kayhan.ir

کد خبر: ۵۶۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وقتی عربستان برای بررسی حادثه فجیع منا روادید به مسئولان کشور نمی‌دهد انتظار می‌رود مقامات بلندپایه کشور پاسخ دندان‌شکن به این رفتارهای سخیف آل‌سعود بدهند و بر سر منافع ملی و سرنوشت حجاج اعزام شده به این کشور کوتاه نیایند.
مینایی
* به عنوان یک ایرانی از رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان درخواست می‌کنم سفر خود را نیمه‌تمام رها و به جای گرفتن عکس یادگاری با جان کری، جنایات آل‌سعود را تعقیب کنند.
0423---0912و7213---0912و9921---0916
* کاش مقامات دیپلماسی دولت به جای اینکه در آمریکا به گپ و گفت‌وگو و لبخند زدن با آمریکایی‌ها مشغول باشند برای رسیدگی به امور حجاج ایرانی در عربستان با تعداد بالای کشته شده کاری می‌کردند.
7145---0913
* با عرض تسلیت و اعلام همدردی با خانواده قربانیان در منا، نباید این فجایع پی‌درپی شاهزادگان عیاش آل‌سعود را صرفاً به یک سوء مدیریت تعبیر کرد اینها دنباله سلسله جنایاتی است که از شام تا عراق و یمن و دیگر بلاد مسلمین توسط تکفیری‌های تحت حمایتشان سال‌هاست مرتکب می‌شوند و بر آن اصرار دارند. آنها باید در اسرع وقت در محاکم بین‌المللی پی‌گیری و محاکمه شوند. از طرفی جا داشت که حداقل وزیر امور خارجه کشورمان سفر خود را به عنوان اعتراض نیمه تمام می‌گذاشت و با حضور در صحنه پی‌گیر ماجرا می‌شد. در اکثر کشورها اگر چنین حادثه‌ای برای چند تبعه‌شان رخ می‌داد، رؤسای آن کشور سفر خود را نیمه‌تمام می‌گذاشتند.
فخرالساعه- جانباز
* آل‌سعود مرتب جنایت و خیانت می‌کند ولی از این طرف دستگاه دیپلماسی کشور ما مشغول لبخند زدن با آمریکا یعنی ارباب آل‌سعود است. در این مدت دیگر اثبات شده است که این نوع دیپلماسی واداده و انفعالی جواب نمی‌دهد و فقط باعث تحقیر ما می‌شود.
3104---0912
* آقای رئیس‌جمهور باید سفر به نیویورک خود را لغو و با این کار خود با خانواده‌های داغدار که بیش از 1۶0 نفر هستند اعلام همدردی می‌کرد.
8303---0918
* اگر دولت آقای روحانی در مواجهه با گاوچران‌های آمریکا از منافع ملی نمی‌گذشت امروز وهابیت عربستان به خود اجازه نمی‌داد که اینچنین دست به کشتار حجاج در سرزمین منا بزند.
1442---0913
* سایه آمریکا حدود 14 سال است بر سر افغان‌هاست ولی نتیجه آن شده که بعد از سوریه، کشور افغانستان دومین رتبه را در مهاجر فرستی دارد و ناامنی در این سرزمین بی‌داد می‌کند. آنها که از مذاکره وزیر خارجه آمریکا و ایران قند در دلشان آب می‌شود ثمرات ارتباط نزدیک با آمریکا را مشاهده کنند.
3104---0912
* چه کسی گفته و چگونه ثابت شده که تنها راه پیشرفت در علم و تکنولوژی درگرو رابطه با آمریکاست؟ جوانان ما نشان داده‌اند که استعداد و ظرفیت جلو بردن کشور بدون وابستگی به غرب را دارند مشروط به اینکه مسئولان کشور به این حقیقت باور داشته باشند و به جوانان میدان بدهند.
