kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۲۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آفرین به این حضور و بصیرت مسلمانان جهان به خصوص ایران اسلامی، که با راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی از کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس زدند، همان کشورهایی که مدت‌هاست فلسطین را رها کردند و بر علیه آن با اسرائيل متحد شده‌اند.
8875---0901
* روز قدس ایران اسلامی علاوه بر پیام جهانی آن یک پیام داخلی هم داشت و آن مقاومت و دفاع از ارزش‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی بود، آنانی که دم از سازش با استکبار می‌زنند سخن مردم را شنیدند که آرمان انقلاب اسلامی بر پایه مبارزه با ظلم و استکبار است و نه عامل و امتیاز دادن به دشمن غدار.
3767---0919
* در مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست‌جمهوری، آقای روحانی شعار روی موشک‌ها و نشان دادن شهرهای موشکی را اخلال در روند مذاکرات برجام دانستند ولی پاسخ سپاه پاسداران به ترقه‌بازی داعش در کشور با استقبال مردم ایران مواجه شد بدین خاطر تعلل چند روزه آقای روحانی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران نشان می‌داد که نظر رئیس‌جمهور با مردم فاصله دارد و تعجب عمومی وقتی بیشتر شد که ایشان بلافاصله به برنامه تضعیف سپاه بازگشت.
933---8181 و 1981---0916
* اگر سند 2030 ملغی شده، تعلل در عدم ابلاغ رسمی به دستگاه‌های ذی‌ربط برای چیست؟ و چرا به موازات آن اسناد بالادستی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و آئین‌نامه‌های اجرایی آنها به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ نمی‌شود؟
3156---0935
* پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به ترقه‌بازی داعش در پایتخت، موجب شد ایرانیان خارج از کشور هم در شادی مردم ایران سهیم باشند، بنده از طرف دوستانم در اروپا از سپاه پاسداران تشکر می‌کنم و انتظار دارم در داخل کشور برخی مسئولان درک صحیحی از این پاسخ پیدا کرده باشند و دچار تحلیل‌های غلط نشوند.
مهاجری- اروپا
* آنانی که از سپاه پاسداران تشکر نکردند همان بهتر که دغدغه‌شان لغو کنسرت و فلان آهنگ قبل از افطار و... باشد. شاید از نظر این طیف امنیت مردم با مذاکره با داعش وحشی میسر است!
9866---021
* رئیس محترم مجلس شورای اسلامی! زمانی که وزیر خارجه شیطان بزرگ نقشه سری 38 ساله خود برای براندازی نظام و حمایت خود را از اذناب داخلی اعلام می‌کند، چرا مجلس شورای اسلامی به بهانه سرکشی به مرخصی دو هفته‌ای می‌رود؟!  آیا این مرخصی، سپردن میدان به دشمن تلقی نمی‌شود؟!  خالی کردن سنگر کشور چه مفهومی دارد؟ گویا نمایندگان نیز دشمن غدار را فراموش کرده‌اند؟!  گویا نمایندگان فراموش کرده‌اند که وکلای ملت‌اند!
شیروان بهارستانی - طالش
* سرانجام برجام مانند چند سال تعلیق هسته‌ای دوران دولت آقای خاتمی شده با این تفاوت که در آن دوران دولت بعد از نتیجه نگرفتن از تعلیق هسته‌ای اقدام به شکستن پلمب‌ها‌ کرد و فعالیت‌ها از سرگرفته شد ولی امروز آقای روحانی و دولتش به رغم نقض چندین‌باره توسط آمریکا بی‌تفاوتی را پیش گرفته و عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.
3819---0916
* با توجه به بدعهدی شیطان بزرگ در عمل به برجام، شایسته است دولت ما نیز با تعیین مهلت برای لغو تحریم‌های ناقض برجام، نسبت به کان لم یکن تلقی کردن تعهدات باقی مانده برجام جدی باشد.
