kayhan.ir

کد خبر: ۹۶۲۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

منطقه آزاد امیرآباد درگیر مسائل سیاسی شد

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد امیرآباد با کار کارشناسی 6 ماهه با نظر شورای عالی مناطق آزاد به تصویب رسید که متاسفانه هم‌اکنون درگیر مسائل سیاسی شده و ما منتظر تصمیم دولت و رئیس‌جمهور هستیم.


ساری- خبرنگار کیهان:

علی‌محمد شاعری گفت: رسیدگی به مشکلات منابع آبی، حمل و نقل، نیروگاه، بهداشت و درمان، گازرسانی، منطقه آزاد امیرآباد، خط انتقال گاز دامغان به مازندران و بهره‌برداری سد گلورد به منظور رفع مشکل آب شرب و آب مزارع کشاورزی از جمله مسائل مهم منطقه شرق مازندران است که در اولویت رسیدگی و پیگیری قرار دارد.
شاعری با اعلام اینکه تا سه ماه آینده سد گلورد افتتاح می‌شود، گفت: اتمام سد، شبکه‌ها و کانال‌ها نیازمند 200 تا 300 میلیارد تومان اعتبار است.
وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به 152 روستای هزارجریب با اعتبار 230 میلیارد تومانی در حال انجام است.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی جاده بهشهر به امیرآباد، نکا به دریا و رستمکلا به بندر امیرآباد در دست اجرا است و 15 کیلومتر تا امیرآباد دهه فجر امسال افتتاح می‌شود. وی از افتتاح بیمارستان 217 تختخوابی شهرستان بهشهر در خرداد ماه سال 96 خبر داد و گفت: سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهرستان بهشهر و گلوگاه تحویل داده شد.