kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* زمانی رژیم غاصب صهیونیست کل ارتش‌های یکپارچه کشورهای عربی را در هم می‌کوبید ولی حال دبیرکل عزیز حزب‌الله لبنان که بخشی از جریان مقاومت است، ‌این رژیم کودک‌کش را تهدید می‌کند و خواسته مقاومت را بر او تحمیل می‌کند. واقعاً باید هزاران بار حمد الهی را به خاطر وجود چنین تحول مبارکی که ایجاد فرمود به جا آورد.
میری
* یکی از اولین راه‌ها برای ترویج حجاب در جامعه این است که چادر یا هر پوشش مناسب اسلامی دیگر به عنوان یک کالای فرهنگی و ارزان در اختیار خانواده‌ها قرار بگیرد و افراد دغدغه‌مند وارد تولید کالاهای حجاب بشوند.
صداقت
* درود بر جان برکفان هوشیار و سربازان گمنام امام‌ زمان (عج) که با صلابت انقلابی،‌ حق پاسداری از انقلاب و نظام و ولایت را همواره به شایستگی ادا کرده و نفوذی‌ها و گروهک‌های الحادی و تروریست‌های موساد را به زنجیر کشیدند. به امام و ملت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم که این‌گونه به ایفای وظیفه جهادی خود مشغولند و تحرکات توطئه‌گران را در نطفه خفه می‌کنند.
9219---0903
* به نظر می‌رسد راه خروج از محاصره تبلیغاتی دشمن جهاد تبیین است که باید توسط کارشناسان در مراکز مختلف برای مردم بیان شود.
استاد میرزا
* دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود در این برهه حجاب و عفاف را هدف گرفته‌اند که ان‌شاءا... در این مکر و حیله خود نیز با شکست مواجه خواهند شد.
پاک‌دامن
* فعالیت‌های دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی مردم را بسیار امیدوار نموده است که ان‌شاءا... به زودی آثار آن را در اقتصاد کشور ببینیم.
حاجی‌احمدی
* چرا روزنامه‌های زنجیره‌ای به جای اینکه همگام با مردم از دستگا‌ه‌های مسئول به ویژه قوه قضائیه به خاطر برخورد با مفسدین اقتصادی و محکومین امنیتی تقدیر و تشکر کنند همواره به طور مستقیم و غیرمستقیم از مفسدان حمایت می‌کنند؟ بی‌انصافی هم حدی دارد؟
کائیدی
*از اظهارات برخی اصلاح‌طلبان انسان احساس می‌کند که اینها همان سلطنت‌طلبان و منافقین هستند. بیهوده نبود که نخست‌وزیر معزول رژیم جعلی گفت اینها سرمایه‌های ما در ایران هستند. ولی بی‌جهت آب در‌ هاون نکوبند که مثل اربابشان هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. ا لبته از دستگاههای امنیتی اطلاعاتی هم انتظار داریم با این افراد معلوم‌الحال برخورد محکم‌تری داشته باشند‌.
کریمی- خانواده شهید
* در اخبار آمده بود واشنگتن 270 میلیون دلار کمک نظامی جدید به اوکراین خواهد کرد. تاکنون چند نظامی آمریکایی هم در جنگ اوکراین کشته شده‌اند. چرا سلبریتی‌های آمریکا نمی‌گویند پول ما مردم آمریکا را خرج زلنسکی نکنید!
ناصری
* جریان صدر، نخست‌وزیر و شیطنت‌های نفوذیهای غربی- عبری و عربی در منطقه کردستان عراق دست به دست هم داده‌اند تا نگذارند عراق روی آرامش را به خود ببیند. به مردم عراق توصیه می‌کنم با الگوگیری از جمهوری اسلامی و با وحدت و یکپارچگی نگذارند میوه پیروزی را دشمنان خبیث عراق بچینند.
رضایی
* انتظار می‌رود با 2 سال وقفه‌ای که از حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی به وجود آمد و با تجاربی که طی چند سال اخیر به دست آمده مسئولین نواقص و مشکلات گذشته در موضوعاتی از قبیل قیمت وکیفیت وسایل ایاب و ذهاب، نیازمندی موکب‌ها به آب شرب و تغذیه، سرویس‌های بهداشتی مسیر ۲۰۰-۱۵۰ کیلومتری تا مرزها و... برطرف شده باشد.
مقاری
* اصلاح‌طلبان همیشه خود را مدافع مردم‌سالاری و رأی مردم نشان داده‌اند‌، ولی در عمل رویه‌های ضد دموکراتیک در پیش گرفته‌اند. یکی از بدعت‌های این جماعت علیه مردم‌سالاری بی‌احترامی به آراء ملت و تقسیم رأی مردم به کیفی و کمی در انتخابات 84 بود.
