kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
حبل‌الله یعنی سیدالشهداء(ع)
 آیت‌الله میرباقری: «بعد از پایان انتخابات، وقتی آحاد مردم -با همۀ اختلاف سلیقه‌ها و رأی‌ها- به مجلس سیدالشهداء می‌آیند، همگی در زیر پرچم و خیمۀ امام حسین علیه‌السلام، یک گروه هستند و نسبت به یکدیگر، أُلفت و أخوت و مودت دارند. «واعتصموا بحبل‌الله جمیعا و لا تفرقوا» حبل‌الله یعنی سیدالشهداء.»
9 ماه روضه مجسم
 دانیال معمار با انتشار تصویری از یک پدر و دختر فلسطینی نوشت: «روضه‌های محرم امسال سخت‌تر می‌شود وقتی ۹ ماه است داریم روضه‌ها را به چشم‌مان می‌بینیم.»
کشتی نجات
 کاربری همزمان با ایام عزاداری ماه محرم، بیاناتی از آیت‌الله بهاءالدینی به اشتراک گذاشت و نوشت: «سعی کنید پایتان را از کشتی حضرت سیدالشهداء‌(ع) بیرون نگذارید و دائما به امری از امور دستگاه امام حسین‌(ع) مشغول باشید. آشپزی، چای دادن، سینه زدن، کفش جفت کردن و... تا به واسطه آن، از همه شیعیان دستگیری شود و الا حساب و کتاب آن طرف، دقیق‌تر از این حرفهاست که چاره‌ای داشته باشیم!»
منتظر لبخند مستکبران نخواهیم بود
 عبدالله گنجی: «نمی‌دونم اصلاح‌طلبان بهشان فشار اومد و ناراحت شدند یا خیر، اما ما به اینکه اروپایی‌ها به پزشکیان تبریک نگفتند افتخار می‌کنیم و ارادتمان به ایشان بیشتر شد. فرزندان امام هیچ‌گاه منتظر لبخند مستکبران نبوده‌اند.»
برکات روزافزون تلاش شهید جمهور
 محمدعلی سمیعی با انتشار این تصویر نوشت: «بعد از ۶ سال به لطف برکات شهید رئیسی بازارچه مرزی ایران و عراق که هم اقتصاد و هم معیشت مرزنشینامون رو بهبود میده به بهره‌برداری رسید! روحت شاد که هنوز شاهد نتیجه زحماتت هستیم...»
سیگنال ارزشمند پزشکیان
 مهدی محمدی: «در شرایطی که وضعیت در منطقه بسیار حساس است و مقاومت در آستانه وضعیتی خطیر قرار دارد، نامه آقای پزشکیان به جناب سید نصرالله و تاکید بر حمایت پرقدرت از مقاومت در دولت جدید، سیگنال بسیار ارزشمندی است. امیدوارم در عمل هم همین مسیر تعقیب شود.»