kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۴۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* حضور مردم در بزرگ‌ترین مشارکت سیاسی کشور به جهانیان نشان داد که ایران اسلامی سرآمد مردم‌سالاری و آزادی اندیشه است، به تمام فرزندان کشور که در برگزاری انتخابات سهیم بودند خسته نباشید می‌گویم.
فرامرز محمدفر- خرم‌آباد
* صرف‌نظر از نتیجه انتخابات 96 از تمام ایرانیان سرتاسر کشورم تشکر می‌کنم که با حضور پرشور و انقلابی در پای صندوق رأی حاضر شدند تا به دشمنان سیلی محکم دیگری بزنند.
پوریا- تهران
* فرهنگیان بازنشسته شهر رشت، 27 اردیبهشت حقوق دریافت کردند اما حدود 500 هزار تومان بیشتر از ماه‌های قبل ولی در 30 اردیبهشت و بعد از انتخابات معلوم شد که افزایش حقوق این ماه به دلیل کسرنشدن کسورات فرهنگیان بازنشسته بوده است! این رفتار چه توجیهی دارد؟!
3001---013 و 2464---013
* پدر سالمند بنده درخواست صندوق سیار دادند اما تا عصر خبری از صندوق رأی سیار نشد! ولی با هر مشقتی که بود پدرم را با کمک برادرانم به نزدیک‌ترین شعبه اخذ رای در شهر قم رساندیم.
2914---0990
* شعبه اخذ رای در خیابان رودکی شهر اصفهان شاهد حضور جوانانی بود که تصاویری از کوی دانشگاه به نمایش می‌گذاشتند و مدعی بودند که با دستور آقای قالیباف جوانان را از پشت بام پرت می‌کردند! و مردم چه می‌دانستند که غیر از دروغ بودن اصل قضیه در واقعه سال 78 اصلا قالیباف فرمانده نیروی انتظامی نبوده است. در این انتخابات دولت واقعا به قانون پایبند نبود!
2032---031
* تخلفات انتخاباتی را با تشکیلات اجرائی و نظارتی در میان گذاشتیم، اما به جای رسیدگی، توهین شنیدیم!
3319---0935
* در شهر رضوان‌شهر استان گیلان واقع در شهرک چوکا، فردی به نام ]...[ رئیس بانک ]...[ شهرستان که رئیس صندوق بود، هر از گاهی به بیرون از مدرسه می‌آمد و با جمع کردن مردم به سود دولت تبلیغات می‌کرد.
رمضانی
* کاش گزارشی از مسکن مهر پرند جنوبی فاز 4 تهیه می‌کردید و مشخص می‌شد که چطور این روزها برای اتمام پروژه به آماده‌سازی سریع و بی‌دقت ساختمانها مشغولند.
فیروزی
* جایگاه پمپ سوخت گاز در بزرگراه شهید آبشناسان در غرب تهران تعطیل است و همه اسیر شده‌ایم. خطاب به دولتمردان بنویسید این چه وضع خدمات‌رسانی است. متأسفانه در جلوی دوربین تلویزیون فقط شعار تحویل مردم می‌دهند.
عزیزی
* از مسئولین امروز درخواست می‌شود برخی از مشکلات ما کارکنان بازنشسته شرکت نفت را مرتفع نمایند. مشکلاتی از این قبیل؛ 1- در هنگام بیماری در شهرستانها سرگردانیم و جا و مکانی برای استراحت وجود ندارد! 2- تأخیر چندماهه برای افزایش حقوق‌ها که‌ هر ساله تکرار می‌شود. 3- برای رفع بیکاری فرزندانمان حتما باید متوسل پارتی‌بازی شویم در حالی که ما سه دهه در این شرکت کار کرده‌‌ایم.
علی‌اکبر حیدری- گچساران
* به گفته رئیس اتحادیه فرش دستباف شهرستان قرآنی استهبان، در سال 93 طی بخشنامه‌ای از تمامی تولیدکنندگان عضو اتحادیه فرش دستباف مبلغ 100/000 برای صدور پروانه کسب الکترونیکی توسط اتاق اصناف شهرستان دریافت شد ولی با گذشت 3 سال هنوز برای 250 نفر پروانه کسب الکترونیکی صادر نشده است. پیگیری‌های متعدد در مراجع مختلف دولتی صورت گرفته ولی نتیجه‌ای حاصل نشده است. سؤالی که مطرح است اینکه اگر در کل کشور چنین وضعی صورت گرفته باشد مبلغی بالغ بر دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان طی سه سال در دستان مسئولین اصناف است.
0247---0917
* از ابتدای سال به مدت 6 ماه با سازمان مستغلات و املاک وزارت دارائی قرارداد همکاری بسته‌ام. با یک اعتراض به اینکه چرا خودتان حقوق نجومی می‌گیرید و حق و حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنید از کار بیرونم کردند؟!
2846---0935
* در اتوبان شهید زین‌الدین غرب به شرق خروجی شهید باقری به علت اینکه جدول با پیاده‌رو یکی شده، بارندگی شدید و سیل چند روز قبل باعث شده منازل جنوبی این محدوده دچار آب‌گرفتگی شوند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
نظری
* مأموران بهداشت در منطقه شرق تهران در بازدید از کارگاه‌های این منطقه فقط به داشتن یا نداشتن کپسول آتش‌نشانی یا شارژ بودن آن اکتفا نکنند از اولین امکانات بهداشتی مثل مایع دستشوئی، آب گرم، سیم‌های برق، شلنگ گاز و... را نیز بررسی کنید.
2315---0919
* معلوم شده در سند آموزشی 2030 صهیونیست‌ها که با امضای معاون اول رئیس‌جمهور به اجرا گذاشته شده بود قرار بوده طی 15 سال یعنی تا سال 2030 میلادی به تدریج تربیت دینی دانش‌آموزان از مدارس حذف بشود و به جای آن مسائل جنسی تعلیم داده شود. خدا را شکر می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب ورود پیدا کردند و جلوی این انحراف پرخسارت را گرفتند.
5069---0990
* آقای روحانی، دریاچه ارومیه به دلیل بارش خوب و مناسب امسال که رحمت الهی است مجددا احیا شده است چرا می‌گویید دولت شما در آن نقش داشته است؟ ‌این را اقوام بنده در ارومیه می‌گویند که در کنار دریاچه زندگی می‌کنند.
3866---0414
* بنده کارشناس ارشد با 20 سال سابقه در وزارت نفت هستم. عرض می‌کنم سامانه کارورزی که دولت برای خرید رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری راه انداخته در شروع این دولت با بودجه 2 میلیارد تومانی راه‌اندازی شد و همان زمان زمین خورد. حدود 400 دانشجو از دانشگاه‌های کشور که برای استخدام در این سامانه ثبت‌نام کرده بودند سرخورده و آواره شدند. بلافاصله پس از انتخابات هم که این سایت از دسترس خارج شد.
4251---0912
* چندین ماه است که برای یک خانم ورامینی که سه دختر یتیم در سن ازدواج را سرپرستی می‌کند جهت دریافت کمک از نهاد ریاست‌جمهوری به منظور تهیه جهیزیه نامه‌نگاری می‌کنم ولی دریغ از اینکه جواب این نامه را بدهند.
عالی‌مهر- معلم بازنشسته