kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۷۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* مردم باید به کسانی رأی دهند که در برابر دشمن دست خود را به نشانه تسلیم بلند نکنند بلکه مثل امام راحل(ره) با مقاومت موحدانه خود، دشمن را مفتضح کنند.
9164---0912
* آقای روحانی گفت بعضی‌ها می‌گویند یارانه‌ها را افزایش می‌دهیم، بگویند از کجا می‌آورند؟! پاسخ این سؤال واقعا نگران‌کننده است!‌ نکند از جیب دختر مظلوم بیکار وزیر آموزش و پرورش و یا دیگر اعضای دولت یا از جیب نجومی‌بگیران و اختلاس‌گران صندوق ذخیره فرهنگیان و... خدای ناکرده بخواهند تأمین کنند؟! انصاف داشته باشید ای منتقدان کار سخت از دولت نخواهید!
8895---0919
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری یادش رفته که زمانی پشت بلندگوی مجلس اعلام کرد توطئه‌گران باید محکوم به اعدام شوند و در اماکن نمازهای جمعه کشور جلوی چشم مردم به دار آویزان شوند. حال چه شده که می‌گوید بعضی در این ۳۸ سال فقط دنبال حبس و اعدام بوده‌اند!
سوری از تهران
* نمی‌دانیم پنج میلیارد تومان هزینه بازسازی استخر و دفتر کار در بدو ورود به پاستور را قبول کنیم یا بغض آقای جهانگیری برای بیت‌المال را؟!
7977---0912
* عده‌ای قدرت‌طلب برای چند روز دنیا و تداوم پست خود مرتب به آتش اختلاف در بین قومیت‌ها یعنی اعضای جدایی‌ناپذیر پیکره این کشور دامن می‌زنند ولی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه ایران به همه ایرانیان تعلق دارد توطئه شوم خناسان را خنثی می‌کنند. قدردان رهبر عزیز و فرزانه خود هستیم.
قاجار
* آقای رئیس‌جمهور به مانند کسی که در رقابت کم آورده باشد از خودش حرف درست می‌کند و می‌گوید رقیبان ایشان دوست ندارند مردم شاد باشند بلکه می‌خواهند مردم همیشه گریان باشند ولی حقیقت این است که این بی‌تدبیری‌های دولت ایشان است که شادی برای ما مردم نگذاشته است.
یک دانشجو
* سال گذشته در منطقه 10 آموزش و پرورش به بهانه نداشتن بودجه از معلمان نمونه تقدیر و تشکر به عمل نیامد ولی امسال چون انتخابات در پیش است و آقای رئیس جمهور نیاز به رای دارد طی مراسم ویژه با ناهار و کارت هدیه از معلمان مورد نظر خود تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
مقدم
* در دولت آقای روحانی قوه مجریه به قوه حرفیه تبدیل شده و در این سالها هرچه شنیدیم وعده و وعیدهایی بود که عملی نشدند. امیدواریم در دولت جدید شأن جایگاه قوه مجریه حفظ شود.
8174---0917
* وزیری که به جای رفع موانع سر راه فرهنگیان به واردات پوشاک سرگرم باشد هیچ‌گاه نمی‌تواند درک درستی هم از چپاول صندوق ذخیره فرهنگیان داشته باشد زیرا خودش با واردات پوشاک، کارگران زیادی را خانه‌نشین کرده است.
6853---021
* مشخص کردن خطوط قرمز و گرفتن تعهد از کاندیداهای ریاست جمهوری درباره رعایت آنها لازم و ضروری است تا برخی با زیر سؤال بردن قدرت دفاعی و موشکی و اقتدار نظام، خودزنی نکنند!
6810---0911
* آقایان روحانی و جهانگیری چنان مظلوم‌نمایی می‌کنند که گویی دولتی غیر از دولت آنها در حال حکومت کردن است!
محمد- تهران
* در ایام تبلیغات انتخابات 92 آقای ترکان با جسارت خطاب به نیروهای مسلح گفت؛ گروهبانها باید کنار بروند و فرهنگیان جلو بیایند. بحمدالله عملکرد پر از صواب دولت فرهنگی با دهها مورد بی‌ادبی به ملت و منتقدان (به جهنم، ترسو، بزدل، باید مثل سگ بترسند، لبوفروش، راننده تاکسی و...) فرهنگی‌ترین دولت را به نمایش گذاشتند! کابینه‌ای فرهنگی که در آن صندوق ذخیره فرهنگیان غارت شد و کابینه فرهنگی و عدم پایبندی به قانون نجومی‌بگیران و مسئول فرهنگی که خانه‌اش انبار پوشاک قاچاق می‌شود، کابینه فرهنگی با وزیری که خانواده‌اش ساکن کشور بیگانه است؛ وزیری که پس از 4 سال هنوز درآمدهایش را به قوه قضائیه ارائه نکرده...!!!
محسن‌پور
* شبکه خبر را گویا دولت اجاره کرده که دائم به انعکاس تصاویر و سخنرانی رئیس‌ دولت می‌پردازد. این از عدالت به دور است که از چند نامزد تنها به تبلیغات یک فرد بسنده شود در انتخاب تصاویر اجتماعات مربوط به کاندیداها نیز این موضوع در بخش‌های خبری مثل 20:30 کاملاً قابل مشاهده است.
