kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۵۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* شورای محترم نگهبان در این انتخابات در آزمون بزرگی واقع شده و نباید به بهانه مصلحت‌اندیشی در قبال تضییع حق‌الناس اغماض کند. ترساندن مردم از سوی یکی از نامزدها، نرساندن تعرفه و مهر نکردن برگه‌های تعرفه و... از مصادیق آشکار مهندسی انتخابات توسط دولت محسوب می‌شود و نباید به راحتی از کنار آن عبور کرد.
7956---0935
* اگر شورای محترم نگهبان با توجه به حجم گسترده تخلفاتی که دولتی‌ها در این انتخابات مرتکب شده‌اند به وظیفه قانونی خود عمل نکند بدعت خطرناکی گذاشته خواهد شد و در هر دوره از انتخابات عده‌ای جسور شده و سلامت انتخابات را خدشه‌دار خواهند کرد و حاضر می‌شوند برای پیروزی نامزد مورد نظر خود دست به هر کار خلافی بزنند.
4862---0912 و 1648---0915 و 0518---0910
* شورای محترم نگهبان و قوه‌قضائیه باید مماشات را کنار بگذارند و در برابر تخلفات صورت گرفته در مهندسی انتخابات کوتاه نیایند.
5162---0939
* آقای رئیس‌جمهور شعار می‌دهند همه باید سوار قطار انقلاب بشوند. پس چرا دولت ایشان در انتخابات با مهندسی انتخابات و نرساندن تعرفه عملا جمعیت بزرگی را از وظیفه انقلابی رای دادن محروم و از قطار انقلاب پیاده کرد؟
9590---0914
* روزنامه ایران مطلبی توهین‌آمیز درباره حاشیه‌نشین‌ها درج کرده که نوعی عقده‌گشایی علیه اقبال این قشر به آیت‌الله رئیسی در انتخابات اخیر است. فقر و بیکاری موجب شده خانواده‌هایی که در حاشیه شهرها زندگی می‌کنند مرارت بیشتری را متحمل شوند، دولت اشرافی درکی از معیشت دشوار کارگران ندارد و وقتی فردی ‌مانند آقای رئیسی صدای این قشر را به گوش چنین دولتی می‌رساند، طبیعی است که دولت سرمایه‌داران این قشر بزرگ جامعه را مورد طعن و توهین قرار دهد.
یدالله هاشمی- تهران
* حجت‌الاسلام رئیسی 16 میلیون رأی دارد، که تاکنون دولت صدای آنها را نمی‌شنید طبیعی است که روزنامه ایران این خیل عظیم مردم را می‌خواهد با لقب حاشیه‌نشین تحقیر کند. سؤال اینجاست که از نظر دولت حاشیه‌نشین‌ها حق انتخاب ندارند؟ حق درخواست مطالباتشان را ندارند؟ همه حقوق فقط باید در مشت اعیان و اشراف باشد؟
ساکی- اندیمشک
* حاشیه‌نشینی عیب نیست هرچند که این وضع هم به لطف بی‌کفایتی آن مدیران دولتی است که مسکن مهر را مزخرف دانستند، ننگ و خجالت برای کسانی است که کاسه‌لیسی اجنبی‌ها را می‌کنند، نه کسانی که به خاطر پرهیز از مال حرام مجبور به حاشیه‌نشینی شده‌اند.
مجروح شیمیایی جنگ تحمیلی
* برخلاف دیدگاه و نظر آقای رئیس‌جمهور که با شعار مرگ مخالف است معتقدم ابراز انزجار و برائت از رژیم آدم‌کش و جنایتکار آل‌سعود و گروهک تروریستی داعش در راستای عمل به فریضه تولی و تبری و واجب می‌باشد.
8220---0912 و 6263---0938
* رأیی که از راه ترساندن مردم از جنگ موهوم و دروغین و جمع‌آوری آرای مردم توسط استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهداران با تزریق پول‌های میلیونی به دست بیاید رأی پاکی نیست.
