kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

*‌ بیانات رهبر معظم  انقلاب عزت ملی ما را بالا برد و باعث شد دردهای ما تسکین یابد و برخوردهای منفعلانه برخی از مسئولان  جبران شود. رهبر معظم انقلاب اقتدار ملت و مسلمانان جهان را به رخ همه کشاندند. ما تا جان داریم گوش به فرمان رهبریم.
3595---0912 و 7698---021
* آیا دیپلماسی فعال این است که در مقابل آل سعود این همه تحقیر شویم که وزارت امور خارجه عربستان به وزیر خارجه ما وقت ملاقات ندهد؟ اگر نعمت وجود ولایت فقیه در کشور ما نبود ما همچنان باید بی‌اعتنایی آل سعود جنایتکار را شاهد بودیم. ای کاش دولت هم پس از این موضوع این سخن ولی امر مسلمین را درک کند که «کوتاه آمدن، دشمنی‌ها را برطرف نمی‌کند.»
2749---021 و 8356---0910
* یکی از وظایف رئیس‌جمهور این است که از حق و حقوق ملت دفاع کند. در فاجعه منا هیچ دفاعی از حقوق ملت مظلوم مسلمان کشورمان ندیدیم. ما منتظر برخورد قاطع رئیس‌جمهور با آل سعود بودیم. ولی فقط رهبر معظم انقلاب بودند که از حقوق مردم در این قضیه به دفاع برخاستند.
حیدری و 8181---0933
* از اینکه دولتمردان دولت یازدهم مدام خطاهای خود را اتفاقی قلمداد می‌کنند واقعا جای تاسف دارد. آقای ظریف یک دیپلمات قدیمی است و به برنامه‌های دیپلماسی واقف است. اگر منتظر خروج رئیس‌جمهور ابر شیطان نبود می‌توانست از جای دیگری تردد کند.
7397---0813
* خون شهدای ما در مسئله برجام نادیده گرفته شده است. این برجام نباید مورد تصویب نمایندگان محترم مجلس قرار گیرد. فرجام این برجام به نفع ملت نخواهد بود.
5831---021
* سکوت مجامع بین‌‌الملل در قبال فاجعه‌آفرینی آل سعود علیه مسلمانان در منا ثابت می‌کند این اولین و آخرین جنایت آمریکا پس از برجام نخواهد بود.
3866---0414
* ما اگر این توافق هسته‌ای را نخواهیم به که و به کجا باید بگوییم؟ چرا کسی از مسئولان اجرایی آل سعود در قبال این فاجعه منا اعتراض جدی نکرد؟ تمام عزت ما به عنوان یک ایرانی توسط این دولت زیر سوال رفته است؟
خداوردی - مینودشت
* در ایستگاه‌های مترو تهران نقشه‌های قدیمی از مترو هنوز بر در و دیوار به چشم می‌خورد، با توجه به تغییراتی که در خطوط جدید‌التاسیس ایجاد شده، مسافران را دچار سردرگمی می‌کند ضروری است مسئولان تابلوهای قدیمی را جمع‌آوری کنند.
لقمان زکایی
* من یک مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی هستم ولی یارانه‌ام را قطع کرده‌اند. آیا بنده سزاوار این نحو برخورد هستم؟ حال برای رفع مشکل چه باید کرد؟
4434---0912
* حدود 45 روز است که وضعیت آنتن‌دهی همراه اول در مینی‌سیتی شهرک شهید محلاتی خراب است با شماره 9990 هم هر چه تماس می‌گیریم این نوع مشکل را نمی‌توان بیان کرد و بعد از مدتی اعلام می‌کند تماس شما موفقیت‌آمیز نبود! از مسئولین امر انتظار می‌رود یا به طور زنده پاسخگو باشند یا تلفنی را برای بیان مشکلات قرار دهند که بتوان به راحتی مشکل را مطرح کرد.
حسینی
* چندی قبل به ماسوله سفر کرده بودیم ولی متاسفانه از مناره‌های مسجد این شهر تاریخی صدای اذان صبح به گوشمان نرسید.