شهیدی
* بچه مثبت شدن آمانو رئیس‌ آژانس فقط برای چند روز است. خیلی زود پرده‌ها کنار خواهد رفت و آمانو چهره واقعی خودش را درمورد فعالیت هسته‌ای کشورمان با هدف خوشحال ساختن آمریکا نشان خواهد داد. همان‌طور که جدیدترین اظهاراتش هم نشان می‌دهد.
7977---0912
* چرا در کشور کسی نیست از دولت سؤال کند چرا وقتی که برجام رد یا تصویب نشده اجرای آن از سوی دولت با چه مجوز قانونی است؟ توهین به مردم و مجلس شاخ و دم ندارد.
9654---0937
* پاسخ حضرت آقا در دیدار جانبازان که اظهار نگرانی از نفوذ آمریکا در برجام داشتند بسیار جای تأمل است. حضرت آقا نفرمودند نگرانی بی‌مورد است، همه چیز زیر نظر من به خوبی اجرا می‌شود. بلکه فرمودند بروید به مجلس بگوئید، به آنهایی که فکر می‌کنید حواسشان نیست بگویید! مجلس و خواص در این مقطع رسالت ویژه‌ای دارند. چون عده‌ای بنا دارند آمریکا را مجدداً به کشور بازگردانند. بازدید از پارچین و عنوان تشریفاتی بر آن نهادن واقعاً نگران کننده است.
طباطبائی- قم
* چرا نمایندگان محترم مجلس در برابر قانون‌شکنی دولت که از اجرای برجام تصویب نشده دم می‌زنند سکوت اختیار کرده‌اند؟ و چرا هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند؟!
نجاری از کاشان
* از نمایندگان مجلس انتظار داریم در بررسی برجام و اعلام نظر در مورد این موضوع فقط خدا و منافع ملی کشور را مورد ملاحظه قرار بدهند و بدانند ملت پشتیبان هر کسی است که به دنبال عزت این ملت است.
7306---0910
* مرگ و لعن و نفرین الهی برآل سعود نجس، خبیث و نوکر اسرائیل و غده چرکین و سرطانی منطقه!
دباغ‌زاده
* فاجعه بزرگ منا، توطئه صهیونیستی، آمریکایی، برای مشغول کردن مسلمانان است تا از فلسطینی‌ها و مسجدالاقصی غافل شوند. سوء مدیریت آل سعود تنها جنبه ظاهری قضیه است ولی اهداف بزرگ‌تری در این سوء مدیریت وجود دارد.
0827---0937 و 1857---0912
* کشتار حجاج در عربستان آن هم در حال انجام مراسم رمی جمره عقبه خباثت ذاتی رژیم سعودی را نشان می‌دهد. اما به اراده الهی حق پیروز خواهد شد و باطل رفتنی است.
5411---0918
* اینکه رهبر معظم انقلاب در سکوت مسئولان عالی دولت پیام دادند و اعلام عزای عمومی کردند به یاد من آورد که در حادثه زلزله بم نیز رئیس دولت اصلاحات در پی اهداف جناحی خویش بود تا اینکه رهبر عزیزمان شخصاً به بم تشریف بردند و دستور سامان دادن به مسائل زلزله زدگان را صادر فرمودند.
7977---0912
* دو هفته از صدور قبض برق دوره جدید منزل بنده نگذشته که با صدور قبض اخطار و جریمه مواجه شده‌ام. چرا دولت برای درآمدزایی به هر راهی شرعی و غیرشرعی متوسل می‌شود و با این کار اقشار مختلف مردم را بدبین می‌کند؟
صادقی
* رها شدن سیم‌های کابل برق در معابر مجاور مدرسه راهنمایی نرجس خاتون جمکران و برای اهالی محل به ویژه کودکان خطرآفرین است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
8938---0913
* مسئولان بازنشستگی کشوری پاسخ بدهند چرا باید بیمه آتیه‌سازان حافظ برای بیماران سرطانی سقف پرداخت تعیین و ابلاغ کنند. بنویسید در دولت گذشته برای پرداخت هزینه درمان سرطانی‌ها سقفی وجود نداشت.
5881---0914