5994---0919 و 4906---0919
* غصه ملت این است که مردان ایرانی شرمنده زن و فرزندانشان هستند و مشکل آقای رئیس‌جمهور عدم پخش صدای فلان خواننده حامی فرقه ضاله صهیونیستی بهائیت و فتنه سال 88 است! این است نتیجه دیوارکشیدن رئیس جمهور بین خود و واقعیت‌های جامعه.
1713---0915 و 1648---0915
* از صحبت‌های منفعلانه و مشکوک آقای رئیس‌جمهور در موضوع آزمایش موشکی توسط نیروهای مسلح کشور این سؤال به وجود می‌آید که نکند ایشان از اینکه موشک‌های بازدارنده هم سرنوشتی مثل برجام را پیدا کنند بدش نمی‌آید!
4975---0919
* لطفاً در جدولی قیمت مواد خوراکی و اقلام پرمصرف را بنویسید و رشد هر یک را از 4 سال قبل تا به امروز با ذکر مبلغ عنوان کنید. این جدول می‌تواند تأثیر بسزایی در تصمیم‌گیری مردم داشته باشد.
2849---0912
* وام بافت فرسوده‌ای را که دولت به بنده پرداخت کرده با سود 20 درصد تسویه حساب کرده‌ام دو سال است که برای دریافت مابه‌التفاوت سود 7 درصد این وام مراجعه می‌کنم ولی مسئولان امر کاری انجام نمی‌دهند. چرا دولت با مردم خود صادق نیست؟
علی اشرف کاظمی
* طرح تحول سلامت در وزارت بهداشت فقط اسم و عنوان فریبنده‌ای دارد نتیجه این طرح چند پیشه شدن ما خانم‌های ماما شده که باید به جای کار تخصصی خود به بیمار واکسن بزنیم یا سرم وصل کنیم. به خدا قسم بعد از 15 سال کار پزشکی در رشته تخصصی خود با این طرح افسردگی گرفته‌ام.
احمدی
* در این دولت یک آدم مستضعف که برای درمان بیماری خود مبلغ 5 میلیون تومان وام گرفته باید سه برابر این مبلغ را برگرداند ولی دولتی‌ها میلیاردی حقوق و مزایا و تسهیلات می‌گیرند و کار آنچنانی هم نمی‌کنند.
8834---0916
* در شیراز، شهر لیمو و نارنج، لیموی برزیلی وارد می‌شود؟! آیا این خیانت به تولیدکننده شیرازی نیست؟ این چه تدبیری است که با وجود رکود اقتصادی در کشور فقط برای خروج اقتصاد کشورهای دیگر از رکود تلاش می‌شود؟!
8003---0917
* سال 91 در فاز 11 مسکن مهر پردیس ثبت‌نام کردم اما بعد از گذشت 5 سال هنوز خانه‌دار نشده‌ایم، امید ما مستأجران برای داشتن سرپناه مزخرف دانستن آن توسط وزیر مسکن، افول کرد. ولی بدانند که عمل خداپسندانه اتمام پروژه‌های مسکن مهر و شادکردن دل مستأجران چشم به راه است.
7124---0910
* علی‌رغم این همه اختلاس‌ها و نجومی‌بگیران، بانک ملت ظاهرا بدون اخطار قبلی حساب کانون فرهنگی مسجد ما را به خاطر نداشتن شناسه ملی مسدود کرده است! در حالی که متأسفانه اداره ارشاد هنوز، شناسه را به کانون‌ها نداده است. ولی به هر حال هم‌اکنون درآمد کانون فرهنگی مسجدما مسدود شده است!
امام جماعت مسجدی در اصفهان
* برای وام به تعاونی فرهنگیان مراجعه و 4 میلیون با بازپرداخت سه ساله دریافت کردم. مسئولین امر گفتند، سود آن 4 درصد است ولی پس از دریافت به علت تعلل وزارت آموزش و پرورش در واریزی اقساط فقط قریب دو میلیون دیرکرد از ما مطالبه می‌کنند! و بعد معلوم شد وام 4 درصد سود نبوده و 24 درصد سود بوده و من فرهنگی بازنشسته که یک میلیون و دویست هزار تومان حقوق می‌گیرم باید کل آن را به اضافه پانصدهزار تومان دیگر برای این وام پرداخت نمایم. آیا سزاوار است مسئولین امر با ما  اینگونه رفتار نمایند؟!
حسن‌زاده
* در طرح ریجستری تلفن همراه که از اول تیرماه 96 انجام خواهد شد، تا سریال شماره گوشی همراه در گمرک ثبت نشده باشد سیم‌کارت فعال نخواهد شد، چگونه می‌توان برای خرید گوشی همراه شماره سریال قانونی را از قاچاق تمیز داد؟ چرا مشکل قاچاق را از مبدأ آن حل نمی‌کنند؟
4502---0939
* سه سال است که دولت با سواد و بااخلاق یارانه من بازنشسته را قطع کرده است. پرداخت یارانه کمک به پرداخت قبوض و افزایش قیمت نان بود، بر چه اساسی آن را قطع کردند؟ پیگیری‌های سه ساله نتیجه‌ای نداشته است. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
یوسفی- تهران