6232---021
* در خبرها از قول مسئولین نقل شده که قرار است چین زمین‌های کشاورزی استانهای شمالی را تسطیح نماید! عرض بنده این است مگر ما کم کارشناس در کشور داریم که چین بخواهد این کار را بکند. در ضمن با این وضعیت کشاورزی و نرخ سود بالای بانکی و درآمد 4-5 میلیونی یک کشاورز در سال، چند سال آینده زمینی باقی نمی‌ماند که کسی بخواهد آن‌ها را تسطیح کند. هر کشاورز چند هکتار زمین دارد که آن را هکتاری 200 میلیون از او می‌خرند. آنها را می‌فروشد و در بانک سپرده‌گذاری می‌کند و سالانه درآمدی بسیار بیش از از 4-5 میلیون درآمد ماهانه کنونی نصیبش خواهد شد!
حجت زحمتکش - مازندران - نکا -دراب
* چرا باید شهرداری با گرفتن پول اجازه تجارت یا سکونت در پارکینگ ساختمان‌ها بدهد. همچنین این همه نیروی انسانی که در نواحی شهرداری‌ها استخدام شده‌اند برای چیست. تمام کارهای شهرداری با تعداد نیروی بسیار کم قابل انجام است.
یوسفی
* وزیر نیرو گفته است قبض منزل آب بنده 5 تا 6 هزار تومان می‌آید بنده یک جانباز و مستاجر هستم. باید به عرض ایشان برسانید که قبض آب بنده هم همین طور بود ولی وقتی به اداره آب مراجعه کردم و گفتم این کنتور خراب است الان قبض آب ما 30 هزار تومان می‌آید. الان آقای وزیر حتما باید کنتور خود را تعویض کند. تا رقم واقعی آب برای ایشان مشخص شود.
2639---021
* روستای نوروزی از بخش مشکان شهرستان خراسان‌رضوی از جمله روستاهایی است که با بحران کم‌آبی روبرو است. مردم برای استحمام به روستاهای همجوار می‌روند. فرمانداری خوشاب طی بازدیدی از روستا قول مساعدت دادند تا مشکل کم‌آبی روستا را هرچه سریع‌تر حل کنند ولی تاکنون خبری نشده است. تقاضای رسیدگی داریم.
مهدی مقرب
* پل ارتباطی خانی‌آبادنو به شهرک فرهنگیان در منطقه 19 تهران همچنان بی‌نام است. از شهرداری منطقه تقاضا داریم نام یکی از شهدای دفاع مقدس را بر روی این پل بگذارند.
2703---021
* 6 ماه است که در مرکز تلفن شهید کاظمی خیابان ساسانی کرج برای واحد مسکونی خود در شهرک بنفشه تقاضای خط تلفن ثابت کرده و هزینه آن را نیز کامل پرداخته‌ام. ولی متاسفانه هیچ خبری از واگذاری خط نیست و پاسخی هم به مراجعین داده نمی‌شود. ثبت‌نام‌ها نیز همچنان ادامه دارد!
محمدی- شهرک بنفشه
* خانم بنده فرهنگی است 22 سال سابقه دارد و کل این سالها را در روستاهای اطراف رشت با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس معلم تربیت‌بدنی بوده است. خداوند به ما بچه عنایت کرده است بنده ماهها است که از دفتر نمایندگان محترم و بزرگواران دیگر درخواست کردم که همسرم را بخاطر بچه شیرخواره و کوچکم به رشت منتقل کنند ولی متاسفانه تا امروز کسی پاسخگوی من نیست لطفا به مشکل ما رسیدگی کنید.
9183---0911
* از مسئولین ایرانسل درخواست می‌شود مشکل آنتن‌دهی شهرستان سیروان ایلام را مرتفع نمایند.
1607---0918
پاسخ روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 94/4/16 باعنوان «بانک سرمایه 4 میلیون وام به فرهنگیان می‌دهد و 2 میلیون سود می‌گیرد» به آگاهی می‌رساند:
1- با عنایت به طرح‌های تسهیلاتی اجرا شده برای فرهنگیان توسط بانک سرمایه (طرح آموزگار، صدرا و...) تاکنون طرحی مبنی بر پرداخت تسهیلات به مبلغ 20 میلیون ریال و دریافت سود 24 میلیون ریالی به اجرا درنیامده است.
2- همچنین شایان ذکر است، که اصولاً تسهیلات 20 میلیون ریالی در هیچ شرایطی (با احتساب درصد سود سال‌های قبل و جاری، مشمول سود 24 میلیون ریالی نگردیده است).