kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۰۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
براندازان پلاستیکی
 علی علیزاده: «اوایل مهر می‌گفتند همه طرفداران جمهوری اسلامی را از لندن اخراج می‌کنیم و‌ بعد هم می‌رویم ایران را پس می‌گیریم. اوایل اسفند است. اینترنشنال تعطیل کرده چون پلیس لندن نتوانسته امنیتش را تامین کند و BBC به سازمان ملل پناه برده. این قزمیت‌ها ایران را که پس نگرفتند، لندن را هم از دست دادند.»
مواجهه درست با بی‌حجابی
 فاطمه شریف: «فرزاد فرزین خیلی راحت به خانم بی‌حجاب هوادارش گفت این‌جا آمریکا نیست اول روسری بپوش بعد عکس بگیر! اونم سریع پوشید. دلم می‌خواست اونجا بودم و آخر می‌گفتم دیدی درد نداشت.»
وعده‌ای که محقق شد
 نوید مستفیضی: «دو ماه پیش، دبیر کمیته ملی احیای دریاچه ارومیه قول داد که تونل کانی سیب، بهمن ماه آماده بهره‌برداری است و امروز این وعده محقق شد. با این انتقال آب و جبران فاجعه مدیریت دولت روحانی در مدیریت آب کشاورزی با تغییر الگوی کشت، نگین آذربایجان دوباره درخشان می‌شود.»
 انصاری: «این خبر را به اصلاح‌طلبان برسانید و بگویید آنچه ادعای محیط زیستی شما درباره دریاچه ارومیه بود و در اجرای آن ناتوان بودید را رئیسی به سرانجام رساند. افتتاح طرح بزرگ انتقال آب سد «کانی سیب» به دریاچه ارومیه. پروژه‌ای شامل ۳۶ کیلومتر تونل، ۱۱ کیلومتر کانال و ۲۸ کیلومتر رودخانه!»
چرا صداشون نمیاد؟
 جواد آقایی: «پروژه عظیم‌ تونل ۳۶ کیلومتری انتقال آب از سد کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه امروز افتتاح شد. ببینیم اون سلبریتی‌ها و حضراتی که آه و ناله‌شان درباره دریاچه ارومیه تا اونور اقیانوس اطلس رفته بود امروز هم حرفی می‌زنند یا خیر!»
دمت گرم
 عباس: «شرف یعنی ابراهیم اکبرپور داور بین‌المللی فوتبال ساحلی که به‌خاطر استفاده امارات از عبارت جعلی خلیج عربی از مسابقات انتخابی 
جام جهانی ۲۰۲۳ دبی انصراف داد.»
نشانه‌های افول آمریکا
 شیوا تقی نژاد: «آمریکایی‌ها قاتل هستند! به آموزش و پرورش پول بدید نه به کشتارگاه ناتو! بلینکن برگرد به خونت! اینها واکنش و شعارهای مردم ضدجنگ یونان علیه سفر وزیر امور خارجه‌ آمریکا به یونان بود.»
فراموش نکنیم
 علی رجبی: «فولاد ایران، سرافرازانه حذف شد و روسیاهی‌اش ماند برای جواد نکونام که در مهم‌ترین لحظه تاریخ باشگاه فولاد خوزستان، بچه‌بازی‌اش گل کرد و استعفا داد.»