kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

*این جمله آقای رئیس‌جمهور در اردیبهشت ماه امسال هرگز یادمان نمی‌رود که گفت اگر مردم به ایشان رای بدهند بقیه تحریم‌ها را نیز برمی‌دارند ولی تحریم‌ها که برداشته نشد هیچ! با تصمیم جدید آمریکایی‌ها بیشتر هم شد آیا بقاء در قدرت ارزش آن را داشت که 80 میلیون ایرانی را سر کار بگذارند و امروز آمریکا این طور گستاخ بشود.
8853---0912
* کسانی که تصور می‌کردند از راه امتیاز دادن به آمریکا می‌توانند کشور ایران را بسازند و جلو ببرند باز هم معلوم شد که سخت در اشتباه بودند. آمریکایی‌ها جز به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و به تحت سلطه در آوردن این کشور ثروتمند به چیز دیگری فکر نکرده و نمی‌کنند. تنها راه مقاومت و ایستادگی است، راه پیشرفت کشور تکیه بر ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در کشورمان می‌باشد. نگاه به خارج ما را به جایی نمی‌رساند. کاش این را بفهمند.
0210---0915
* دوباره ایران دوباره تحریم جدید، ابر برجام باریدن گرفت و تمام تحریم‌ها بالمره و به یکباره فرو ریخت روی سر داعیه‌داران برجام!
4389---0915
* چرا دولت مدعی تدبیر با سکوت معنادارش هیچ اقدامی نمی‌کند تا آمریکای خبیث هر غلطی که دلش می‌خواهد برخلاف برجام می‌کند. مگر قرار نبود ما در قبال نقض برجام، وضعیت انرژی هسته‌ای را به روال قبل از تعهد برجام برگردانیم؟ پس کی؟! چقدر عقب‌نشینی، چقدر تحمل خفت‌و خواری؟
2628---0913
* با تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران که نقض چندین باره برجام محسوب می‌شود آقای رئیس‌جمهور، دولتی‌ها و نمایندگان مجلس که با اعتماد به آمریکا قدرت هسته‌ای کشور را نابود کردند امروز باید پاسخگوی ملت باشند و مسئولیت کاری را که کرده‌اند بپذیرند.
0211---0914
* از نوع افرادی که اطراف آقای رئیس‌جمهور را محاصره کرده‌اند می‌توان پیش‌بینی کرد و احتمال داد افراد نفوذی در دولت به دنبال احیاء قانون مطبوعات و طرح دوقلو برای افزایش اختیارات ریاست‌جمهوری با هدف ایجاد تنش اجتماعی هستند. این جماعت برای جابجایی اولویت‌های جامعه هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد.
8018---0914
* آقای رئیس‌جمهور و اطرافیان ایشان که از چند سال قبل تا الان منتقدین دلسوز برجام را بی‌سواد خطاب می‌کردند حالا با توجه به تحریم‌های پی‌درپی ایران توسط آمریکا وجدان خود را قاضی کرده و اعتراف کنند حق با که بود.
1648---0915
* با اعتقادی که دولت و دولتمردان به غرب و آمریکا دارند اگر دشمنان برجام را هم زیر پا بگذارند بنده معتقدم با بدعهدی آنان برخورد نخواهد کرد. وقتی مسئولی در اندیشه خود غرب‌گرایی را پذیرفته به دنبال آمریکا افتادن را عیب نمی‌داند و احساس درد ندارد و خیلی راحت تحقیر را می‌پذیرد.
8895---0919
* آقای روحانی، امیرالمومنین علی(ع) با برادرش چه کرد؟ ابتدا شما هم همان رفتار را بکنید و بعد درباره سیره علی(ع) سخن بگویید. در ضمن تحریم‌هایی که قرار بود یکجا برداشته شود با کلکسیونی از تحریم‌های جدید در ابتدای دولت دوازدهم همراه شد. این قدر دشمنی آمریکا با مردم ایران را بزک کردید. آیا دیگر کافی نیست؟
4275---0911
* وقتی آقای روحانی در مقام ریاست‌جمهوری این کشور دانسته یا ندانسته در ایام تبلیغات ریاست‌جمهوری نقش اپوزیسیون را به خود گرفته و مدعی 38 سال اعدام و زندان توسط نظام می‌شود که طبیعی است که آمریکایی‌ها مثل وزیر خارجه این کشور به براندازی و تغییر نظام جمهوری اسلامی توسط عوامل داخلی خود امیدوار شده و با جسارت تمام این موضوع را بر زبان می‌آورد.
گیلانی
* سخنان رئیس جمهور در مذمت دشنام دادن را باید به فال نیک گرفت و ان‌شاء‌الله از بداخلاقی‌های گذشته پرهیز کنند و دیگر ملت و منتقدین را حواله جهنم نکنند و به جای شعار و سخنرانی به عمل بپردازند.
8595---0919
* جای تعجب از رئیس‌جمهور است که سخن می‌گوید و خود عکس سخنانش عمل می‌کند... مثلا تکیه بر بالا بردن آستانه تحمل! لابد به خاطر این بالا بودن آستانه تحمل بود که مردم با القابی چون بیسواد، برو به جهنم، دنیا ندیده، لبوفروش، و... مورد خطاب قرار گرفتند!
1846---0935
* وقتی آقای روحانی در مناظرات از موشک‌ها و شهرهای موشکی انتقاد کردند همان زمان بود که آمریکا برای تحریم‌های بیشتری که برنامه‌ریزی کرده بود مصمم‌تر شد. آقای رئیس‌جمهور اظهارات شما در مناظره آیا گرای ناخواسته‌ای نبود که برای دشمن ارسال کردید؟!
8152---021
* افتخار می‌کنم سرهنگ هستم و عمر خودم را در جمهوری اسلامی برای دفاع از خاک این سرزمین مقدس و حفظ ارزش‌ها سپری کرده و امروز هم آماده جانفشانی می‌باشم ولی حقوق‌دان مدعی و نجومی‌بگیر از بیت‌المال نشدم. به جانبازی و پدر شهید بودن خود افتخار می‌کنم ولی مثل آقای رئيس‌جمهور برای دنیای دیگران آلوده به بازی‌های سیاسی نشدم.
عزیزیان جانباز انقلاب و پدر شهید