kayhan.ir

کد خبر: ۹۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
مریلا زارعی:

با حضور در فیلم‌های دفاع مقدسی به قهرمان‌های کشورم ادای دین می‌کنم (اخبار ادبی و هنری)

بازیگر فیلم‌های «چ» و «شیار143» درباره حضورش در فیلم‌های دفاع مقدسی گفت: به عنوان جزیی از یک گروه سعی در به تصویر کشیدن قهرمانی‌‌ها و مبارزات فردی در منطقه‌ای از کشور دارد و وظیفه من به گونه‌ای است که با آن همچون یک رزمنده در میدان برخورد کنم و برای آن مبارزه کنم.
مریلا زارعی، با حضور در برنامه «هفت» در توضیح حضور خود در فیلم «چ»، به خانواده‌ای در همسایگی خود اشاره داشت که با یک پوستر نصب شده بر دیوار خانه خود آشنایی اولیه با چمران و همرزمان وی را برای مریلا زارعی 9 ساله رقم زده‌اند و گفت: سال‌‌ها بعداز این اتفاق مریلا زارعی در نقطه‌ای است که به عنوان بازیگر، نقشی به او پیشنهاد می‌شود که به عنوان جزیی از یک گروه سعی در به تصویر کشیدن قهرمانی‌‌ها و مبارزات فردی در منطقه‌ای از کشور دارد و وظیفه من به گونه‌ای است که با آن همچون یک رزمنده در میدان برخوردکنم و برای آن مبارزه کنم...ویژگی‌های نقش در فیلم «چ» برای من مسئله نیست بلکه عکس، پوستر و صدایی برای من مهم و تاثیرگذار است که سال‌‌ها پیش از این با آنها آشنا شده‌ام.
وی همچنین درباره بازی در فیلم «شیار143» اظهار داشت: خیلی با تعصب و غیرت می‌گویم که جایگاه آن مادرشهید برایم قابل احترام بود. می‌ترسیدم اگر حق مطلب را ادا نمی‌کردم به کار خودم هم لطمه بزنم و ارتباطم با مردم تضعیف شود.
او همچنین درباره توصیه مسئولین به انصراف از دریافت یارانه گفت: مسئولین رفاه مردم را تأمین کنند تا آنها هم یارانه نگیرند؛ من که دستمزد خوب می‌گیرم، نمی‌توانم از عزیزی خواهش کنم که یارانه نگیرد.