4207---0912
* امام حسین(ع) می‌فرماید اگر دین ندارید حداقل آزادمرد باشید. کسانی که بیان می‌کنند آقای قالیباف شهر سوخته را تحویل می‌دهد اگر ذره‌ای انصاف داشته باشند و به اقدامات شهرداری نظری بیفکنند می‌بینند که مترو 70 کیلومتری تهران را به 300 کیلومتر رسانده، بزرگراه امام علی(ع)، پل صدر و برطرف کردن گره‌های بسیار کور ترافیکی شهر از اقدامات اوست. البته اقدامات شورای شهر و شهرداران دوره اصلاحات را هم ملت فراموش نمی‌کنند که به قدری تحسین‌برانگیز بود که خودشان مجبور شدند تعطیلش کنند!
شکیبا
* با توجه به عملکرد آل سعود در برگزاری حج به ویژه حج فاجعه‌بار 94، چه تضمینی داریم که 80 هزار حاجی را به دهان گرگ‌های درنده عربستان می‌فرستیم؟ آیا با جنون و درنده‌خویی فعلی این خاندان منحوس و پلید و خبیث ضرورتی بر اعزام حجاج وجود دارد؟
گلرنگی- قم
* موسسه کاسپین به شاکیان و مالباختگان پیشنهاد داده است 10 درصد از مبلغ را کسر کنند و سود سال 94 را هم برگردانند تا بتوانند به باقی مانده پول‌شان دست یابند. آیا بانکداری اسلامی این گونه که بانک‌ها و موسسات با مشتریان برخورد می‌کنند، است؟ اگر غیر از این است چرا بانک مرکزی برخورد جدی نمی‌کند؟
6060---021
* با تعطیل شدن کارخانه زاگرس خودرو در بروجرد ما کارگران مجبور هستیم از اندوخته زندگی خود ماهیانه 500 هزار تومان پول بیمه بپردازیم که مثلا از بیمه درمان محروم نشویم ولی با قانونی که وضع شده بیشتر خدمات درمانی با قیمت آزاد انجام می‌گیرد. خداوکیلی هیچ دولتی با مردم خود این رفتار سودجویانه را ندارد.
تقوی
* چند نفر از همسایه‌ها به دلیل نداشتن پول، هنوز کارنامه تحصیلی فرزندان خود را از مدرسه تحویل نگرفته‌اند! فقط گناه پدرشان، بیکاری و فقر می‌باشد و به خاطر عدم کهولت سن تحت پوشش کمیته امداد هم نیستند!!
4854---0914
* کانون وکلای دادگستری مرکز دو سال برای 4 استان دور و نزدیک از بین فارغ‌التحصیلان حقوق، آزمون برگزار و از صد نفر شرکت‌کننده تنها سه نفر را می‌پذیرد و بقیه افسرده به منزل برمی‌گردند و سال‌ها پشت این سد آهنین می‌مانند و مشکلات اشتغال و ازدواجشان در هاله‌ای از ابهام می‌ماند. چرا حد نصاب در آزمون ملاک عمل قرار نمی‌گیرد؟!
یک هموطن متقاضی وکالت
* با توجه به مصوبه مجلس مبنی بر قانون جدید کسری خدمت فرزندان ایثارگران، جانبازان و ...، چرا مسئولین امر آن را اجرایی نمی‌کنند؟! بسیاری از فرزندان ایثارگران در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
9566---0938
* در حوالی خیابان‌های بهار شیراز و ملک مدت‌هاست مشکل اینترنت وجود دارد، در حالی که تعرفه‌های بالای اینترنتی را پرداخت می‌کنیم اما خدمات ارزنده‌ای از مخابرات منطقه ولی‌عصر را دریافت نمی‌کنیم. مسئولان در مخابرات مشکل را در فرسودگی تجهیزات می‌دانند. اگر چنین است رفع اشکال شود.
4617---021