kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* از دستگاه قضائی انتظار می‌رود دعواهای سیاسی مانع از احضار و بازجویی و برخورد با تخلفات دانه درشت‌هایی مثل حسین فریدون نشود. ضمناً اگر این آقا بنا به ادعای برخی از مسئولان بی‌تقصیر است، چرا از ورود دستگاه قضائی به موضوع اتهاماتش هراس دارند.
محمدزاده و سوری
* از دستگاه قضائی درخواست می‌شود نسبت به معرفی متجاوزین به بیت‌المال مسلمین در رسانه‌های جمعی اقدام نماید تا ملت آنها را بشناسند و از مجازات آنها که خون مردم را می‌مکند دریغ نکنید و در رسیدگی نیز تسریع نمایید.
6196---0915
* فشار به قوه قضائیه برنامه‌ای هست که از طرف دشمنان و غرب‌زده‌های داخلی در جریان است تا بتوانند با تضعیف قوه قضائیه فتنه دیگری همانند بلوای سال 88 را طراحی و اجرا کنند. قوه قضائیه تا به امروز سد محکمی بر علیه فتنه‌گران است و در آینده هم حامی مردم و نظام اسلامی خواهد بود.
عامریان
* مطلب روزنامه در مورد ستاد قیطریه را خواندم. سؤالم این است که مسئولین نظام و دستگاههای اطلاعاتی چه می‌کنند؟ اگر توان برخورد با این دین به دنیافروشان را ندارند همه مردم از وطن‌فروش نفرت دارند و حاضر به پاکسازی جامعه از آنها هستند.
6912---0914
* به رئیس جمهور عرض می‌کنم ششصد میلیارد تومان وام را به یک نفر ندهید بلکه آن را به 600 نفر بدهید تا حداقل 6 هزار کارگر را مشغول کار کنند تا شاهد تعطیلی یکی پس از دیگری مثل کارخانه‌های ارج، آزمایش و... نباشیم.
قنبرپور
* گفت‌وگوی تلویزیونی آقای رئیس جمهور حاوی تکرار وعده‌های چهارسال پیش و دوره انتخابات بود، ایشان به موردی از دستاوردهای دولت که حاکی از بهبود اقتصاد و معیشت خانواده‌ها باشد نتوانستند اشاره‌ای داشته باشند و بیشتر به مسائلی پرداختند که قشر بسیار اندکی از افراد در جامعه از آن بهره می‌برند. مواردی مانند اعتراض لغو کنسرت و سخنرانی مهم‌ترین مسائل از دید آقای روحانی بود. برجام بی‌حاصل نیز در نگاه ایشان هنوز پاره نشده است!
2811---021
* اعتراف‌های کری در خصوص مذاکرات، کارنامه شیطان بزرگ را سیاه‌تر کرد. دولتمردانی هم که ادعای برد- برد را در جریان مذاکرات از طریق روزنامه‌های زنجیره‌ای در بوق و کرنا می‌کردند و قریب به 4 سال وقفه در امور کشور ایجاد کردند و خسران فراوان بر کشور و مردم زدند، حال چه حرفی برای گفتن دارند؟ در طول مذاکرات، به کرات هم از جانب رهبر معظم انقلاب و هم از جانب دلسوزان و مردم، نسبت به خطوط قرمزها تذکر داده می‌شد، ولی متأسفانه نسبت به هیچ یک توجهی نشد و آن شد که حالا می‌بینید! هنوز هم دیر نشده و دست‌اندرکاران مذاکرات و در صدر آنها رئیس جمهور، در باقیمانده عمر چند ماهه‌ دولت  می‌تواند از آمریکا اعلام برائت کند و همه چیز را به حالت اولیه بازگرداند.
طالعی
* رهبر معظم انقلاب بارها درمورد برجام‌های 2 و 3 هشدار داده بودند اما تیم مذاکره‌کننده تمام مسائل منطقه را با الگوی برجام قابل حل می‌دید! حالا برجام موشکی جدیدترین نقشه‌ای است که برای نابودی توان دفاعی کشور برنامه‌‌ریزی شده است. تاریخ نشان داده هرچه با دشمنان مدارا کنیم آنان گستاخ‌تر می‌شوند و تنها راه مقابله با آنان مقاومت است.
1700---0936
* رئیس جمهور محترم! اگر شفافیت و دانستن از حقوق شهروندی است و شما مدافع آن هستید، پس چرا بخش‌هایی از برجام محرمانه است؟ چراملت در قراردادهای نفتی، خرید هواپیما و... نامحرم است؟ چراامت شهیدپرور نامحرمند و دشمنان قسم خورده محرم؟!
طباطبائی- قم
* جالب است که موضع‌گیری‌های خانم ابتکار در آلودگی کلانشهرها مثل 4 سال قبل نیست، ایشان همواره نسبت به آلودگی و علل انسانی آن در دولت قبل انتقاد داشتند، اما حالا اصلا در رسانه‌ها حاضر نمی‌شوند که پاسخی قانع‌کننده در مورد آلودگی به مردم ارائه و اقداماتی را که در این مورد صورت گرفته اطلاع‌رسانی کنند!
