kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
محسن رضایی:

آنهایی که از حل مشکل اقتصاد ناتوانند مردم را می‌ترسانند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده‌ای که از حل مشکل اقتصاد ناتوانند، می‌خواهند امنیت ما را مخدوش کنند. این عده در مقابل ملت ایستاده‌اند، مردم را می‌ترسانند و نمی‌گذارند انقلاب وارد اقتصاد شود.



محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در شانزدهمین یادواره سرداران و 300 شهید محله وصف‌نارد در جمع خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان در بوستان شهدای گمنام زمزم با تبریک ولادت منجی بشریت و اعیاد شعبانیه، ایثار، وحدت و فداکاری را موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن خواند و گفت: باید مقاومت دشمن را در مقابل پیشرفت اقتصاد ایران اسلامی بشکنیم و این جهاد الهی را با قدرت ادامه دهیم.
رضایی با ارائه تحلیلی از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همه به صحنه آمدند، بر ترس القا شده از ناحیه استکبار غلبه کردند، استبداد را از میان بردند و دستاوردهای بسیاری  از جمله استقلال و هویت در ایران شکل گرفت. با این همه آن رویارویی، امید‌ها و ترس‌ها تاکنون ادامه پیدا کرده است. در زمان آقای بنی‌صدر، مردم را از چماق به دستان می‌ترساندند. حال آنکه این، ترس خودشان نسبت به از دست دادن قدرت بود. در این سال‌ها ملت بزرگوار ما دیدند که در سطح منطقه، ایران‌هراسی و در جهان، اسلام‌هراسی را ترویج کردند تا ملت‌ها از ایران و اسلام بترسند. طایفه‌گری و ایران‌هراسی را در منطقه گسترش دادند و چون از ایران مستقل و قدرتمند احساس خطر کرده بودند، گفتند ایران به دنبال صفویه‌ای دیگر است.
وی افزود: مستکبرین همواره به دنبال القای ترس خود به مردم بوده‌اند. آنها از اسلام، مردم‌سالاری دینی و عدالت می‌ترسند. از ارزش‌های انقلاب اسلامی که ارزش‌هایی بشری است، می‌ترسند.  
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تکاپوی  دشمنان برای ممانعت  از پیشرفت جبهه مهدوی گفت: دشمنان به طور همزمان به دنبال تحریم و فتنه‌اند تا بر امنیت و مردم‌سالاری ما خدشه وارد کنند.
به گزارش فارس، رضایی یاد و خاطره شهدایی را  که جان‌های پاکشان  را در جبهه مهدویت و مقاومت اسلامی فدا کردند و پیشرفت کشور را مدیون خون آنها هستیم، گرامی داشت و افزود: فداکاری این شهدا بود که امنیت و مردم‌سالاری را برای  ایران به رهاورد آورد. منطقه 17 با 4000 شهید،  سربلند  و مفتخر است که در این جبهه پیشگام بوده است.
وی با ابراز امیدواری نسبت به فتح سنگر اقتصاد و اشتغال گفت: عده‌ای که از حل مشکل اقتصاد ناتوانند، می‌خواهند امنیت ما را مخدوش کنند. این عده در مقابل ملت ایستاده‌اند، مردم را می‌ترسانند و نمی‌گذارند انقلاب وارد اقتصاد شود.