6726---0916
* از روحانیون انقلابی تقاضا می‌کنم سرمقاله کیهان روز یک‌شنبه را مطالعه کنند و به آقای روحانی هم عرض می‌کنم که ستون‌های نظام این مردم هستند که با تحمل تمام سختی‌ها همچنان پای نظام و رهبری ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.
7988---0912
* ما بسیاری از سخنان ساختارشکنانه بعضی از دولتمردان را از طریق شبکه‌های مجازی باخبر می‌شویم. این مواضع گستاخانه چیست که بر زبان خود جاری کرده‌اند؟ چرا رسانه ملی این حقایق را افشاء نمی‌کند که مردم در سراسر کشور در جریان قرار بگیرند و آگاه بشوند.
4850---0919
* چرا باید پیام آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان که اشاره به تخلفات گسترده دولتی‌ها در انتخابات اخیر داشته از صدا و سیما سانسور بشود؟ واقعاً استقلال این رسانه کجا رفته است؟
7159---0915
* از حق نباید گذشت که ورود آقای رئیسی در انتخابات شور و شعف خاصی به فضای انتخابات بخشید. اگرچه رقیب او برای فرار از شکست با شیوه‌هایی مانند ترساندن مردم از رقیب و پول‌پاشی در ایام انتخابات و بسیج تمام امکانات دولت موفق شد. به همین دلیل باید عرض کنم آقای روحانی بازی را برد ولی اخلاق را باخت.
6406---0912
* بنده اگر جای آقای رئیس‌جمهور بودم در حرم امام‌خمینی(ره) بابت توسل به شیوه‌های ناپسند برای جذب رأی و تهمت‌هایی که زدم توبه می‌کردم. این چهار سال هم می‌گذرد روز قیامت ما هستیم و اعمالی که مرتکب شده‌ایم.
9596---0912
* برای ثبت‌نام در مدارس شاهد هر فرد نیاز به راهنمائی درباره چگونگی ثبت‌نام دارد و آموزش‌وپرورش در چند روز اخیر یک کانال تلگرامی را به نام «سجا» به این منظور راه‌اندازی کرده است. ولی در کمال تعجب این کانال فقط تبلیغ سند 2030 را می‌کند و به توهین و تحقیر رقبای انتخاباتی آقای روحانی مشغول است.
9018---0930
* دولت راستگویان برای جلب رأی مردمی که یارانه آنها قطع شده بود، 24 اردیبهشت ماه 96 دوبار پیامی با این مضمون فرستاد که 26 اردیبهشت یارانه شما واریز می‌شود، ولی تا به حال خبری از واریزی نشده است!
2401---0914
* دولت نرخ تورم را قبل از انتخابات 7 درصد اعلام کرد و بعد از انتخابات تورم دورقمی شد! ما که گیج شدیم. بهتر است نرخ تورم را زوج و فرد کنند تا تداخل پیش نیاید!
8853---0912
* کسانی که به گفته خودشان سرهنگ نیستند، حق ندارند تا قرار می‌شود که به فساد مالی نزدیکانشان رسیدگی شود، اعلام جنگ کنند ولو آن نزدیکان برادرشان باشند.
8854---0912
* گاهی شبکه‌های متعدد سیما برای یک موضوع پیش پا افتاده و کوچک، گزارش‌ها و برنامه‌های متعددی تهیه و پخش می‌کند ولی چرا در مورد انعکاس جزئیات و ابعاد مختلف سند 2030 سکوت اختیار کرده و اطلاع‌رسانی نمی‌کند؟
احمدی
* با توجه به اینکه در دوره قبل همین دولت سر کار بوده باید دید آقای رئیس‌جمهور در این دوره برای توجیه ناتوانی دولتش در عمل به وعده‌های داده شده مشکلات کشور را بر سر چه کسی خراب خواهد کرد؟
2770---0912
* چند روز از انتخابات نگذشته که شاهدیم سنای آمریکا ایران را تحریم جدید کرده است. به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنم بفرمایید علی برکت‌الله!
2162---0918
* نمایندگان مجلس باید شرط بگذارند که وزرای دولت دوازدهم قبل از گرفتن رأی اعتماد دارائی‌های خود را به قوه قضائیه اعلام نمایند.
8003---0917