kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

خواندنی از ورزش ایران

 

*اردوی تیم ملی بسکتبال در حالی برای حضور در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی در تهران جریان دارد که روز پنجشنبه هفته گذشته یک درگیری در جریان تمرین بین حامد حدادی، ستاره تیم ملی و سعید ارمغانی سرمربی به وجود آمد.به گزارش فارس گفته می‌شود شدت این درگیری لفظی آن‌قدر زیاد بود که باعث تعجب سایر ملی‌پوشان و دیگر حاضران در سالن شده است.برهمین اساس حدادی در بازی تدارکاتی دیروز تیم ملی مقابل تیم ب غایب بود و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.تیم ملی بسکتبال سوم شهریور در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی در تهران میزبان ژاپن است.
*کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اپه ایران در سن ۴۱ سالگی با ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد. محمدرضایی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اپه ایران پس از پایان بازی‌های کشورهای اسلامی و کسب مدال نقره تیمی با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود از شمشیربازی خداحافظی کرد.
*تیم ملی والیبال ایران که در جام واگنر شرکت کرده است در مسابقه اول خود به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت و با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در جام واگنر با ترکیب محمدطاهر وادی، امیرحسین توخته، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور به میدان رفت. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر۱۷ به سوی والیبال لهستان به اتمام رسید تا تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود شکست را تجربه کند. این شکست درحالی برای والیبالیست‌های ایران به دست آمد که هواداران پرشور لهستانی با پر کردن ورزشگاه بازی، به تشویق تیم خود پرداختند. در دیگر دیدارهای برگزار شده در این رقابت‌ها، آرژانتین ۳ بر یک مقابل صربستان به پیروزی رسید.مسابقات والیبال هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) لهستان از سال ۲۰۰۳ هر ساله از سوی بنیاد واگنر در این کشور و با حضور چهار تیم مطرح و صاحب نام والیبال جهان برگزار می‌شود.