kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶

5 کشته در تصادف زنجیره‌ای در قزوین

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: حادثه زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-زنجان 5 کشته و 8 مصدوم بر جای گذاشت.



پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در حادثه‌ زنجیره‌ای که طی 3 ساعت در آزادراه قزوین-زنجان ابتدای خروجی ضیاءآباد و در پی برخورد یک دستگاه کامیون و تریلی و پس از آن برخورد دو دستگاه سواری اتفاق افتاد 5 نفر کشته و 8 نفر زخمی شدند.
وی افزود: در ساعت 23 یکشنبه یازدهم تیر ماه دو دستگاه کامیون و تریلی در خروجی ضیاءآباد واقع در آزادراه قروین-زنجان بعد از برخورد با هم واژگون شدند که به سرعت تیم عملیاتی اورژانس 115 از پایگاه قره‌باغ به محل اعزام شدند اما راننده کامیون به دلیل شدت جراحت در دم جان باخته بود ولی راننده دوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شفاء تاکستان منتقل شد.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در حدود کمتر از سه ساعت بعد در بامداد دیروز و در همان مکان به دلیل لغزنده شدن جاده ناشی از ریختن گازوئیل در پی واژگون شدن تریلی و کامیون و عدم توجه کافی به جلو دو دستگاه سواری پراید و پژو 405 با هم برخورد کردند که خودروی پراید دچار حریق شده و چهار سرنشین آن اعم از یک زوج و دو کودک دچار سوختگی شده و در دم جان باختند.
نامدار اضافه کرد: 7 مصدوم دیگر به جای مانده از حادثه دوم به سرعت توسط سه تیم عملیاتی اورژانس با همکاری عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و جمعیت هلال احمر رها سازی و درمان شدند و برای اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌های تأمین اجتماعی و شفای تاکستان اعزام شدند.