kayhan.ir

کد خبر: ۵۸۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به فضل الهی و با ایستادگی امت، ان‌شاءالله فرصت‌هایی را که دشمن در مذاکرات پیدا کرد به تهدیدی علیه او تبدیل خواهیم کرد.
7151---0912
* نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ‌گاه از اصول خود عقب‌نشینی نخواهد کرد. آمریکا هم دست از خباثت و جنایت برنمی‌دارد پس این عمله و نیروهای مزدور آمریکا در داخل هستند که بی‌آبرو خواهند شد و راه به جایی نمی‌برند.
2913---0912
* آقای ظریف گفتند آزمایش‌های موشکی ما به اعتقاد من هیچ ارتباطی با برجام و قطعنامه ندارد. جناب آقای ظریف اوباما با اعتقادات شما کار ندارد. آنها به برجام و قطعنامه جایگزین قطعنامه‌های قبلی درباره مسئله هسته‌ای استناد می‌کنند. همان قطعنامه‌ای که دوستان گفتند نقاط ضعف فراوان دارد و شما به خلاف آن اصرار کردید و به آن سخنان دلسوزانه بی‌اعتنایی نمودید.
طباطبایی
* هنوز چند دقیقه‌ای از جواب مثبت مجلس به طرح برجام نگذشته بود که آمریکایی‌ها متعرض حقوق بشر و آزمایش موشک توسط ایران شدند. ثابت شد که اگر پا به عقب بگذاریم پا پیش می‌گذارند و جسورتر می‌شوند. چرا با این حال بعضی از مسئولان درس عبرت نمی‌گیرند.
7824---0936
* از یادداشت مذاکرات نفوذ آقای سعدالله زارعی خیلی تشکر می‌کنم. مسئله نفوذ دشمن از طریق مذاکرات به خوبی در یادداشت ایشان کالبدشکافی شده بود.
حیدری
* جفت شدن کفش‌های برجام پیش پای دولتیان، دولت را در یک شرایط کاملا مهیا برای تحقق وعده‌ها قرار داد، ولی برخلاف وعده رئیس‌جمهور محترم، بسته اقتصادی دولت مشکل‌گشا نیست. دور بودن گرایش‌های اقتصادی دولت از اقتصاد مقاومتی مشکل اصلی است. از سوی دیگر اولین گام آمریکایی‌ها در برداشتن تحریم از نوشابه‌هایشان، آن چیزی نبود که مردم انتظارش را داشتند. جوسازی و جاروجنجال برای موشک عماد نیز ادامه همان حرکت غوغاسالارانه آمریکاست که نشان می‌دهد دولت برنامه‌ای برای دیپلماسی پسابرجام ندارد! باید دید دولتیان از امکانات انبوه مردم چه در زمینه اقتصاد مقاومتی و چه در عرصه‌های دیگر چگونه استفاده می‌کنند.
نراقی
* اوایل دولت یازدهم، مشکلات اقتصادی را به دولت قبل ربط می‌دادند بعد از مدتی کهنه شدن آن را به تحریم‌ها مرتبط ‌دانستند و اخیرا تاخیر در اجرای برجام را مطرح کردند! حالا که همه این بهانه‌ها رفع گردیده یقینا شب و روز در تکاپوی پیدا کردن بهانه جدیدی هستند! در صورتی که بزرگترین حلال مشکلات، مدیریت مطلوب و صداقت است.
1648---0915
* به اعتقاد بنده مجلس کار خوبی کرد که از برجام عبور کرد و در دام دولت نیفتاد. نقشه این بود که بگویند ما می‌خواهیم ایران را گلستان کنیم مجلسی‌ها نمی‌گذارند، ولی حالا توپ در زمین دولت افتاده و باید پاسخگوی ملت باشد. نمی‌توانند بهانه بیاورند که دیگران نگذاشتند.
0530---0912
* مطمئن باشید در پسابرجام آمریکایی‌ها به واژه‌هایی مثل بسیج، جهاد، خودکفایی، جبهه مقاومت و... حساسیت نشان خواهند داد و چه بسا  بعضی‌ها برای کسب رضایت طرف مذاکرات درصدد حذف این واژه‌ها بربیاید. غرض اینکه همه باید در صحنه باشیم و دشمن را ناامید سازیم.