مرشدی
*‌ دیپلمات‌های انقلابی کشورمان قطعاً می‌دانند که وقتی مورد حمایت ملتند که بر اصول پای بفشارند و خطوط قرمز را پاس بدارند و از منافع کشور حمایت کنند.
شاه‌نظری
* با اتکال به خداوند قادر متعال و همت بلند مردم متعهد کشورمان، دشمنان در تمام عرصه‌ها شکست خواهند خورد چرا که این وعده حتمی خداوند است که ان‌ تنصروا الله ینصرکم...
حفیظی
* با معرفی یک دیپلمات جدید و تازه نفس یعنی سعید ایروانی برای نمایندگی جمهوری اسلامی در سازمان ملل ان شاءالله شاهد فصل جدیدی از حضور ایران در مهم‌ترین مجمع بین‌المللی جهان باشیم و به کیفیت حضور کشورمان در این نهاد افزوده شود.
ابراهیمیان
* عذرخواهی مسئولین امر درخصوص قطع اینترنت کار خوبی است و یک گام رو به جلو می‌باشد. ولی دغدغه مسئولین از این به بعد باید این باشد که چنین مشکلی به وجود نیاید و موجب گرفتاری مردم نشود.
عادلی
* چندین سال است که قشر مستأجر مشکلات اجاره مسکن را با گوشت و پوست خود درک می‌کند و دولت‌ها وعده حل مشکل را می‌دهند. واقعیت این است که تا دست افراد ذی‌نفع و دلال در این کار قطع نشود همین آش و همین کاسه خواهد بود.
رضوی
* با توجه به اهمیت گندم و دیگر محصولات استراتژیک معتقدم باید به سمتی حرکت کرد که حتی یک متر زمین دیم در کشور پیدا نشود که زیر کشت نرفته باشد و اگر در نقطه‌ای زمین کشاورزی بدون استفاده بماند، مدیران باید پاسخگو باشند.
داورزنی
* دولت در مورد نحوه قیمت‌گذاری داروها در داروخانه‌ها نظارت جدی‌تری داشته باشد تا جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شود و دارو و قیمت‌ها به صورت واحد ارائه شود.
ذاکری
* متولیان امر بازار مسکن ابتدا باید مشخص کنند که علت اصلی و یا مقصر اصلی گرانی بازار مسکن و اجاره بها چه کسانی هستند.
سربندی
* این که گفته می‌شود تهران به یک میلیون مسکن جدید نیاز دارد یعنی ۵-۴ میلیون نفر به جمعیت فشرده تهران باید افزوده شود؟ در حالی که طبق گفته رئیس‌کمیته بودجه شورای شهر تهران 20 درصد خانه خالی در تهران داریم به اضافه چند صدهزار مهاجر افغان. به نظر می‌رسد کار کارشناسی دقیق برای تصمیمات کلان لازم است تا گره‌ها باز شوند.
یک شهروند از تهران
* برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای مثل ابتکار به راحتی نمک بر زخم مردم داغدیده می‌پاشند و در یک اقدام غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی تصویر سیل 2009 جده را به عنوان سیل رودبال استهبان در صفحه اول خود قرار داد! آیا نباید با این بداخلاقی‌های مطبوعاتی برخورد شود؟
قربانی
* چه سودی در تأسیس داروخانه وجود دارد که طی یکی دو سال اخیر در فاصله شهید‌ اندرزگو تا میدان قدس (کمتر از 2 ایستگاه اتوبوس) بیش از 10 داروخانه تأسیس و راه‌اندازی شده است!
دشتی
* کودکان کار در خیابانها به ویژه چهارراه‌ها زیاد شده‌اند. مردم هم از روی احساسات به آنها کمک می‌کنند و بعضا غذا به آنها می‌دهند و آنها نیز نیم‌خورده غذاها را درخیابان رها می‌کنند که منظره جالبی نیست. شهرداریها باید تدبیری نمایند که چهره شهرها این‌گونه نمایش داده نشود.
اکبر ساری
* برخی از رستوران‌های بین راهی (در مسیر قم به سمت کرمانشاه و ایلام)قیمتهای ماست‌، نوشابه و.... حداقل ۲۰ درصد بالای قیمتی است که روی اجناس درج شده است. آیا نظارتی بر این اماکن و سالن‌های غذاخوری می‌شود؟
میرمحمدی
* تجمع سگ‌های ولگرد مقابل درمانگاه رادمان فاز 4‌ اندیشه شهریار باعث ترس و وحشت مردم از مراجعه به درمانگاه شده است. مسئولین امر نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام نمایند.
4866---0935