kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۹۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* خدا را سپاسگزارم که رهبری مقتدر، شجاع، حکیم و... به ما عنایت کرده است که در برابر تمامی جهانخواران زر و زور و تزویر با صلابت ایستاده است و سیلی محکمی در این موشک‌باران به نوکران آنها در سوریه زد. واقعاً حضرت آقا ثابت کرد که دیگر زمان بزن و دررو گذشته است!
قدمی- خرم‌آباد لرستان
* 6 سال پس از شهادت پدر موشکی ایران سردار تهرانی مقدم گوش جان صدای او را در سیلی محکمی که غرش 6 موشک ذوالفقار او به داعش زد می‌توانست بشنود که به ولی و امام خویش لبیک می‌گوید! پس لرزه‌های انفجار این موشک‌ها بلافاصله به سرزمین‌های اشغالی، آمریکا و عربستان رسید! آمریکا با زدن بیش از 50 موشک به فرودگاه الشعیرات سوریه حتی نتوانست به باند فرودگاه آسیبی بزند اما سپاه مقتدر با شش موشک هم به نفرات و هم به ادوات گروهکها ضربات سهمگینی وارد کرد.
5140---0913
* حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های پرورش یافته آمریکا، اسرائیل و عربستان در خاک سوریه باعث شادی و غرور همه مسلمانان و آزادگان در سراسر جهان شد و واقعاً جای سرور و افتخار دارد. به مردم عزیزمان تبریک و به سپاه دلاور دست مریزاد می‌گوییم و اینکه ایرانی هستیم افتخار می‌کنیم.
3006---0919 و 5612---0910 و 0208---0911
* اصابت برق‌آسا و کوبنده موشک‌های میان‌برد نقطه‌زن سپاه به مواضع تروریست‌های داعشی و هلاکت جمع زیادی از آنها از جمله فرمانده ارشد آنها به نام ابوسعد به خوبی به شیطان بزرگ، انگلیس خبیث، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود فهماند که آنها در حد و اندازه‌ای نیستند که بخواهند به مقابله با ما برخیزند. به غرب یاوران هم فهماند که پروژه برجام نظامی در نطفه عقیم است و اگر بخواهند پا از گلیم خود درازتر کنند به زباله‌دان تاریخ فرستاده می‌شوند!
5411---0918
* سپاه اگر دارای بالاترین شم سیاسی نباشد هرگز نمی‌تواند پاسدار انقلاب باشد. در زمان حیات امام راحل(ره)، همیشه سپاه بزرگترین مفسر انقلاب و آموزش دهنده نیروهای بسیج مردمی از طرق مختلف برای مقابله با دشمنان و منافقین بود. اما امروز برخی درصدد تضعیف این نهاد انقلابی برآمده‌اند با این دستاویز که سپاه نباید در سیاست دخالت کند. در حالی که سپاه جناحی نیست و بنا به وظیفه ذاتی خود از دستاوردهای انقلاب حفاظت می‌کند.
2138---0917
* دولت اگرچه در واکنش به تحریم‌های جدید و گسترده آمریکا علیه ایران تعلل کرد ولی خدا را شکر که سپاه پاسداران با حمله موشکی به منطقه استقرار تروریست‌های داعش در خاک سوریه جواب محکم و دندان‌شکنی به آمریکایی‌ها و مزدوران آنان در منطقه داد.
5530---0936
* از دل و جان از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع دشمنان یعنی مزدوران آمریکا، اسرائیل و عربستان حمایت می‌کنیم و معتقدیم این حمله تنها یک قولنج‌شکنی سرانگشتان سپاه پرافتخار ایران بود!
0400---0916 و 0950---0919
* حمله موشکی سپاه بر مواضع داعشی‌ها در خاک سوریه همه ملت را خوشحال ساخت البته بدخواهان نظام یعنی عوامل مزدور آمریکا در داخل کشور از این اقدام ناراحت و عصبانی هستند و باید هم به خاطر خنثی شدن طراحی‌های چندین ساله خود ناراحت باشند.
سوری از تهران
* این موشک‌ها پیام صلح و امنیت را به منطقه مخابره کرد و از سویی برای دشمنان سیلی محکمی خواهد بود تا مبادا دیگر هوس ترقه‌بازی در سرزمین ایران اسلامی را بکنند و این را بدانند که پاسخ بعدی کوبنده‌تر خواهد بود.
