kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
استقلال خوزستان شگفتی ساز می‌شود؟!

آزمون دشوار پرسپولیس مقابل قهرمان قطر

تیم‌ فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین بازی‌ فصل خود امشب به مصاف قهرمان لیگ قطر می‌رود، سرخپوشان با کسب تساوی یک – یک نیز می‌توانند به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنند.

سرویس ورزشی-

در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده ایران امروز سه‌شنبه برای پشت سر گذاشتن مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود می‌روند. در یکی از دیدارهای مهم امشب تیم پرسپولیس در قطر به مصاف لخویا می‌رود.
بازی رفت دو تیم اگرچه بدون تماشاگر برگزار شد اما به‌قدر کافی هیجان‌انگیز و باکیفیت بود. در آن مسابقه لخویا فقط برای نباختن به تهران آمده بود و جز یکی دو صحنه نتوانست دروازه‌ پرسپولیس را تهدید کند اما نماینده کشورمان هرچه زد به در بسته خورد. شاگردان برانکو حتی یک ضربه پنالتی را هم در بازی رفت از دست دادند و امیدوارند در بازی برگشت شرایطی پیش نیاید که حسرت این پنالتی از دست رفته را بخورند.
برانکو این بار برای اینکه پنالتی احتمالی تیمش توسط مهدی طارمی از دست نرود سروش رفیعی را مأمور زدن پنالتی کرده است، هرچند امید اول پرسپولیس برای گلزنی در قطر مثل همیشه مهدی طارمی است، بازیکنی که بارها در شرایط سخت به داد تیمش رسیده و این بار هم قصد دارد با باز کردن دروازه لخویا پنالتی از دست رفته‌اش در بازی رفت را جبران کند.
پرسپولیس برای بازی امشب خود کمال کامیابی‌نیا را در اختیار ندارد و محسن مسلمان هم که از ناحیه دست دچار شکستگی شده است با آتل مخصوص در زمین بازی حاضر خواهد شد. برانکو تیمش را 3 روز قبل از بازی به دوحه برد تا شاگردانش در یک فضای آرام و بی‌حاشیه فقط روی بازی برگشت تمرکز داشته باشند.
بازیکنان لخویا بعد از قهرمانی در لیگ ستارگان قطر بسیار امیدوارند با حذف پرسپولیس فصل را به‌نوعی رؤیایی تمام کرده باشند. یوسف العربی مهاجم مراکشی لخویا که در بازی رفت به‌دلیل مصدومیت غایب بزرگ تیمش بود برای بازی برگشت شرایط بازی کردن را پیدا کرده است. از طرفی مسئولان باشگاه لخویا به‌خاطر شرایط آب‌وهوایی تصمیم گرفتند در ورزشگاه جاسم بن حمد (ورزشگاه اختصاصی السد) از پرسپولیس میزبانی کنند.
استقلال خوزستان شگفتی ساز می‌شود
در دیگر بازی ، استقلال خوزستان راس ساعت صفر بامداد چهارشنبه به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت. این مسابقه که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در نیمه شب برگزار می‌شود آخرین بازی استقلال خوزستان در این فصل است.
استقلال خوزستان که فصل آینده نه مالک مشخصی دارد و نه سرمربی می‌خواهد با تمام توان از اعتبار فوتبال خود و ایران مقابل نماینده قدرتمند عربستان دفاع کند.استقلال خوزستان اگرچه در بازی رفت گل اول را زد اما دو گل خورد تا بازی را ببازد آن هم در حالی که تیم الهلال در آمار هم برتر از آبی پوشان خوزستانی بود.
با این حال سیروس پورموسوی می‌گوید به صعود مقابل الهلال امیدوار است آن هم در حالیکه این آخرین سرمربیگری پورموسوی در استقلال خوزستان است و او فصل آینده هدایت فولاد را برعهده دارد. باید دید تیم بلاتکلیف استقلال خوزستان مقابل تیم قدرتمند و با ثبات الهلال در بازی برگشت چه حرفی برای گفتن دارد.
برنامه کامل دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
سه‌شنبه 9 خرداد
* کاوازاکی .............................. میوآنگتونگ یونایتد، ساعت 14:30
* کاشیما آنتلرز ................................. گوانگژو چین، ساعت 14:30
* لخویا قطر ........................................... پرسپولیس، ساعت 23:30
چهارشنبه 10 خرداد
* الهلال عربستان .................. استقلال خوزستان، ساعت 00:00
 * اوراوارد .................................................... ججو یونایتد، ساعت 15
* جیانگسو ...................................... شانگهای SIPG، ساعت 16:30