شهرداران مناطق باید از شورا تاییدیه بگیرند
از این پس کلیه اسناد پرداختی شهرداری باید به امضای شهرداری یا مدیرکل مالی شهرداری برسد.
به گزارش مهر؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اعلام این خبر گفت: براساس تبصره یک الحاقی ششم مهرماه سال ۸۲ کلیه اسناد پرداختی شهرداری باید به امضای شهردار تهران یا ذیحساب شهردار که همان مدیرکل مالی شهرداری است و یا قائم مقام آنها برسد.وی اضافه کرد: براساس قانون شهردار تهران و ذیحساب توسط شورا تعیین میشود و قائم مقام شهردار نیز که حق امضای این اسناد را دارد، باید به تایید اعضا برسد.