kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

اخبار کوتاه


هرگز شاهد لغو کامل تحریم‌ها نخواهیم بود
فواد ایزدی، کارشناس روابط بین‌الملل و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه خواست غربی‌ها در مذاکرات تعلیق تحریم‌ها است و نه لغو آنها، گفت: ممکن است تعلیق به وجود بیاید ولی هرگز شاهد لغو کامل تحریم‌ها نخواهیم بود.
حمایت از طرح‌های سازمان پدافند غیر عامل
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور عصر روز یکشنبه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و روابط خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یافت. کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تاکید بر ضرورت گسترش و تعامل با سازمان پدافند غیر عامل، از طرح و پیشنهادات این سازمان اعلام حمایت کرد.
تشکیل ستاد انتخابات جبهه پیروان  به ریاست کوهکن
سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به آخرین برنامه‌های انتخاباتی جبهه پیروان گفت: ما درباره انتخابات مجلس بحث‌های درون‌گروهی زیادی داشتیم و کمیته انتخابات را برای شناسایی کاندیداهای بالقوه و بالفعل در سراسر کشور ایجاد کردیم. سخنگوی جبهه پیروان گفت: در مرحله بعد ستاد انتخابات جبهه پیروان تشکیل شد و با نظر شورای مرکزی محسن کوهکن به عنوان رئیس ستاد انتخاب شد.
تشکیل معاونت ارتباط با حوزه‌های علمیه
جلسه 106 شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی روز دوشنبه 25 خرداد ماه به ریاست  غلامعلی حداد عادل برگزار شد. غلامعلی حداد عادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه از تشکیل معاونت ارتباط با حوزه‌های علمیه در شورای تحول علوم انسانی خبر داد.
دولت به یک خانه‌تکانی اساسی نیاز دارد
محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: از آقای روحانی می‌خواهیم یک خانه‌تکانی اساسی در کابینه و سطح معاونت‌ها صورت دهد. فومنی با بیان اینکه دولت از راندمان سنی بالا باید به راندمان سنی متوسط تبدیل شود، گفت: بهتر است میدان به دست نیروهای جوان و پرتحرک بیفتد چرا که تکرار مدیران قبلی، خود باعث پائین آمدن راندمان کاری می‌شود.
هیئت موسس جبهه «یکتا» به ‌صورت حقیقی
 کاندیدا می‌شود
مسعود زریبافان عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا گفت: با توجه به اینکه آیت‌الله موحدی‌کرمانی بر ما تکلیف کردند در انتخابات وارد شویم، این کار را انجام خواهیم داد اما فلسفه وجودی این تشکل‌ کارهای گفتمانی است. وی از احتمال کاندیداتوری اعضای هیئت موسس جبهه «یکتا» به ‌صورت حقیقی خبر داد.
نباید همه چیز را به زلف تحریم گره زد
حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه گفت: نباید همه چیز را به زلف تحریم گره زد. دشمن در مذاکرات می‌خواهد امتیازاتی که در این ۳۷ سال نتوانسته‌ است به آن برسد را از ما بگیرد.