خالی عاجز هستند. واقعا اگر سپاه و دیگر نهادهای انقلاب را نداشتیم چه سرنوشتی پیدا می‌کردیم!
7150---0917
* رفتار دوپهلوی غرب با جمهوری اسلامی ایران همواره تکرار شده است اما در اتفاق اخیر سفر آقای ظریف و نشست منافقین و دیگر تروریست‌ها در پاریس، موضوعی نیست که آن را فقط به رفتار دوپهلوی فرانسه در قبال ایران اسلامی مرتبط بدانیم. زمینه اصلی این مسائل در داخل ایران است که اخیرا جای جلاد و شهید عوض شد و برخی افراد داعش را هم قابل مذاکره دانستند!
شیبانی‌نژاد
* همزمانی حضور آقای ظریف در فرانسه با نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس، نشان از خصومت این پلیس بد دارد و جا داشت آقای ظریف به عنوان وزیر امور خارجه یک کشور انقلابی سفر خود را نیمه تمام می‌گذاشت و به کشور برمی‌گشت نه اینکه در قبال بدعهدی و دشمنی این حامیان دیرینه قاتلین 17 هزار شهید ترور، تنها به وجود ابهام در روابط دو کشور بسنده کند.
علیمردانی
* با توجه به اتفاق ناخوشایند در منطقه و حتی نشست منافقین و تروریست‌های منطقه با مقامات آمریکایی و فرانسوی در پاریس و تداوم نقض روح و جسم برجام از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا و... یک سوال از رئیس مجلس و نمایندگان محترم داشتم: آیا این روزها مجلس در راس امور نیست؟
همتی- تهران
* فرانسوی‌های خائن پاداش لبخندهای ملیح و بی‌پایان آقای ظریف به وزیر خارجه و رئیس‌جمهور فرانسه و نگارش نامه آقای روحانی به مکرون را دادند! آن هم با برگزاری نشست گروهک نفاق و حامیان ارتجاعی آنها در پاریس!
1969---0911
* برجام نقض می‌شود ولی برخی به دنبال ماله‌کشی‌اند. در این بین هر نقدی در هیاهوی تهمت‌ها گم می‌شود تا افتضاحات برجام و 2030 و... نمایان نشود. دکتر مطیعی بهانه بود، اصل تثبیت برنامه هوچیگری برای لاپوشانی بود. اگر بخواهیم از مطیعی‌ها دفاع کنیم باید حرف حقشان را تکرار کنیم و این راه را ادامه دهیم اینها هرچقدر هم توانمند باشند نمی‌توانند صدای یک ملت انقلابی را خفه کنند.
7396---0919
* یک مسئول امور حج اظهار داشته که در حج امسال، سعودی‌ها را آزمایش می‌کنیم! آیا جنایات حج 94 این شجره خبیثه برای آزمایش کافی نیست؟! آیا چنین سخنانی نشانه بحران مدیران پخته و کاردان در مصادر اجرایی نیست؟ باید گریه کنیم یا خنده؟!
4742---0912 و0049---0911
* افراد بی‌مقداری که تصور می‌کنند با حمایت غرب از آنان می‌توانند نظام را در جهت منافع بیگانگان تغییر بدهند آب در هاون می‌‌کوبند. این ملت هرگز نخواهد گذاشت خواب پریشان آنها در کشور تعبیر شود.
8902---0914
* وقتی هجمه‌های ناعادلانه به سمت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نشانه گرفته شد و از اختصاص بودجه به این نهاد مردمی کاستند، عواقب این رفتار باعث رها شدن پروژه‌هایی شد که کارگران بسیاری در آن مشغول فعالیت بودند و این بلوای دولت علیه سپاه تنها به آمار بیکاران و رشد منفی اقتصادی منجر شده است. به نظر می‌رسد هدف اصلی ضربه‌زدن به اقتصاد کشور و معیشت مردم است.
0883---031
* دولتی که از بسیاری شرکت‌های دولتی و نیمه‌دولتی سود زیادی به جیب می‌زند چگونه می‌تواند مدعی باشد که سپاه سدی در برابر شرکت‌های خصوصی است. موارد متعددی هست که نشان می‌دهد این دولت میلی برای خصوصی‌سازی ندارد زیرا بخشی از هزینه‌های نجومی آن باید از همین راه تأمین شود.
