kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
در خراسان جنوبی و کرمان صورت گرفت

کشف 2 تن و 788 کیلوگرم مواد مخدر

مأموران انتظامی طی چند عملیات مختلف موفق شدند 2 تن و 788 کیلوگرم مواد مخدر در استان‌های خراسان جنوبی و کرمان کشف و ضبط کنند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: با دریافت خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با خودروهای سنگین، مأموران پاسگاه عملیاتی دهسلم شهرستان نهبندان هنگام پایش خودروهای عبوری در محور نهبندان به کرمان به یک دستگاه تریلر نفتکش با دو سرنشین مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از این خودرو یک تن تریاک در قالب 100 بسته که به طرز ماهرانه‌ای در تانکر این نفتکش جاساز شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در این عملیات دو متهم 37 و 33 ساله دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه ‌زندان شدند.
شجاع افزود: در عملیاتی دیگر نیز در شهرستان نهبندان یک تن و 85 کیلوگرم تریاک از یک نفتکش دیگر کشف و دو متهم دستگیر شدند که در این دو عملیات بالغ بر دو تن تریاک کشف شده است.
از سوی دیگر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان طی عملیاتی موفق شدند یک محموله 703 کیلوگرمی مواد افیونی را کشف و ضبط کنند. محمد ضیاءالدینی افزود: در این عملیات 11 قاچاقچی دستگیر و 4 دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد. به گفته وی مواد مخدر مکشوفه شامل هروئین، تریاک و حشیش بود.