kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

تیزهوشی ماموران پلیس اردکان پرده از راز سرقت 6 میلیاردی برداشت

فرمانده انتظامي شهرستان اردکان گفت: با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس این شهرستان پرده از راز سرقت محموله 19 تنی مس به ارزش 6 میلیارد ریال برداشته شد.

سرویس شهرستان‌ها:

سرهنگ «سیدرضا صادقیان» گفت: با توجه به مراجعه فردی با سر و صورت زخمی و خون‌آلود به پاسگاه انتظامی «عقدا» و طرح شکایت مبنی بر سرقت محموله 6 میلیاردی مس از خودروی وی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
صادقیان ادامه داد: شاکی در اظهاراتش بیان کرد که یک محموله مس به وزن 19 تن را از استان‌های شمالی کشور بارگیری و به مقصد یزد حرکت کرده که در یکی از پارکینگ‌های بین‌راهی نزدیک اردکان، تعدادی ناشناس پس از ضرب و جرح وی اقدام به سرقت محموله خودرو کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان افزود: تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و اظهارات ضد و نقیض شاکی نشانگر این بود که راننده خودرو قصد فریب ماموران را دارد که به همین منظور ماموران پلیس بازجویی‌های تخصصی‌تر را آغاز کردند.
سرهنگ صادقیان افزود: با درایت و تیزهوشی کارآگاهان پلیس و بازجویی‌های فنی و تخصصی، شاکی لب به اعتراف گشود و به فروش محموله 19 تنی مس در یکی از استان‌ها به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کرد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از اینکه محموله 6 میلیاردی را به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال به فروش می‌رساند با خودروی خالی از بار به این شهرستان آمده و با مجروح کردن خود به کلانتری عقدا مراجعه و طرح شکایت می‌کند که با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس پرده از راز سرقت برداشته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان تصریح کرد: متهم روانه زندان و مالخر این پرونده نیز شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.