kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۵۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

اخبار کوتاه از فوتبال


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
* باشگاه ذوب‌آهن به کاپیتان فصل گذشته این تیم پیشنهاد داده قراردادش را برای فصل آینده تمدید کند. قرار است در روزهای آینده طرفین در مورد فصل آینده با یکدیگر مذاکره کنند و اگر اتفاق خاصی نیفتد او به زودی قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید خواهد کرد. مسئولان این باشگاه قصد دارند نام سرمربی فصل آینده این تیم را تا آخر هفته اعلام کنند.
* حجت حق‌وردی، مدافع 24 ساله ذوب‌آهن اصفهان، صبح دیروز با حضور در باشگاه پیکان و پس از توافق با محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه با امضای قراردادی دو ساله رسماً به جمع شاگردان مجید جلالی اضافه شد. این اولین خرید لیگ برتری پیکان برای فصل جدید است.
* تیم پارس‌جنوبی جم بعد از، از دست دادن داود نوشی‌صوفیانی و انتقال این دروازه‌بان به صنعت نفت آبادان به دنبال به خدمت گرفتن محسن فروزان است. فروزان در تیم‌های گسترش فولاد و راه‌آهن شاگرد مهدی تارتار بود و از این‌رو این مربی علاقه‌مند است مجدد او را به خدمت بگیرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کار انتقال این دروازه‌بان به تیم پارس جنوبی جم به زودی قطعی خواهد شد.
* احمدرضا زنده‌روح که فصل گذشته به عنوان کاپیتان تیم فوتبال دسته اولی مس کرمان فعالیت می‌کرد، رسماً به گسترش فولاد پیوست.این مدافع - هافبک 24 ساله با عقد قراردادی سه ساله به گسترش فولاد پیوسته است.
محمد ابراهیمی و محمد ایران پوریان بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی که قرارداد دو ساله‌ای با این تیم داشتند برای سال دوم نیز با سرخپوشان تبریز به توافق رسیدند و در لیگ هفدهم برای تراکتورسازان توپ خواهند زد. قرارداد ابراهیمی و ایران‌پوریان که دو فصل پیش با تراکتورسازان منعقد شد دو ساله بود اما شرط تمدید قرارداد در سال دوم منوط به بر طرف شدن مسائل مالی بود.همچنین هنوز اعضای کادرفنی تراکتورسازان تبریزی مشخص نشده است و تنها فردی که حضورش در کادرفنی مسجل است، مربی بدنساز این تیم مظاهر رحیم‌پور است.
* آرش برهانی مهاجم سابق استقلال که همین چند هفته پیش از میادین فوتبال خداحافظی کرده بود امروز به عنوان سرمربی تیم داماش تهران انتخاب شد. این تیم در لیگ دسته سه حضور دارد و قهرمان لیگ آسیا ویژن شده است.وی دو هفته پیش در کلاس‌های مربیگری شرکت کرد و مدرک C مربیگری آسیا را دریافت کرد.
* آرمین سهرابیان، مدافع تیم فوتبال سپاهان قراردادش را با این تیم فسخ کرد. نام این بازیکن در لیست خروج کرانچار قرار داشت.
* تیم صنعت نفت آبادان پس از انتخاب فراز کمالوند به ‌عنوان سرمربی‌، مشغول تمدید قرارداد و جذب بازیکنان مدنظر این مربی است. در همین راستا این باشگاه با آگوستو سزار به توافق رسیده است. هافبک برزیلی پیشین تیم تراکتورسازی که دو فصل پیش در این تیم توپ می‌زد، حالا در آستانه بازگشت به فوتبال ایران و عقد قرارداد با تیم صنعت نفت آبادان قرار دارد. سزار اواخر هفته جاری به ایران خواهد آمد تا قراردادش را با نفت آبادان امضا کند.