kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۲۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* با سلام به پیشگاه آقا امام زمان مهدی موعود(عج) و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله فرخنده ماه شعبان و ضمن عرض شرمندگی به ساحت مقدس امام هشتم، علی‌ابن موسی‌الرضا(ع)، از طرفداران و مریدان کدخدای دنیای کفر غیر از این توقعی نمی‌رفت که توهین به امام معصوم (ع) شود. «از کوزه همان برون تراود که در اوست».
یک جانباز شیمیایی
* نامزدهای انتخاباتی باید مسئولیت اهانت‌ها و تخلفات و هتک مقدسات توسط مدیران ستادهای انتخاباتی‌شان را پاسخگو باشند در غیر این صورت این رویدادها توهین کاندیدای مورد نظر به ارزش‌ها تلقی می‌شود.
2365---021
* اگر کلید دولت هیچ قفلی از مشکلات مردم را نگشوده به جای آن درب امکانات دولتی را به روی مدیران اشرافی و نجومی‌بگیران و... و حالا هم برای ستاد انتخاباتی دولت باز کرده است. کاش کلید آقای روحانی قفل مشکلات و معیشت مردم را هم به همین سادگی باز می‌کرد.
هراتی
* به روزنامه‌های زنجیره‌ای شرق، آرمان، مردم‌سالاری، جمهوری و... زنگ زدم گفتم مایه تاسف است که آقای جهانگیری، آل یهود سعودی را طلبکار ما کرد. گویا کشتن پانصد زائر حرم امن الهی و تعرض به دو نوجوان حق مسلم و قانونی آل سعود حیوان‌صفت بوده است!
صاحبی- کهگیلویه و بویراحمد
* ما فرهنگیان در انتخابات نشان خواهیم داد کسانی که به صندوق ذخیره فرهنگیان همانند ارث فامیلی نگاه کردند و آنانی که این قشر حرامخوار را حمایت کردند، از حمایت ما فرهنگیان بی‌نصیب خواهند بود زیرا فرهنگیان مدیرانی را می‌پسندند که قدردان زحمات‌شان باشد نه صرفا ارتزاق‌کننده از سفره‌شان.
2912---021
* دولت اگر برنامه‌ای سازنده داشت در طی این چند سال ثمراتی به همراه داشت. دغدغه دلسوزان درباره ادامه یافتن چنین وضعی این است که در آینده که طبعا اوضاع پیچیده‌تر خواهد شد بی‌برنامگی ادامه خواهد داشت و مشکلات چند برابر می‌شود.
2298---0919
* آقای جهانگیری تلویحا گفت برای دفاع و گرفتن حقوق اصلاح‌طلبان آمده است. به ایشان عرض می‌کنم که آشوب و فتنه سال 88 خسارت‌های جبران‌ناپذیری به کشور وارد آورد و این امت حزب‌الله و مومن بودند که اسباب فتنه مدعیان اصلاح‌طلبی را برچیدند. امروز مردم معتقدند با خیانتی که برخی مدعیان اصلاحات در سال 88 به کشور کردند خیلی گستاخی می‌خواهد که طلبکار هم باشند. کاش معاون اول رئیس‌جمهور یازدهم به انگیزه ساختن کشور و نه ضربه‌گیری و یا حمایت از مجرمان به صحنه انتخابات می‌آمد.
لطفی- تهران و 6115---021
* فشارهای اقتصادی کمر مردم را خم کرده است اما آنچه بیشتر آزاردهنده است عدم پذیرش آن از سوی دولتمردان است. آقایان افتخار می‌کنند تورم را تک‌رقمی کرده‌اند! مگر تک‌رقمی کردن تورم دستوری است؟! جیب مردم تک‌رقمی را باور نمی‌کند. در کنار این واقعیت، آنچه شاهد آن بوده‌ایم حقوق‌های نجومی، دریافت وام‌های میلیاردی و عدم پرداخت اقساط از سوی دریافت‌کنندگان نجومی، رشد فساد اقتصادی در دولت یازدهم بوده است.
1713---0915
* کسی که بر این باور است کشور تا صد سال آینده بر مشکلاتش فائق نمی‌آید بر چه اساسی خود را کاندیدا کرده است؟ آیا چنین تفکری گامی به پیش برخواهد داشت یا به ساختن قله‌های ثروت در کنار گودال‌های عمیق خیل محرومان و افزایش حقوق‌های نجومی بسنده می‌کند؟!
4117---0935و0880---0936 و 2846---0935
* اینکه آقای روحانی و جهانگیری از برنامه‌های خود در زمینه اشتغال برای جوانان سخن می‌گویند ، مردم با تجربه‌ای که از این چند سال دارند فقط خنده‌شان می‌گیرد.
کاظمی- ساری
* ان‌شاءالله ملت دست رد بر سینه کسانی خواهد زد که از دشمن واهمه دارند و قدرت دشمن را به رخ ملت می‌کشند.
