در صورت اجرا نشدن تعهدات
شرکت پست به مشتریان خسارت پرداخت میکند
معاون فنی شرکت پست ایران از پرداخت خسارت به مشتریان در صورت اجرا نشدن تعهدات پستی از سوی این شرکت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل بوداغی اظهار کرد: از نیمه دوم امسال طرح پرداخت خسارت یا غرامت به مشتریان پستی در صورت اجرا نشدن تعهدات شرکت پست به مرحله اجرا درمیآید.
وی تصریح کرد: در این طرح در صورتی که مرسولهای بر اساس تعهد ارائه شده در نوع ارسال آن به دست صاحبش نرسد، شرکت پست ایران غرامت عدم اجرای تعهد خود را پرداخت خواهد کرد.
بوداغی با بیان اینکه نوع پرداخت و میزان آن تا آخر مرداد ماه مشخص میشود، افزود: به طور یقین، مبلغ غرامت پرداختی چندین برابر تعرفه دریافتی از مشتری خواهد بود.
وی با بیان اینکه استانهای کشور در اجرای این طرح مرحلهبندی شدهاند، گفت: در ابتدای کار، خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در مرسولههای پستی که به صورت ویژه و پیشتاز ارسال میشوند، به مشتریان پست پرداخت خواهد شد.
بوداغی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مراکز استانها در ابتدای امر زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت، بیان کرد: ممکن است تعدادی از استانهای دور افتاده در این بخش زیر پوشش اولیه نباشند.
وی تصریح کرد: در این طرح در صورتی که مرسولهای بر اساس تعهد ارائه شده در نوع ارسال آن به دست صاحبش نرسد، شرکت پست ایران غرامت عدم اجرای تعهد خود را پرداخت خواهد کرد.
بوداغی با بیان اینکه نوع پرداخت و میزان آن تا آخر مرداد ماه مشخص میشود، افزود: به طور یقین، مبلغ غرامت پرداختی چندین برابر تعرفه دریافتی از مشتری خواهد بود.
وی با بیان اینکه استانهای کشور در اجرای این طرح مرحلهبندی شدهاند، گفت: در ابتدای کار، خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در مرسولههای پستی که به صورت ویژه و پیشتاز ارسال میشوند، به مشتریان پست پرداخت خواهد شد.
بوداغی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مراکز استانها در ابتدای امر زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت، بیان کرد: ممکن است تعدادی از استانهای دور افتاده در این بخش زیر پوشش اولیه نباشند.