kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* یک مستمری‌بگیر هستم که یارانه‌ام را 16 ماه پیش دولت قطع کرد و 2 بار پیگیری کردم که ترتیب اثر ندادند اما ناگهان در آستانه انتخابات پیامکی برایم ارسال شده است که از 26 همین ماه یارانه‌ام واریز خواهد شد! بعد از این همه مدت قطع بی‌دلیل یارانه، آیا صحیح است که برای پیروزی در انتخابات مردم را بازیچه قرار دهند؟ ممکن است بعد از پیروزی فرد یارانه همه اقشار قطع شود زیرا برخی گویا آن را ارث پدری می‌دانند که هر بار تمایل داشته باشند آن را مصادره و هر وقت دلخواه دیگر پرداخت کنند.
0516---021
* دو فرزند معلول دارم که تحت نظر بهزیستی است طی 4 سال اخیر دولت مدعی تدبیر 4 تا پوشاک به این معلولین هم نداد چطور می‌گوید خانواده‌هائی که یک معلول دارند اگر مستأجر بودند به آنها مسکن داده‌ایم؟! یکی با من تماس بگیرد تا در پاسخ آنها بگویم که بهزیستی و کارمندانش چه جوابی به ما می‌دهند؟! واقعاً متأسفم که برخی دولتمردان این قدر راحت دروغ می‌گویند!
8631---0918
* یارانه بنده که یک فرهنگی هستم دو سال قبل قطع شد! اما حالا بعد از این مدت طولانی و درست نزدیک به انتخابات، بنده پیامکی دریافت کردم مبنی بر واریز یارانه از این دوره! این توهین دولت را فراموش نخواهم کرد.
0917---024
* آقای رئیس‌جمهور، پیامک دادید که قرار است یارانه‌ام را این ماه که مدت‌هاست قطع کرده‌اید، واریز کنید! لطفاً این کار را نکنید چون چند ماه به هر جا مراجعه کردم جز توهین و از این اتاق به آن اتاق پرتاب شدن چیز دیگری عایدم نشد اما حالا که ترس باخت در انتخابات را دارید، دست و دلبازی می‌کنید و با شعور مردم بازی می‌کنید. متأسفم که چنین تدبیر فریبنده‌ای دارید!
2914---0913
* آقای روحانی، بنده که جزو مرفهین نبودم که یک سال قبل یارانه‌ام قطع شد و به هرجا مراجعه کردم بی‌نتیجه ماند! حال چه شده دولت تصمیم به واریز یارانه افرادی گرفته است که آنان را جزو دهک‌های مرفه دانسته بود؟! آیا این عمل دولت خرید یا جمع‌آوری آرا نیست؟ البته مردم نسبت به این‌گونه رفتارها کاملاً بی‌اعتمادند.
7572---0915
* به آقای روحانی ریاست محترم جمهوری بفرمایید چه شد که شب انتخابات به فکر پرداخت مجدد یارانه شهروندانی افتاده که یارانه آنها را قطع کرده بودند. بنویسید اگر مبلغ این یارانه را بر فرض چندین برابر هم بکنند ما به ایشان رأی نخواهیم داد.
6719---021 و شیبانی
* دو سال است که یارانه ما را قطع کرده‌اند ولی چند روز قبل پیامک فرستاده‌اند که تا بیست و ششم اردیبهشت یارانه شما پرداخت می‌شود. عرض می‌کنم این چه تدبیری است که آقای رئیس‌جمهور برای جذب آرای مردم در پیش گرفته است. چند روز دنیا ارزش این همه پلشتی‌ها را ندارد. در محضر الهی همه باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.
شیرازی
* دولت برای تمام شهروندانی که یارانه آنها قطع شده پیام فرستاده که یارانه آنها تا تاریخ بیست و ششم اردیبهشت یعنی ۳ روز قبل از انتخابات پرداخت خواهد شد. خطاب به آقای رئیس‌جمهور بنویسید این کار ایشان خرید رأی مردم با پول خود مردم است.
2770---0912
* یارانه مرا دو سال قطع کردند با پیگیری‌های متعدد معلوم شد آپارتمان پنج واحدی را که یک واحد آن به من تعلق داشته، کل پنج واحد را به نام من زده‌اند. پس از دو سال هم‌زمان با انتخابات اعلام کردند که یارانه شما در تاریخ 96/2/26 واریز خواهد شد!
نوروزی- لاهیجان
* به تمام کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان دورود دستور داده شده بود برای توجیه انتخابات به خرم‌آباد مرکز استان بروند. از قرار معلوم دولت و دولتی‌ها تصمیم گرفته‌اند ریاست‌جمهوری آقای روحانی به هر قیمتی شده تکرار شود.
صارمی
* آقای رئیس‌جمهور آن هم در کسوت روحانیت باید الگوی جامعه باشد این چه مسابقه‌ای است که بر سر دنیا و قدرت‌طلبی شروع کرده و تمام اجزای دولت را برای جذب آراء مردم به خود پای کار آورده است.