9590---0914
* آقای روحانی، آیا بهتر نیست نگاهی به لیست بهای کالاها در 4 سال قبل بیندازید و آنها را با امسال مقایسه کنید؟ آن ‌وقت بهتر می‌توانید نسبت به آمارهای اعلام شده و جیب مردم که چهار سال قبل آن را ملاک می‌دانستید قضاوت کنید.
منوچهر چگینی
* آقای جهانگیری نامزد ریاست‌جمهوری به رئیس‌جمهور شدن خودش می‌خندد! معنی این خنده این است که با دستان خالی چگونه می‌توان انتظار انتخاب شدن از سوی مردم را داشت؟!
3176---031
* برخی کاندیداها طی 4 سال گذشته به خوبی نشان دادند که رحماءعلی‌الکفار و اشداء علی‌المومنین هستند!
2591---0911
* برای حل مشکل اقتصادی باید در قانون تعرفه‌های ترجیحی که باعث نابودی تولید داخلی شده بازنگری شود.
4205---0918
* لازم است دولت معیارهای حقوق پرداختی در کشور را کارشناسی مجدد نماید و بحث تطابق آن با تقدم و نقطه جغرافیایی را بررسی و طبق نیازهای روز جامعه اقدام نماید تا پاسخگوی نیازهای اساسی امروز مردم باشد.
1685---0916
* وام مسکن چند درصد قیمت یک واحد آپارتمان است و بر طبق چه معیارهایی محاسبه و تعیین شده است؟
0685---0916
* من یک جانباز 55 درصد هستم. در بهمن ماه 95، با مشقت و سختی یک دستگاه خودروی ساینا (تیبای جدید) خریدم تا با توجه به وضعیت جسمی‌ام عصای دستم باشد متاسفانه در تاریخ 95/11/27 تصادف کردم و از تاریخ 95/12/29  تاکنون خودرو در یکی از تعمیرگاههای مجاز سایپا بین نواب و رودکی در حال تعمیر است! از تاریخ 96/1/19 تنها برای سینی جای چراغ کامل ما را معطل کرده‌اند و چند روزی است که حتی به تلفن‌های ما هم جواب نمی‌دهند! از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم. آیا چهل روز برای تعمیر کافی نیست؟
حلمی- جانباز 55 درصد
* از اسفند سال 95 خودروهایی که ایران‌خودرو به مشتریان فروخته است تا به امروز فاقد برگ بیمه‌نامه است و متاسفانه مسئولین ایران‌خودرو پاسخگوی مشتریان نیستند. از کیهان تقاضا دارم اعتراض ما را به گوش مسئولین برساند.
عابدینی- کرج
* در مناظره‌ها از میزان دارایی‌ها و از کجا آورده‌اند هم سوال شود.
6273---0912
* آقای فرماندار اردکان یزد که مجری برگزاری انتخابات است چطور در کنسرتی که برای تبلیغات انتخاباتی آقای روحانی برگزار می‌شود شرکت می‌کند؟!
1866---0913
* آقای نعمت‌زاده، وقتی دولت درکی از حمایت از برند ملی و صنعت بومی نداشته باشد نتیجه‌‌اش تعطیلی یک به یک کارخانه‌ها در خلأ حمایت دولت می‌شود. کاش به جای تن دادن به تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی سعی در حمایت، ارتقای کیفیت و جهانی کردن آنها داشتید و به جای فراهم کردن واردات اجناس خارجی به چرخه اقتصاد داخلی و به روز کردن صنایع کشور اهمیت می‌دادید.
8395---027
* در سال 1391 در مسکن مهر پردیس فاز 11 ثبت‌نام کردم و قرار بود که یک سال و نیم بعد واحد ثبت‌نامی را تحویل بدهند که متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و فقط در حد وعده و وعید باقی مانده است. چه کسی پاسخگوی مشکلات پیش آمده برای امثال ماست؟
یک پیام
* بعد از حادثه ساختمان پلاسکو طبق مصوبه دولت قرار شد کسانی که بیمه نیستند 4 ماه بیمه بیکاری به حسابشان واریز شود. حدود 880 نفر از کارگران فاقد بیمه بیکاری بودند که دو ماه آن در سال گذشته به حسابشان واریز شد و دو ماه بقیه را به بعد از عید موکول کردند. با گذشت 40 روز از سال 96 و با پیگیری‌های متعدد از سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار متاسفانه هیچ کدام پاسخگو نیستند و به بعد از انتخابات حواله می‌دهند! از مسئولان امر درخواست می‌شود به تعهدات خود عمل کنند.
جمعی از کارگران بیمه نشده پلاسکو
* تکلیف بیمه رانندگان چرا روشن نشد؟ سیصد هزار تومان حق بیمه اختیاری تامین اجتماعی برای دو نفر 2 ماه قبل از عید پرداخت کردم اما برای 2 ماه بعد از عید پانصد هزار تومان شد! چرا؟ آخر از کجا تامین کنیم؟ از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
2555---0936