kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۲۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
‏ چرا راه دور می‌روند؟!
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «دادگاه لاهه زمانی پوتین را جنایتکار جنگی خواند که این سه نفر به تنهایی طی 23 سال به 9 کشور حمله کردند، 11 ميليون نفر را کشتند و احدی آنها را جنایتکار جنگی خطاب نکرد که هیچ بلکه به آنها جایزه صلح نوبل هم داده شد.خواستم بگم دموکراسی تو غرب این شکلیه.»
 تحول در مدیریت کشور
 احسان حسینی: «طبق اعلام وزارت نفت، عملیات اجرایی احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی با ظرفیت ۳۰۰ هزار بشکه، فروردین ۱۴۰۲ آغاز میشه. ۷۰ درصد تولیدات این واحد سوخت و ۳۰ درصد پتروشیمی است. دورانی که پالایشگاه‌‌سازی را «کثافت کاری» می‌دانستند، گذشت.»
مدعیان حقوق زنان کجا هستن؟
 نادر غیور: «گاردین؛ از ترس آزار جنسی دختران ۱۱ تا ۱۶ ساله در مدارس خبر می‌دهد. بر اساس یک نظرسنجی ۲۲درصد دختر و زن جوان ۱۱ تا ۱۶ ساله، ترس از آزار و اذیت جنسی را عامل عقب ماندن آنها در مدرسه دانسته‌اند. زن زندگی آزادی در بریتانیای صغیر.»
قانون خوب
 سیدمنصور موسوی: «مشتریم پارسال ۲۹ میلیون مالیات خودروی لوکس داده. ماشینی که امسال از ما خریده رو میخواد اونور سال پلاک کنه که مالیات ۱۴۰۱ بهش نخوره. چون الان ۳ تا ماشین دیگه هم داره! میگه اگه مالیاتاشون رو ندم اول موبایلم قطع میشه و حسابام غیرفعال میشه تو مرحله بعدی ممنوع الخروج میکنن و....»
غرب زیبا این شکلیه
 انصاری: «به دلیل اعتصاب بخش خدمات شهری، زباله از در و دیوار پاریس بالا رفته؛ از آن‌سو معترضین خیابان‌ها را قرق کرده‌اند. مخلوط اشک آور و اسپری فلفل و بوی گند زباله هم فاجعه دیگری را رقم زده است؛ کبودیِ زیر چشم و کشیدن گیسوی زنان هم برای خود حکایتی دارد از زن، زندگی باتوم در آرمانشهر فرانسه!»
یعنی دیگه حامی مالی ندارن
 خرقانی: «می‌دونید چرا آمار تعداد توئیت‌های براندازا واسه فراخوان‌ها روز به روز کمتر شده؟ چون هزینه استفاده از ربات و ترول مجازی خیلی سنگین بوده و کشورهایی مثل عربستان و امارات و انگلیس هم دیگه از این آشوب‌ها ناامید شدن.»
این‌جا ایرانه
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «این‌جا همون ایرانیه که یه عده تلاش کردن انسانیت و محبت جاش رو به توحش و خودبینی بده! درد و بلای این کاسب خداترس بخوره تو سر اون سلبریتی‌های غرب‌پرست...!»