6775---0912
* مبادا توجیهات گمراه‌کننده سعودی‌ها در اولین ساعات حادثه منا را فراموش کنیم. مقامات سعودی مسئولند. ساعت‌ها عدم کمک به مصدومین آن هم در برابر چشم ماموران و ده‌ها دوربین نظارتی و بستن راه‌های منتهی به رمی جمرات چه توجیهی دارد. یکی از حجاج محترم می‌گوید در آن ساعت از راه‌های فرعی خود را به جمرات رسانده در حالی که اطراف جمرات کاملا خالی از جمعیت بوده است. رژیم آل سعود حتی از رساندن آب به حجاج دریغ ورزیده‌اند. تشکیل کمیته حقیقت‌یاب با حضور ایران الزامی است.
0648---0912 و 5140---0913
* تعرض به نوجوانان ایرانی و عدم مجازات مسببین، عدم صدور ویزا برای مسئولین ایرانی بعد از فاجعه منا، بازداشت معلمین ایرانی در امارات و عدم پذیرش وثیقه و... نشانه ضعف سیاست خارجی و دیپلماسی ما بود و غرور ایرانیان را جریحه‌دار نموده است. این بود عزت ایرانی و پاسداشت پاسپورت ایرانی؟!
1713---0915
* به حول قوه الهی انتفاضه جدیدی که در حال گسترش در سرزمین‌های اشغالی فلسطین است مقدمات فروپاشی صهیونیسم این غده سرطانی را رقم خواهد زد.
0291---0918
* آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند کاسبان تحریم دکانشان کساد نمی‌شود حالا موضوع درست یاغلط کاسبان تحریم به کنار. لطفا ایشان از ابتدای سال 92 آمار بگیرند و به مردم گزارش بدهند تاکنون چند هزار کاسب به دلیل شعار‌های این دولت از زندگی ساقط شده‌اند و مصیبت‌بارتر اینکه مالیات هم باید بدهند.
6115---0919
* با چشمان خود شاهد بی‌کار شدن چندین هزار کارگر شرکت‌های قطعه‌سازی و واگن‌سازی هستیم آنگاه آقای رئیس‌جمهور خیلی راحت می‌گوید از رکود خارج شده‌ایم!
9164---0912
* واقعا مشکل بی‌آبی به کشاورزان برمی‌گردد یا به استخرهای خصوصی و مجتمع‌های خانوادگی مختلط که با آب شرب خانگی پر می‌شوند؟! توطئه دشمنان برای نابود کردن کشاورزی و نیازمندی و وابستگی‌ها به مواد خوراکی در کنار خام‌فروشی نفت توطئه‌ای حساب شده است که متاسفانه مسئولین از آن غفلت ورزیده‌اند و درخوابند.
3104---0912
* دولت گذشته با فروش بنزین لیتری 450 تومان یارانه مردم را سر موقع پرداخت می‌کرد ولی این دولت به‌رغم فروش بنزین به قیمت هر لیتر 1000 تومان نمی‌تواند 45 هزار تومان یارانه ملت را بپردازد. چه می‌خواستیم چه شد؟
6115---0919
* بعضی از بازنشسته‌ها برای درمان بیماری سرطان خود نیاز به وام دارند ولی هیچ جا آنها را تحویل نمی‌گیرند. این چه رسم روزگار است که بعد از 30 سال خدمت هیچ مسئولی ما را به حساب نمی‌آورد؟
زمانی از تهران
* سخنگوی دولت، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی در برنامه زنده 94/7/25 در ایام محرم‌الحرام ماه حزن اهل بیت با تزیین جایگاه به گل‌های رنگارنگ از بسته اقتصادی سخن می‌گویند.آیا آقایان خبر ندارند که ماه محرم است؟!
رحیم‌زاده
* چند روز از دهه اول محرم می‌گذرد رادیو پیام دست از موسیقی‌های شاد برنمی‌دارد. چرا؟
0601---0914
* از مسئولان فرهنگی کشور تقاضا داریم برنامه‌های بیشتری برای ترویج مقوله حجاب و پوشش اسلامی برای جوانان بگذارند تا این مسئله برای همه جا بیفتد اگر یک دختر و پسر جوان از معایب بی‌حجابی و مزایای حجاب اطلاع داشته باشند قطعا آگاهانه‌تر حجاب را انتخاب می‌کنند. جوانان و نوجوانان ما به راهنمایی و هدایت بیشتری نیاز دارند.
0883---0315