kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۶۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
ایران با سانچز به توافق نرسید
مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با فلیکس سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر بی‌نتیجه به پایان رسید.
پس از شایعات فراوان درباره استخدام سرمربی و درحالی‌که گفته می‌شد سانچز اولین گزینه ایران برای هدایت تیم ملی است، در نهایت مذاکرات با این مربی در قطر بی‌نتیجه باقی ماند و این مربی اسپانیایی به احتمال بسیار زیاد سرمربی تیم ملی اکوادور خواهد شد.سانچز که علاقه‌مند بود به فوتبال ایران ملحق بشود، به دلیل مسائل مربوط به مدت زمان قرارداد و همچنین اختلاف دیدگاه در رقم قرارداد، با فدراسیون فوتبال ایران به توافق نرسید.
در روزهای گذشته اخبار متفاوت و بسیاری درباره حضور سانچز در ایران منتشر شد که حالا مشخص می‌شود هیچ کدام از آنها واقعیت نداشته است.به این ترتیب و در شرایطی که فدراسیون فوتبال دیروز را تاریخ انتخاب سرمربی تیم ملی قرار داده بود، احتمالا این موضوع یک روز دیگر هم به طول خواهد انجامید.استراتژی فعلی فدراسیون فوتبال یا استفاده از گزینه داخلی و یا یک مربی موقت خواهد بود.
مورایس: 2 گل به پرسپولیس زدیم که یکی قبول شد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:بازی زیبایی بود که 2 گل زدیم اما یکی از آنها قبول شد.
خوزه مورایس بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: باید بگویم بازی زیبایی بود که 2 گل زدیم اما یکی از این 2 گل قبول شد و مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم که تیم خوبی است، بازیکنان،کادرفنی و سازماندهی خوبی دارد. سرمربی سپاهان ادامه داد: خوشحالم برای حضور هواداران که از ابتدا تا انتهای مسابقه ما را حمایت کردند. بازیکنان می‌خواستند من را به سمت هوادارانمان ببرند و این برد شیرین را جشن بگیرند ولی من چیزی برای جشن گرفتن در این بازی نمی‌دیدم. ضمن اینکه ما در خانه حریف بودیم و می‌خواستیم به حریف احترام بگذاریم. این بازی معمولی بود مثل بازی‌های دیگر و می‌خواهیم به این روند ادامه می‌دهیم و زمانی این شادی را با هواداران جشن می‌گیریم که قهرمان لیگ شویم. هواداران ما را از ابتدا تا انتها حمایت کردند.وی در مورد اینکه می‌توان سپاهان را قهرمان لیگ دانست با توجه به بازی‌های آسانی پیش رو دارید، اظهار داشت: فکر نمی‌کنیم چنین نظری بدهیم هر بازی عقبه خاص خودش را دارد و 21 امتیاز دیگر باقی مانده و باید با همین روال کارمان را ادامه بدهیم برای قهرمانی بازی‌های مهمی را هنوز پیش رو داریم.
گل‌محمدی: قهرمانی سخت شد اما نباید تسلیم شویم
یحیی گل‌محمدی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: باخت بد موقعی بود و کارمان برای قهرمانی سخت شد. فاصله زیاد شده است اما نباید ناامید شویم.
یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از هر چیز از همه هواداران عذر می‌خواهم. در هر صورت با حضور گرمشان ما را حمایت کردند اما نتوانستیم خوشحالشان کنیم. امروز شرمنده شدیم. نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و تحت تاثیر حریف بودیم. نیمه خوبی برای ما نبود. به نظرم در نیمه اول با ۱۰ نفره شدن تنبیه شدیم. در نیمه دوم بازیکنانم شجاعانه بازی کردند و دفاع جانانه‌ای مقابل سپاهان داشتند. شرایط برای بازی کردن در نیمه دوم سخت شده بود اما موقعیتی به حریف ندادیم. گلی هم که خوردیم، در دقایقی بود که جای جبران نداشت. به بازیکنانم به خاطر بازی آنها در نیمه دوم افتخار می‌کنم.وی ادامه داد: باخت بد موقعی بود و کارمان برای قهرمانی سخت شد. فاصله زیاد شده است اما نباید ناامید شویم. باید بیشتر و بیشتر کار کنیم. تنها چیزی که از بازیکنان می‌خواهم این است که با تلاش خود تسلیم نشوند و فکر نکنند که قهرمانی از دستمان رفته است. کار سخت است اما به آینده امیدوار هستیم.