kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
مهدی طارمی وارد میلان شد
رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند که مهدی طارمی عصر دیروز سه‌شنبه وارد شهر میلان شد و امروز نیز در تست‌های پزشکی اینتر شرکت می‌کند. طبق گفته این رسانه‌های، این لژیونر ایرانی پس از آنکه امروز در تست‌های پزشکی اینتر شرکت کرد طی مراسمی به طور رسمی به هواداران تیم معرفی می‌شود و شنبه هفته آینده اولین تمرین نراتزوری با حضور طارمی برگزار خواهد شد.
سحرخیزان به تیم فوتبال اورنبرگ روسیه پیوست 
سعید سحرخیزان مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که با پیراهن این تیم خوش درخشید و عملکرد خیلی خوبی داشت، با عقد قراردادی رسمی راهی تیم اورنبرگ روسیه شد. پس از محمد قربانی، سحرخیزان دومین بازیکن این تیم روسی شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که پیش از بحث حضور جواد آقایی‌پور مهاجم استقلال خوزستان نیز در این تیم روسی مطرح بود که این انتقال انجام نشد.
مسابقات لیگ برتر ۲۵ مرداد آغاز می‌شود 
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، اعلام کرد: مسابقات لیگ برتر در روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ در این رابطه اظهار داشت: مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. وی در ادامه افزود: باشگاه‌هایی که معایب و نواقص ورزشگاه اختصاصی خود را برطرف نکرده باشند می‌بایست در ورزشگاه دوم‌شان که مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفته به مصاف حریفانشان بروند و در صورت نداشتن شرایط برگزاری باید در خارج استان خود از رقبایشان میزبانی کنند.
اقدام جدید باشگاه پرسپولیس علیه بیرانوند 
علیرضا بیرانوند پس از فسخ یکطرفه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مشکل جدی برای عقد قرارداد با تیمی دیگر پیدا کرده است. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز که در آستانه امضای قرارداد با او بود نسبت به فسخ او و شکایت قطعی پرسپولیس از این بازیکن شک و تردید پیدا کرد تا قید جذب دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران را بزند. پس از او سپاهان اصفهان مشتری بیرانوند شد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد اما تحقیقات حقوقی آنها نیز با سرنخ‌های پرسپولیس همراه شده است تا زردپوشان اصفهان نیز نسبت به هرگونه اقدام برای جذب بیرانوند دچار ابهام شده و پرونده جذب او را به زمان تعیین تکلیف از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان موکول کنند.حالا بیرانوند که گمان نمی‌کرد شرایط فسخ یکطرفه‌اش با پرسپولیس اینچنین پیچیده شود باید منتظر بماند تا مشکلش حل شود. حالا او در آستانه شروع تمرینات تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر باید منتظر حل و فصل دعوای حقوقی‌اش با پرسپولیس باشد تا بتواند قرارداد امضا کند. این در حالی است که وکیل بیرانوند تاکید کرده می‌توانند هرگونه تعهد نسبت به این موضوع را نیز کتبی بدهند اما فعلاً تیمی حاضر به بستن قرارداد با او نشده است.
خسرو حیدری سرمربی امیدهای استقلال شد 
خسرو حیدری بازیکن پیشین استقلال به عنوان سرمربی امیدهای این باشگاه انتخاب شد. حیدری که فصل گذشته دستیار ریکاردو ساپینتو در استقلال شد با نظر مسئولان آکادمی سرمربی امیدها و جانشین آرش برهانی در این تیم شد. برهانی در سال‌های گذشته دو بار امیدهای این باشگاه را به مقام قهرمانی رسانده بود اما به دلیل مشکلات مالی استعفا کرد.
یوفا داور بازی هلند- انگلیس را تغییر نمی‌دهد
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) داور بازی مرحله نیمه نهائی یورو ۲۰۲۴ را با وجود برخی اتهامات تغییر نخواهد داد.
یوفا فلیکس زوایر داور آلمانی بازی نیمه نهائی یورو 2024 بین تیم‌های ملی هلند و انگلیس را که در گذشته در تبانی یک بازی دست داشته است، تغییر نخواهد داد. بر اساس گزارش دیلی‌میل، اتحادیه فوتبال اروپا تصمیم قبلی خود برای تعیین فلیکس زوایر به‌عنوان داور اصلی بازی هلند- انگلیس را تغییر نمی‌دهد. پیش از این گزارش شده بود که فلیکس زوایر در سال 2014 به دلیل دریافت رشوه 300 یورویی برای تبانی در مسابقات قهرمانی آلمان در سال 2005 به مدت شش ماه محروم شده است و بر این اساس اجازه قضاوت در دیدارهای مهم بین‌المللی را ندارد.
دیدار هلند- انگلیس در مرحله نیمه نهائی یورو 2024 از ساعت 22:30 امشب برگزار خواهد شد.