kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۶۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

مشت محکم بر دهن بدخواهان
سید حمید علیزاده: «ناهید کیانی طلا گرفت، فرزانه فصیحی طلا گرفت، نازنین ملایی نقره گرفت، تیم قایقرانی روئینگ بانوان برنز گرفتن. مسیح علینژاد و ترانه علیدوستی هم خفه‌خون گرفتن.»
خار چشم دشمنان نظام است
شیخ: «شما جوک بسازید و مسخره کنید، ولی من معتقدم آیت‌الله جنتی سردار ولایتمداری است که هیچ‌گاه تنگه احد انقلاب را به‌خاطر کسب غنائمش رها نکرد!»
مراقب باش چپ نکنی
سید نظام‌الدین موسوی: «آقای دکتر ظریف! تا جایی که به یاد دارم حتی وابسته‌ترین و واداده‌ترین سیاسیون و مورخین عهد قجری و عصر پهلوی هم جرأت نداشته‌اند صراحتاً از قرارداد ننگین «ترکمانچای» دفاع کنند. در روزگاری که به خود، حاج قاسم و همت و صیاد و باکری دیده، شما به ترکمنچای می‌آویزی؟ به کجا چنین شتابان؟»
چطور می‌شود آقای ظریف!
عبدالرضا‌ هادی‌زاده با انتشار این تصویر نوشت: «چطور می‌شود ده‌ها سال در آرزوی برقراری رابطه با آمریکا تلاش کرد و هر بار به درب بسته واشنگتن خورد اما اکنون آرزواندیشی را مذمت کرد؟ چطور می‌شود شکست پروژه برجام توسط آمریکا را به نظاره نشست و بابت آرزوی بر باد رفته و وعده‌های کذب عذرخواهی نکرد و بعد هم بگویی چرا سازشکار فحش است؟»
‏ جعفر یوسفی: «جواد ظریف خائن نیست! او دیپلمات حرفه‌ای است و ایران را دوست دارد. اما فرسنگ‌ها با گفتمان حاج قاسم و امام خمینی فاصله دارد. ظریف اندازه امکاناتش عمل می‌کرد، قاسم اندازه‌ اراده‌اش عمل می‌کرد. نکته مهم اینجاست: با اراده، امکانات فراهم می‌شود ولی امکانات اراده تولید نمی‌کند.»
سازش یا مقاومت؟
سبحان برکتی: «سازش یا مقاومت؟ در این سال‌ها رهبری بارها به مقاومت تاکید کرده‌اند، مقاومتی که امروز گوشه‌هایی از نتایج آن را از تیم سیاست خارجه می‌بینیم دیپلماسی عزت و این روابط حسنه امروز ما با کشورهای مختلف جهان همه نتایج مقاومت بوده است. اما نتیجه‌ای که از سازش مدنظر ظریف برایمان حاصل شد!»
قابل‌توجه موافقان همه‌پرسی
کاربری نوشت: «توی استرالیا می‌خوان همه‌پرسی برگزار کنن که بومی‌ها رو به رسمیت بشناسن یا نه! تازه یه عده ریختن بیرون که چرا می‌خواید همچین کاری کنید. دنیا واقعا جای عجیبی شده.»
چرا دردشون گرفته؟
علی فرحزادی: «می‌دونین چرا ایندیپندنت و بقیه عمله‌های آمریکا از لفظ احمق که آقا به سران استکبار گفت عصبانی هستن!؟ تو اسناد لانه جاسوسی اومده قبل انقلاب کسی جرأت نداشت به آمریکا بگه بالا چشمت ابروست! اونی‌که فرعون زمان رو تحقیر کرد و شکست، انقلاب اسلامی ایران بود.»
خلأ نظارت باعث می‌شه
سیامک: «حقیقتا آدم می‌مونه از برخی سوء‌مدیریت‌ها تو جاهایی که اتفاقا انتظار می‌ره آدمای انقلابی درست کار کنن. گفتیم روز تعطیلی بریم امامزاده صالح زیارت، ۱۰ رسیدیم درارو بستن می‌گن تعطیله، کلی آدمم پشت در، می‌گم مگه مغازست. می‌گن قانونه‌ از زمان کرونا خب کرونا که رفت باید تا آخرالزمان همین شکلی باشید؟»
قابل‌توجه مدافعان آن اقدام زشت
لیلی: «معلمه یادتونه با آهنگ گنگستر آمل از بچه‌های مردم فیلم می‌گرفت و برای خودش کاسبی در شبکه‌های اجتماعی راه انداخته بود و براندازان مغز جلبکی حامی‌اش بودن؟ خواستم بگم یک فرم در مدرسه در سوئد هست که دادن پر کنیم از بچه‌های ۱۶ ساله عکس پایان سال بگیرن! حتی یک نفر راضی نباشه عکس کنسله!»