4899---021
* درود و رحمت خداوند بر اقتدار‌آفرینان سپاه، فرزندان واقعی امام راحل(ره) و امام عزیز حاضر امام خامنه‌ای، دولتمردان بدانند تنها مولفه وحدت اقتدار است نه انفعال. سپاهیان عزیز دست مریزاد، غرش موشک‌های شما خواب را از چشم شیطان بزرگ و اذناب مست منطقه‌ای‌اش ربود و از طرفی موجب شادی دل آزادیخواهان جهان شد.
نیکنام- قم
* اقتدار دفاعی سپاه ثابت کرد که در برابر زورگویان باید با اقتدار وارد شد نه التماس! اگر دولتمردان هم بر این باور بودند طی این 4 سال گذشته این قدر امتیاز نقد در برابر امتیاز نسیه نمی‌دادند و دشمن را بزک نمی‌کردند!
طاهری
* اقتدار سپاه در موشکباران محل تجمع و پشتیبانی گروهک تکفیری داعش در سوریه موجب شادی دل خانواده معظم شهدا و ملت شد. ان‌شاءالله درس عبرتی برای وادادگان داخلی باشد که در برابر زورگویان متکبر و خودخواه با صلابت برخورد کنند.
علیمردانی
* شلیک موشک از فاصله حدود 700 کیلومتری یعنی از کرمانشاه به قلب مواضع گروهک‌های تکفیری داعش در دیرالزور سوریه پاسخ ددمنشی آنها در تهران و مرهمی بر دل‌های زخمی ملت و خانواده معظم شهدا بود و امیدوارم درس عبرتی باشد برای شیطان بزرگ و اذنابشان که با دم شیر بازی نکنند.
وحیدی
* الله اکبر! هر یک از موشک‌هایی که شامگاه یکشنبه به قلب دشمن شلیک شد سیلی محکمی به استکبار و تروریست‌ها بود. امیدوارم دشمنان، پیام این موشک‌ها را به درستی درک کرده باشند.
جوادیان
* یکشنبه گذشته که چند موشک ایران به محل استقرار تروریست‌های داعش در سوریه پرتاب شد خوشحالی زایدالوصفی پیدا کردم. مدت‌ها آرزوی این کار را داشتم. خدا شاهد است وقتی خبر پرتاب موشک به سمت تروریست‌ها را از رسانه ملی شنیدم بی‌اختیار ذکر تکبیر بر زبانم جاری شد.
9789---0915
* مدعیان اصلاحات، ایران اسلامی را به مذاکره  با داعش دعوت کردند اما حادثه تروریستی پایتخت نشان داد که زبان مذاکره برای قوم وحشی بی‌معناست و فقط موشک است که می‌تواند این کفتارهای بددل را تارومار کند.
2540---011
* دولتمردان آمریکا و عناصر خودفروخته آنان در کشور سگ کی باشند که بخواهند نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهند یک به یک فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم شد و نخواهیم گذاشت خواب آمریکایی‌ها و بدخواهان در ایران اسلامی تعبیر شود.
9590---0914
* خداوند را شاکریم که مشاهده کردیم دست قدرت الهی از آستین یاران آخرالزمانی سید و سالار شهیدان کربلا (امام حسین (ع)) یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیرون آمد و انتقام خون‌های پاک شهدای دو حادثه تروریستی اخیر در تهران از داعشی‌های تروریست‌ گرفته شد. این ضرب شستی که سپاه نشان داد جای تقدیر و تبریک دارد.
8220---0912
* بعد از 4 سال سرکار گذاشتن مردم و برجام برجام کردن، اکنون حضرات اعلام می‌کنند آمریکا بدعهدی کرده است! گویا خود هیچ نقشی در این سناریو نداشته‌اند!  در حالی که از همان ابتدا به طور مکرر در جلسات عمومی و خصوصی رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که آمریکا بدعهد است، فریب نخورید!  آنها امروز دیگر باید پاسخگوی بی‌تدبیری خود باشند. حتی شیطان بزرگ از سرعت نابودی تاسیسات هسته‌ای کشورمان توسط دولت، حیرت‌زده شده بود!
5589---0914