رفعتی
* از قدیم گفته‌اند خودکرده را تدبیر نیست. عکس‌العمل امروز آمریکایی‌ها علیه ایران چیزی بوده که دولتمردان ما خودشان خواسته‌اند و تدبیر کرده‌اند. فلذا فقط باید خودشان را شماتت کنند که به رغم همه هشدارها به دشمنان اعتماد بیجا کردند.
6587---0936
* معاون وزارت جهاد کشاورزی در برنامه تلویزیونی پایش مرتب از افزایش میزان تولیدات کشاورزی در این چند سال صحبت کرد ولی حاضر نشد یک بار صداقت به خرج بدهد و از میزان محصولات کشاورزی که به دلیل سوءمدیریت دولت روی دست کشاورز ماند و از بین رفت حرف بزند.
حبیبی از اراک
* رئیس مجلس خطاب به دولت منتخب گفت باید کابینه‌ای کارآمد به مجلس معرفی شود. بنده به آقای لاریجانی عرض می‌کنم که مجلس نقش مؤثری در شکل‌گیری یک کابینه کارآمد دارد و با توجه به تجربه تلخ تصویب برجام و حتی سند 2030 مجلس موظف است با دیدی باز و تفکری کارآمد در تعیین وزرا نقش ایفا کند.
ذوالفقاری- تهران
* در تاریخ 96/4/12 سیمای جمهوری اسلامی بازگشت فضاپیمای دراگون را به طور مستقیم پخش می‌کرد و روز قبل خبر به موزه رفتن ماهواره مصباح به علت نبود بودجه؟! این کارها واقعا دل آدمی را می‌خراشد... به کجا می‌رویم؟!
1261---0916
* آقای منتظری دادستان محترم کل کشور با حضور در شبکه یک سیما اهانت به ریاست‌ محترم جمهوری را محکوم و آن را عمل مجرمانه دانستند که حق هم چنین است ولی تکلیف اهانت‌ها و تهمت‌های آقای رئیس‌جمهور به منتقدین دولت چه می‌شود؟
8220---0912
* برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان و بهره‌وری هرچه بیشتر این ایام ضرورت دارد وزارت ورزش و جوانان با همکاری بسیج و فرهنگی مساجد سراسر کشور طرح جامع و مفیدی را به اجرا بگذارند.
6045---0913
* وقتی کار آقای رئیس‌جمهور فقط در شرکت در همایش‌ها و ایراد سخنرانی خلاصه شود طبیعی است که آمار بی‌کاری در جامعه بالاتر می‌رود و مردم هر روز بیشتر از قبل ناامیدتر می‌شوند.
0801---0915
* سال 94 بازنشسته شده‌ام ولی تا به حال از پرداخت حقوق طلب مرخصی‌ام خبری نیست. چرا؟! سه سال است که منتظر طلب چهار میلیونی خود هستم... از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
2943---0916
* افزایش 5 برابری بهای آب، برق و گاز مصرفی در کرمانشاه و عدم افزایش یارانه نقدی، کمر قشر ضعیف جامعه را خم کرده است. چرا مسئولین امر تدبیری نمی‌کنند.
2753---0918
* از آنجائی که فصل تابستان، ایام سیر و سفر و سیاحت است، لازم است مسئولین امر به تعمیر، مرمت و بهسازی مساجد و نمازخانه‌ها در پارک‌ها و مسیر عبوری شهرها و سرویس‌های بهداشتی اقدام و نمازخانه‌ها را در تمام ساعات شبانه‌روز باز نگه دارند. اگر بوستانی هم فاقد نمازخانه است در ساخت آن جدیت نشان دهند.
6263---0938
* چرا با وجود گذشت بیش از یک سال از ابلاغ قانون جدید شوراهای حل اختلاف، تاکنون مواد 23 و 31 آن به طور کامل اجرا نمی‌شود؟! بعد از 13 سال خدمت، آیا کارکنان شورا لایق حداقل حقوق نیستند؟!
7424---0914
* ماده 38 مربوط به جانبازان بسیجی که سه سال از تصویب آن گذشته چرا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا نمی‌شود؟! چرا هیچ‌کس پاسخگو نیست؟!
0097---0919
* شرکت نفت فلات قاره پرسنل عادی خود را اخراج و از پرسنل بازنشسته که اکثراً از دوستان مدیران هستند بهره می‌برد. جوانان بسیاری بودند که در شرکت مشغول کار بودند و حالا به جمع جوانان جویای شغل پیوسته‌اند.
2149---021