kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۲۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

حزب‌الله: توافق ریاض – تهران ضربه‌ای مهلک به پروژه دشمنی علیه ایران است

 
 
 
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، توافق ازسرگیری روابط میان ریاض و تهران را بارقه امیدی برای همکاری کشورهای منطقه و ضربه‌ای مهلک به پروژه ایران‌هراسی توصیف کرد.
شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، توافق ازسرگیری روابط ریاض و تهران را بارقه امیدی برای همکاری کشورهای منطقه و ضربه به پروژه دشمنی با ایران توصیف کرد.
وی افزود: «درخصوص پرونده ایرانی – سعودی، ما از این توافق ابراز خرسندی و خوشحالی کرده‌ایم چراکه بارقه امیدی برای همکاری و امنیت کشورهای منطقه، توسعه اقتصاد و تقویت استقلال آنها است.»
به گزارش فارس، شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: «این توافق ضربه مهلکی به پروژه خصمانه‌ای است که رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا علیه ایران به راه‌انداخته بودند. آنها می‌خواستند کشورهای منطقه و در رأس آنها کشورهای خلیج [فارس] را دورهم جمع کرده و ایران را به‌جای اسرائیل، دشمن واقعی آنها نشان دهند. اما اکنون با این توافق میان تهران و ریاض، رژیم صهیونیستی همچنان به‌عنوان دشمن کشورهای عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و ما همه جهان را علیه اسرائیل بسیج می‌کنیم و به کسی که وجدان دارد می‌گوییم نگاه کنید که این رژیم خطری برای انسانیت و بشریت است.»