حسینی
* دولت بعد از پاک شدن بزک برجام با تمدید 10 ساله تحریم‌ها قول داد که اقدامی متناسب و درخور ملت ایران نشان خواهد داد اما با گذشت مدت زمان اندکی این تبلیغات دولت هم از تب و تاب افتاد و تمدیدها برای 10 سال دیگر باقی ماند. سکوت این روزهای دولت سوال‌برانگیز به نظر می‌آید و حکایت از توافق بدی دارد که دست دولت در آن بسته است.
6172---021
* مشاورین کاخ سفید اعلام کردند که برجام دارایی استراتژیک آمریکاست لذا دیگر برای همه مشخص شد که به جای این‌که برجام دستاوردی برای ایران داشته باشد به سود دشمنان است. فقط مشتی وعده نسیه برای ایران اسلامی به همراه داشته که با تمدید 10 ساله تحریم‌ها علیه کشورمان آن وعده‌های نسیه هم پشت دروازه‌های تحریم جا ماند.
2040---0912
* ما آخر متوجه نشدیم که برجام بزرگترین دستاورد برای شیطان بزرگ بود یا برای ما! چرا که هم کری و هم رئیس‌جمهور ما هر دو مدعی‌اند که بزرگترین دستاورد دولت آنها برجام بوده است!
8916---0911
* مدعیان اصلاحات با اتهام زدن به دیگران به دنبال ماهیگیری از آب گل‌آلود هستند. قرار بود تمام اقدامات دولت شفاف باشد نه این‌که در طول 40 ماه از عمر دولت بر هرگونه اقدامی که پای مصالح و منافع ملی درمیان است، مهر محرمانه بزنند. با نزدیک شدن به انتخابات شایعه و اتهام از سوی مدعیان اصلاحات و حامیان دولت بیشتر شنیده می‌شود و بعد از برجام، شایعه‌پراکنی و تفرقه‌افکنی از سوی این طیف تبدیل به خوراک رسانه‌ای مسمومی برای مردم شده است.
9715---021
* قیمت مایحتاج عمومی مردم هر از چندگاه افزایش پیدا می‌کند و زندگی حقوق‌بگیران جامعه به هم می‌ریزد. تو را به خدا مسئولان دلشان به رحم بیاید و به داد ملت برسند. بی‌تفاوتی و بی‌خیالی دولتمردان تا چقدر؟
3664---0912
* روزنامه دولتی ایران 10/18 با کمال بی‌پروایی از افزایش قیمت گوشت در چند روز اخیر از 45 تا 65 هزار تومان خبر می‌دهد؟ لابد اینها همه نشانگر رشد اقتصادی و کاهش تورم به تک‌رقمی است!
9198---0935
* آقای روحانی گفتند آرامش از دستاوردهای دولت است. به ایشان عرض می‌کنم که به عقیده شما معیشت سخت خانواده‌ها و رکود شدید بازار و توهین‌های خشمگینانه دولت به منتقدان، ماجرای فیش‌های نجومی و... آرامش برای جامعه آورده است؟‌ کاش از مردم می‌شنیدید که چه نظراتی در مورد دستاوردهای دولت دارند. آن وقت مطمئن‌تر می‌توانستید از دستاوردهای دولت سخن بگویید.
3981---041
* گفت‌وگوی هفته قبل رئیس‌جمهور با مردم بیشتر شبیه سخنان یک فرد کاندیدای ریاست جمهوری بود تا یک رئیس‌جمهور! ایشان معضل بیکاری را ناراحت‌کننده دانستند حدود 40 ماه از عمر دولت می‌گذرد. چطور نتوانسته‌اند چاره‌ای برای آن بیندیشند؟!
8211---0913
* با نزدیک شدن به پایان سال خبر گران شدن بهای اجاره‌خانه‌ها در سال آینده مستاجران زیادی را نگران آینده خود کرده است. دولت نه مسکن مهر را تکمیل کرد و نه فکری به حال وضع گران مسکن در کلانشهرها کرده است. در حالی که توان مستاجران بعد از کاهش سود بانکی سپرده‌ها و رابطه مستقیم آن با افزایش اجاره بهای مسکن مورد آسیب جدی قرار گرفته است. در این میان دولت به جای رفع مشکل درصدد گران کردن مسکن است، مسکنی که چند سال است در رکود شدید به سر می‌برد!
2185---021
*  از 160 هزار تومان پول گاز بنده در این دوره مبلغ 40 هزار تومان آن به آبونمان اختصاص یافته است. چرا بایددولت به هر طریق به مردم فشار وارد کند؟
7652---0911
* با درخواست‌های متعدد برخی از بازنشستگان بالاخره چند روز قبل، طلب آنها به حساب دانشگاه فنی حرفه‌ای واریز شده ولی نمی‌دانم چرا رئیس دانشگاه از پرداخت آن تا به امروز خودداری نموده است؟!
جماعتی - مازندران