kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

یه کفگیر خوردم! (گفت و شنود)

 
 
گفت: سایت‌های مدعی اصلاحات موضع قبلی کیهان درباره رابطه با عربستان را روی دست گرفته و فریاد می‌زنند ایهاالناس ببینید کیهان که امروز از این توافق دفاع می‌کند قبلاً با آن مخالف بود!
گفتم: خُب بچه‌های دبستانی هم درک می‌کنند که آن روزها عربستان بدون اجازه آمریکا آب نمی‌خورد و برای برقراری روابط شرط و شروط گذاشته بود و کیهان با آن مخالف بود ولی حالا که اولاً از آن پیش‌شرط‌ها دست برداشته و شروط ما را پذیرفته و ثانیاً به حذف آمریکا از مناسبات منطقه تن داده، طبیعی است که کیهان با توافق اخیر موافق باشد.
گفت: البته در همان روزها مدعیان اصلاحات مثل همیشه همسو با آمریکا اصرار داشتند که ایران به آن شروط تن بدهد و توافق کند! پس مدعیان اصلاحات باید از مواضع خود شرمنده باشند که قصد داشتند منافع ملی ایران را فدای آمریکا و اسرائیل کنند و نه کیهان که مخالفت و موافقتش بر اساس منافع ملی بوده است. ظاهراً کفگیرشان بد‌جوری به ته دیگ خورده که این‌قدر گیج می‌زنند و ناخودآگاه به نفع کیهان تبلیغ می‌کنند!
گفتم: یارو میهمان داشت و پشت سرهم به آشپزخانه می‌رفت و به همسرش می‌گفت؛ زودباش غذا رو حاضر کن. خانمش عصبانی شد و با کفگیر زد پس کله یارو. هنگام صرف غذا، میهمانان به یارو گفتند؛ خودتان چرا میل نمی‌کنید؟ یارو گفت؛ شما بفرمائید! من قبلاً یک کفگیر خوردم!