kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

مربی پیشین تیم ملی وزنه‌برداری: فدراسیون ترجیح داد از ورزشکار حمایت کند

مربی پیشین تیم ملی وزنه‌برداری گفت: با شرایطی که فدراسیون گذاشته بود نمی‌توانستیم کار کنیم، البته به دنبال این هم نبودیم که کیانوش رستمی را کنار بگذاریم.


وحید ربیعی درباره پذیرش استعفای انوشیروانی توسط شورای عالی فنی و کنار رفتن کادر قبلی تیم ملی بیان کرد: برخی از پیشکسوتان سعی می‌کنند کادر فنی کنار نرود و به کار خود ادامه دهد اما شرایطی وجود داشت که با آن شرایط نمی‌شد کار کرد. در مقابل، از سجاد انوشیروانی خواسته شد شرایطی که شورای عالی فنی تصویب کرده را قبول کند اما نمی‌توانیم با آن شرایط کار کنیم و کناره‌گیری کردیم. اکنون بیرانوند به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده که از دوستان خوب من است و برایش آرزوی موفقیت دارم.
او در پاسخ به این پرسش که راه حل دیگری برای اینکه کادر فنی همچنان به کار خود ادامه دهد وجود نداشت، تصریح کرد: فدراسیون تصمیم گرفت روی نظر خودش بماند و نخواست آن را تغییر دهد. ما هم نظرمان متفاوت بود و نمی‌توانستیم با این شرایط ادامه دهیم.ربیعی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه توقع داشت فدراسیون از کادر فنی حمایت کند تاکید کرد: فدراسیون‌ها معمولا از کادر فنی حمایت می‌کنند اما فدراسیون وزنه برداری ترجیح داد از ورزشکار حمایت کند. البته ما دنبال این نبودیم که کیانوش رستمی را کنار بگذارند. من، نصیرشلال و انوشیروانی امیدواریم که او موفق باشد و قهرمانی‌هایش نیز تداوم داشته باشد. فدراسیون ترجیح داد چنین شرایطی را بگذارد و ما نتوانستیم با این شرایط کنار بیاییم. کادر فنی جدید هم اعلام کرد مشکلی ندارد و ان‌شاءالله موفق باشند.