kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

استاندارد کردن سامانه گرمایشی مدارس چهارمحال و بختیاری به یک هزار میلیارد ریال نیاز دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای استاندارد کردن سامانه گرمایشی مدارس این استان نیاز به یک هزار میلیارد ریال اعتبار است.

شهرکرد- خبرنگار کیهان:

بیژن حیدری که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت افزود: با تامین مبلغ فوق می‌توان 110 مدرسه در مناطق شهری، روستایی و عشایری استان را به سامانه گرمایشی استاندارد مجهز کرد.
وی با تاکید بر این مطلب که استاندارد کردن سامانه گرمایشی در مدارس به ویژه مناطق محروم و دوردست استان چهارمحال و بختیاری بسیار ضروری است اظهار امیدواری کرد که این مبلغ از محل اعتبارات دولتی و نیز کمک خیران تامین و پرداخت شود.
حیدری در این گفت‌وگو همچنین با اشاره به اینکه از مجموع 1950 ساختمان و فضای آموزشی در استان 40 درصد آنها غیرایمن هستند اظهار داشت: برای تخریب و نوسازی و تجهیز این مدارس به امکانات آموزشی مبلغ 5 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی با اظهار قدردانی از مشارکت و همکاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری در زمینه ساخت و ساز و تجهیز مدارس استان اعلام کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز از سال 1377 که تشکیل شده تاکنون اقدام به احداث 312 باب مدرسه با هزار و 788 کلاس درس برای دانش‌آموزان کرده است.