kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* در سالروز تولد حضرت علی(ع) امام ادب و مهربانی آقای رئیس‌جمهور با حالت عصبانیت لقب ماشین دودی به مردم منتقد دولت داد. البته ملت ایران صبور است اما ممکن است جواب این توهین‌ها را در انتخابات ریاست‌جمهوری به گونه دیگری بدهد.
نیک‌نام
* انتظار رعایت قانون انتخابات از سوی آقای رئيس‌جمهور یک طرف، سؤال ما از رئیس رسانه ملی است که چرا رادیو و تلویزیون را دربست در اختیار رئیس‌جمهور قرار داده و برخلاف عدالت عمل می‌کند.
عطایی
* از صدا و سیما می‌خواهیم سخنان ضبط‌شده آقای رئیس‌جمهور در چند سال پیش که گفتند با برجام مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد را برای عموم مردم پخش کند.
زاهد
* مدعیان اصلاحات در طول این سالها تلاش کردند که به جامعه القا کنند مشکلات کشور توسط کشورهای غربی به ويژه آمریکا حل خواهد شد. آنان همه نگاه‌ها را متوجه خارج کردند در حالی که چنین چیزی سرابی بیش نبود.
8857---0919
* چرا آقای احمدی‌نژاد که با نامه‌نگاری خود به رهبری خبر از عدم نامزدی خود در انتخابات داد برعکس اقدام به ثبت‌نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری کرده است. عدم ثبات فکری ایشان ریشه در کجا دارد و چه هدفی را دنبال می‌کند؟
شربتی
* آقای احمدی‌نژاد با این حرکت جدید خود نشان داد در قدرت طلبی تفاوتی با بعضی از اصلاح‌طلبان ندارد. از دید ما نیروهای ارزشی ایشان تمام شده است و بی‌جهت تلاش می‌کند.
سوری از تهران
* مردم باید کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که در عمل مطیع ولایت بوده و زخارف دنیا در نزدش بی‌ارزش باشد، چنین مسئولی می‌تواند تخصص خود را در خدمت به مردم به کار گیرد و کشور پیشرفت کند.
7977---0912
* آقای احمدی‌نژاد خیلی راحت گفته قبلی خودش را که در انتخابات ریاست‌جمهوری مصلحت‌اندیشی رهبری مبنی بر عدم ورود به انتخابات را تمکین خواهد کرد زیرپا گذاشته و اقدام به ثبت‌نام کرده است به چنین فردی چگونه می‌توان اعتماد کرد.
احمدزاده
* کاسب جزء هستم. با تمام وجود لمس کردم خسارت‌هایی که این دولت به مردم و کشور وارد کرده به مراتب بیشتر از خسارت‌های دولت قبل است. در این دولت تولیدکننده‌ها و کاسب‌های جزء بدبخت شدند. متاسفانه آنچه که مشاهده می‌شود توجیه و عوامفریبی است.
بهاری
* شهرداری تهران به جای صرف بیت‌المال برای سنگفرش کردن بعضی از خیابان‌های مرکزی پایتخت که ضرورت چندانی ندارد این پول را برای ترمیم آسفالت از بین رفته بیشتر خیابان‌های تهران هزینه کند تا اتومبیل شهروندان در این چاله و چوله‌ها نیفتاده و دچار خسارت نشوند و از همه مهم‌تر ترافیک سنگین به وجود نیاید.
محمودی
* وضعیت زندگی فرهنگیان مانند سایر اقشار جامعه در این دولت بدتر شد. آقای رئیس‌جمهور صحبت از فرهنگ و رشد علم و دانش می‌کنند ولی هرچه هست از فضای دهان تجاوز نمی‌کند.
0310---0910
* همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس مردم از شهرهای سراسر کشور در کنار مردم مناطق مرزی غرب کشور در جبهه حضور پیدا می‌کردند امروز هم در کاشت درخت و ایجاد پوشش گیاهی با هدف بیابان‌زدایی انتظار بسیج عمومی وجود دارد. به عنوان مثال از ظرفیت هر ساله کاروان‌‌های راهیان نور می‌توان در این طرح استفاده کرد که امسال این اقدام به صورت مقدماتی آغاز شد.
1908---0916
* وزیر راه و شهرسازی در توجیه برخورد زشت خود با یکی از خبرنگاران ادعا کرده این خبرنگار در مقابل ملت ایستاده و برخورد با او دفاع از ملت و پیشرفت کشور بوده است. آیا سفارش تعداد 500 واگن مسافربری به کشور روسیه به قیمت بیکار شدن کارگران متخصص کشورمان دفاع از ملت و پیشرفت کشور است؟ عوام‌فریبی تا چقدر و تا چه زمانی؟
1443---0936
* دولت پول آب، برق و سم را چند برابر از ما کشاورزان می‌گیرد ولی آقای رئیس‌جمهور در مقابل دوربین که قرار می‌گیرد صحبت از کمک دولت به کشاورزان می‌کند. متاسفانه گزارش‌های دروغ به ایشان می‌دهند. در عمل واقعیت چیز دیگری است.
طاهروند- کشاورز همدانی
* سازمان آب منطقه‌ای مشهد اعلام کرده در طول 2 سال اخیر تعداد 3 هزار حلقه چاه آب منطقه مشهد مسدود شده است. ولی واقعیت این است که این چاه‌ها همه کم‌عمق و سطحی بوده و آب‌دهی آنها در مجموع از دو چاه عمیق کمتر است. چرا چاه‌های عمیقی را که با اضافه برداشت از سفره‌های زیرزمینی مشکل کم‌آبی درست کرده‌اند مسدود نمی‌شوند؟
0396---0915