kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

پخش نمی‌کنند
کاربری با انتشار این تصاویر نوشت: «رسانه‌های معاند این تصاویر رو هرگز منتشر نمی‌کنند چون باید القاء کنند که مردم از دین روی‌گردان شدند!»
دردشون اینه

 


کاربر دیگری با انتشار این تصاویر نوشت: «اینکه می‌بینید از درز دیوار علیه «ماه محرم» ایراد درمی‌آورند تمام بهانه ‌است... می‌خواهند ماه همجنس‌بازی را در حلقومتان فرو کنند.»
تا فتنه‌گر سخن نگفته باشد...
کاربری نوشت:«من واقعا خوشحال میشم که میرحسین ساکت نمونه.کاش درباره موضوعات دیگه هم حرف بزنه. وگرنه کی می‌شد گفت که این شخص معتقده جلوی داعش و النصره و امثالهم ایستادن، یعنی دست بردن در خواست ملت‌ها!و کی می‌شد نشون داد که این شخص، در کنار کثیف‌ترین تکفیری‌ها قرار داره؟ »
‏ بهش بگید
کبری آسوپار: «یک نفر به میرحسین موسوی برساند که با توهین به مدافعان حرم اهل‌بیت که هیچ، با کشتن خود اهل‌بیت و پیروزی ظاهری در جنگ هم، ملعونان به گندم ملک ری نرسیدند، تو دیگر خودت را به ریسمان ابلیس نیاویز!»
برای نابودی اسرائیل آماده‌باشید
محمد نصوحی با انتشار این تصویر نوشت:«وصیت‌نامه شهید محسن حججی:خودتان را برای ظهور امام زمان(عج) و جنگ با کفار بخصوص «اسرائیل» آماده کنید که آن روز خیلی نزدیک است..! ۱۸ مرداد سالروز شهادت شهید حججی گرامی باد! شادی روح‌شان صلوات... »
قدرت تحریف رسانه‌ای
حامد باقری:« متوسط قیمت مواد غذایی در ماه‌ آوریل در جهان ۳۰‌درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل شده‌،حوادث و تغییرات اقلیمی و تحولات نظام بین‌الملل امنیت غذایی رو در جهان به خطر‌انداخته اما قدرت رسانه رو ببینید انگار همه جای دنیا مثل همیشه گل و بلبلِ ولی ایران مثل همیشه قحطی و گرونیه! »
یک فریم از جنگ روایت‌ها
حامد:«‌ چندوقت پیش امارات یک ماهواره غیربومی رو با ماهواره‌بر خارجی تو خاک فرانسه به فضا پرتاب کرد و ۲دقیقه بعد سقوط کرد اما در رسانه‌ها تیتر زدند امارات فضایی شد! در ایران پس از فضایی شدن امید و نور بومی و امروز خیام با پرتاب موفق سایوز روسی حرف از استعمار میزنن.یک فریم از جنگ روایت‌ها. »
از ما می‌ترسن
کاربری نوشت:«اول فکر می‌کردیم فقط از صنعت هسته‌ای و موشکی و پهپادی ما می‌ترسن بعدش مشخص شد از مداحی و حتی یه سرود کودکانه هم می‌ترسن اما محرّم نشون داد که دشمنامون حتی از چای و قیمه ما هم مثل سگ می‌ترسن!»