kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
تا پایان شهریور

قطار شهری تهران - کرج جمعه‌ها تعطیل است

قطار شهری تهران- کرج تا پایان شهریورماه امسال جمعه‌ها به علت انجام عملیات بهسازی تعطیل است و مسافر جابجا نمی‌کند.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و وحومه، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت با اشاره به ضرورت انجام بهسازی خط 5 مترو تهران، گفت: بیش از 18 سال از بهره‌برداری خط مترو تهران-کرج می‌گذرد و به همین خاطر شرکت بهره‌برداری مترو تهران بهسازی تمام تأسیسات این خط را طبق استانداردهای جهانی از دی ماه سال گذشته آغاز کرده است.
احسان مقدم افزود: با توجه به گستردگی این عملیات و برای تسریع در روند کار، تغییراتی در سرویس دهی به مسافران این خط ایجاد شده است که براین اساس تا پایان شهریور در روزهای جمعه پذیرش مسافر در خط 5 مترو تهران انجام نمی‌شود.
مقدم همچنین از تغییر ساعت فعالیت این خط در روزهای عادی خبر داد و گفت: ساعت پایانی سرویس‌دهی خط 5 نیز تغییر می‌کند که براساس برنامه‌ریزی انجام شده آخرین حرکت قطار از مبادی تهران و گلشهر کرج ساعت 21:30 خواهد بود.
وی افزود: در صورت برگزاری برخی مسابقات مهم در ورزشگاه آزادی یا برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در روزهای جمعه؛ عملیات بهسازی متوقف و مسافرگیری طبق اطلاع رسانی قبلی انجام می‌شود، همچنین سرویس‌دهی در روزهای تعطیل نیز طبق روال ادامه خواهد داشت و در صورت وجود تغییر در پذیرش مسافر اطلاع‌رسانی خواهد شد.