kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

نوچه‌های سوروس! (گفت و شنود)

 

گفت: در یادداشت دیروز کیهان آمده بود که دشمنان بیرونی و پادوهای داخلی آنها چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند و اخبار این پیشرفت‌های بزرگ را سانسور می‌کنند.
گفتم: ده‌ها نمونه از این حرکت زشت و کینه‌توزانه رسانه‌های غربی و پادوهای کاسه‌لیس داخلی آنها را به وضوح می‌توان دید. حالا منظورت چیست؟!
گفت: حالا برخی از روزنامه‌ها و سایت‌های مدعی اصلاحات در اقدامی مثل همیشه مشترک و هماهنگ با رسانه‌های بیگانه متن این یادداشت را تحریف کرده و نوشته‌اند؛ کیهان مردم ایران را به کوری و ندیدن پیشرفت‌ها متهم کرده است!
گفتم: اگر جرأت دارند و از جرج سوروس و نتانیاهو نمی‌ترسند، متن یادداشت کیهان را منتشر کنند که در آن بر سانسور اخبار پیشرفت‌های ایران توسط رسانه‌های دشمن و مدعیان اصلاحات تاکید شده است.
گفت: ‌ای عوام ! اگر کلامی برخلاف نظر آمریکا و اسرائيل بنویسند که جرج سوروس رسانه‌های غربی و صهیونیستی را برای پیروزی آنها در انتخابات به صف نمی‌کند! و نتانیاهو از آنها به عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد نمی‌کند!
گفتم: به یارو گفتند؛ مهم‌ترین تجربه عمرت چیه؟ گفت؛ من از عمرم چه فهمیدم؟! نفهمیدم چه فهمیدم! همین ‌اندازه فهمیدم، که فهمیدم نفهمیدم!