معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی اعلام کرد
10 اسفند ؛ آخرین مهلت حل اختلال موبایلها
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: شرکت ارتباطات سیار برای برطرفسازی اختلالات خود تا دهم اسفند ماه زمان خواسته است.
غلامرضا داداشزاده در گفتوگو با ایسنا، درباره زمان رفع اختلالات اپراتور اول تلفن همراه توضیح داد: براساس آخرین مذاکرات و هماهنگی با شرکت ارتباطات سیار، قرار شده است به این شرکت برای حل مشکلات مربوط به آنتندهی تا دهم اسفند فرصت داده شود.
وی در عین حال عنوان کرد: به هر حال این شرکت ملزم است برای گسترشG3 (جی3) در کشور فعالیتهای خود را دنبال کند و به هر صورت فعالیتهای توسعهای گاهی اختلالاتی را به دنبال خواهد داشت.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات در پاسخ به این سؤال که از مهرماه به طور دائم زمانهایی برای حل این مشکلات اعلام شده و در نهایت با گذشت حدود شش ماه همچنان این اختلالات ادامه دارد، اظهار کرد: بررسیهایی که ما بر روی شاخصهای همراه اول داشتهایم گویای آن است که وضعیت سرویسهای این اپراتور نسبت به آبان ماه بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.
داداشزاده در پایان یادآور شد: ما در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در دورههای زمانی مختلف به طور آزمایشی با برخی از مشترکان تلفن همراه تماس گرفته و از آنها در خصوص خدماتی که دریافت میکنند نظرخواهی میکنیم. براساس اطلاعاتی که از این طریق به دست آمده نیز، اوضاع طی ماههای گذشته بهتر شده اما به هر صورت همانطور که اشاره شد عملیات توسعهای گاه مشکلاتی را نیز به دنبال دارد.