kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

نظر گزارشگر اوکراینی درباره ایران(اخبار ادبی و هنری)

مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای صبح، روز یکشنبه ۲۱ اسفند با حضور رئیس‌رسانه ملی، معاونان صداوسیما و همچنین برنامه‌سازان شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برون‌مرزی سازمان صداوسیما و تقدیر از برترین‌های آثار شبکه‌های بین‌المللی برون مرزی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما در جام جم برگزار شد. 
به گزارش خبرنگار کیهان، پیمان جبلی، رئیس‌رسانه ملی در این مراسم با تاکید براینکه استکبار جهانی طی فتنه پائیز امسال با شکست سختی رو‌به‌رو شد گفت: با توجه به شکست آمریکا و عواملش در فتنه‌های اخیر حالا آنها به جنگ ترکیبی، شناختی و رسانه‌ای روی آورده‌اند و لذا ما باید در جنگ ترکیبی جایگاه خود را بشناسیم.
احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما هم در این آئین گفت: رسانه‌های معاونت برون مرزی صداوسیما تلاش می‌کنند با تکیه بر دواصل راهبردی کنش‌گری و میدان‌داری در عرصه جنگ نرم ترکیبی و شناختی با دشمنان انقلاب اسلامی وارد شوند. 
گفتنی است که در این مراسم از برگزیدگان آثار رادیویی و تلویزیونی شبکه‌های برون مرزی سازمان صداوسیما که از میان ۵۷۰ اثر راه یافته به نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای صبح انتخاب شدند در بخش‌های مختلف قدردانی به‌عمل آمد.
همچنین در بخشی از این مراسم از خانواده شهید سید فریدالدین معصومی از شهدای حادثه شاهچراغ شیراز تجلیل شد.
همچنین به گزارش ایسنا، جانی میلر، گزارشگر شبکه پرس تی وی در اوکراین که از او تقدیر شد، در سخنانی گفت: وقتی می‌خواستم به تهران بیایم گفتند بسیار تهران خطرناک است اما وقتی آمدم چیزی که دیدم برعکس بود و این‌جاست که کارکرد رسانه در شناساندن کشورها و دیدگاه‌های اصلی‌شان تاثیرگذار است.