4771---0912
* آقای روحانی نسبت به وعده‌های گذشته دولت که دچار فراموشی شده و آنها را منکر می‌شوند لااقل در مورد محتوای تز دکتری ایشان که بعضا مطالب دیگر نویسندگان و اندیشمندان اسلامی را به نام خود ارائه کرده است، توضیح دهد.
6929---021
* به جای برجام 2 و 3 بهتر است بگوئید لیبی 2 و 3. قذافی ابتدا با آمریکا رابطه برقرار کرد بعد هسته‌ای را تعطیل و در مرحله سوم موشکی را از بین برد و در مرحله بعدی آمریکا به لیبی حمله و کار را یکسره کرد و کشتار و هرج‌ و مرج و تروریسم کنونی را بر این کشور حاکم ساخت. آیا عبرت گیرنده‌ای هست؟!
8853---0921
* آقای رئیس‌جمهور در مناظره انتخاباتی خود نشان داد خواب‌های زیادی برای خالی کردن دست ایران در مقابل آمریکا دیده است. به ایشان فرصت داده شود موشک‌های کشور را هم تحویل دشمنان خواهد داد.
8530--0918
* آقای رئیس‌جمهور در مناظره سوم وعده برداشتن سایر تحریم‌ها را داده در حالی که تحریم‌های هسته‌ای به رغم از بین رفتن توان هسته‌ای کشور برداشته نشده است. ایشان با این عجله مواظب باشند زمین نخورند.
نیک‌نام
* آقای روحانی در مناظره درمیان حیرت همگان گفتند همه تحریم‌ها را برمی‌داریم. ایشان اول بچه ناقص‌الخلقه‌ای را که در هسته‌ای زاده شده بزرگ کنند برداشتن سایر تحریم‌ها پیش‌کش.
6533---0918
* دولتی‌ها برای جلوگیری از شکست آقای روحانی به هر ترفند دست زده و می‌زنند از ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی گرفته تا ساختار‌شکنی ومخالفت تلویحی با اعدام منافقین مسلح در اوایل انقلاب متأسفانه هیچ حد و مرزی هم نمی‌شناسند.
1305---0910
* آقای روحانی در مناظره سوم مدعی بود در سال 84 از آقای قالیباف پرونده فساد سراغ داشته ولی مردانگی کرده و آن را مسکوت گذاشته است. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد ایشان خیانت کرده و اگر چنین چیزی دروغ بوده چرا از پلکان دروغ می‌خواهد بالا برود و به قدرت برسد.
روشنایی
* 72 سال سن دارم در این چند سال ورشکسته شده و تمام زندگی‌ام را از دست داده‌ام. تحت هیچ شرایطی به رغم همه وعده و وعیدهای آقای روحانی که می‌دانم بیشتر آنها خلاف واقع است هرگز به ایشان رای نخواهم داد.
جمشیدی
* آقای رئیس‌جمهور می‌گوید رقیبان او دوست ندارند مردم شاد باشند. از قول بنده بنویسید شادی از برای ایشان و آقای جهانگیری است که از بیت‌المال بهره‌مند شده‌اند.
رستمی
* آقای روحانی شما می‌گویید که رقبای شما تمایل ندارند مردم شاد باشند، به شما عرض می‌کنم که هیچ می‌دانید مردم از زمان امضای برجام همان لحظه‌های اندک خوشی قبل را هم دیگر ندارند؟
4519---083
* آقای روحانی اگر موشک‌ها به رخ دشمنان کشیده نمی‌شد همان آب خوردنی که شما به برجام گره زده بودید مدت‌ها بود در این سرزمین از گلوی کسی پایین نمی‌رفت. این موشک‌ها بودند که لذت نوشیدن با آرامش یک لیوان آب را به مردم هدیه دادند. مرزهای امن کشورمان به رغم وحشی‌گری‌های داعش در منطقه حکایت از اقتدار نظام اسلامی دارد. واقعا چرا شما درصدد انهدام این دیوار امن کشور هستید؟!
7419---021
* آقای روحانی با کدام درآمد و چگونه در حالی که مسئول بوده در انگلیس تحصیل کرده و باز در عین حال صاحب ثروتی شده که اکنون یک قلم آن خانه 50 میلیاردی در ولنجک است. نیمه پنهان ایشان چه زمانی باید برای مردم روشن شود؟
7998---0919 و 2696---0912
* اگر به همان اندازه که دولت الان از دادن نبات تبرکی به مردم ناراحت و نگران است نسبت به غارت بیت‌المال و تخلفات بانک‌ها و... هم حساسیت داشت، وضعیت خیلی بهتر بود.
6670---021
* دولتی‌ها در مناظره‌ها می‌گفتند، مسئولین آمار رسمی کشور آنچه را اعلام می‌کنند باید پذیرفت و این آمارها درست است. پس به آنها بگویید چرا آمارهای دولت قبل را نمی‌پذیرفتید؟!
8497---0912